The best of 2018

Šaljem vam pozdrave po prvi put u 2019. godini i želim vam ju čestitati i kao i uvijek standardno reći : "Da vam bude bolja od prethodne!" 

Na početku 2018. sam također napravila "sažetak" 2017. godine, pa ću tako i za 2018. Ukoliko želite pročitati i nešto o mojoj 2017., to možete učiniti klikom ovdje. Maloprije sam taj post opet pročitala i vidjela koliko je bio kratak u odnosu na ovaj koji planiram sada napisati. Post o 2017. sam završila riječima "2017. je bila meni jedna od dražih godina i znam da će ova biti još bolja! :) " i uistinu i je! Bila je i puno puno bolja no što sam očekivala i zato joj se još jednom želim zahvaliti!



Puno toga se izdogađalo i ne znam odakle krenuti uopće! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog, a mi možemo krenuti! :)


PUTOVANJA

Jučer sam baš računala jer me zanimalo koliko sam kilometara prešla u 2018. godini na putovanjima. Više od 14 000! Wow! Njemačka, puno puta Zagreb, more, Srbija, Bosna i Hercegovina, Dubrovnik, Engleska, Poljska, Austrija i opet Njemačka! Super je što je dosta tih putovanja ispalo neplanirano i za njih nisam znala na početku godine. 



Engleska

Ostvarila mi se jedna od najvećih želja ikada! Za Englesku sam znala na početku godine, ali nisam bila svjesna da ću ja uistinu ići u Englesku sve dok nisam bila na aerodromu hahah :D Čak i kada sam bila u Londonu, činilo se nestvarno, ali kada se vratite onda tek shvatite gdje ste bili i kako vam je zapravo bilo! :) Ako još niste pročitali sve postove vezano za Englesku, ostavit ću vam linkove. ;) Definitivno se opet želim vratiti u Englesku, ali ovaj put uz London posjetiti i Liverpool. Let avionom je bio baš super i nisam imala nikakav strah! Htjela bih letjeti avionom još bezbroj puta!






London 2018

Windsor 2018

Madame Tussauds London 

SOL course

My first flight (to London)



Poljska

U Poljsku sam išla u 11.mjesecu i tamo sam provela i svoj rođendaaan! :D Bilo je super i nezaboravno iskustvo! Išli smo preko Erasmus+ projekta i to je bio prvi put da sam se na tako nešto prijavila i definitivno bih svakome preporučila! Također ću vam ostaviti linkove postova. :)






Podziemne miasto Osowka, ZOO Wroclaw, Zamek Ksiaz

Wroclaw, Poland


Austrija

U Austriju smo išli sa školom u Klagenfurt i u Minimundus. Dugo vremena sam imala želju posjetiti Minimundus jer mi se čini jako fora i uistinu je! :D Puno svjetski poznatih građevina u minijaturnom obliku na jednom mjestu.





Minimundus in Klagenfurt


Srbija

U 4. mjesecu sam posjetila i Beograd jer sam imala veliku želju! :D Kalemegdan je, po meni, najljepši dio grada!




Belgrade 2018


Dubrovnik




Na ekskurziji smo posjetili Sarajevo, Mostar i Dubrovnik! :D Napisala sam post samo o Dubrovniku i možete  ga pročitati klikom ovdje.


Njemačka

U Njemačkoj sam bila na početku godine, ali i na kraju. O drugom posjetu ću tek napisati postove, ali za prvi ću vam ostaviti linkove dolje. ;)




Bad Durkheim

Ludwigshafen 2017/2018


PRVI EVENT

Prošla godina mi je također bila posebna i radi bloga! Puno sam se trudila i to se isplatilo... :D Ostvarila sam mnogobrojne suradnje (što sa brendovima, što sa drugim divnim blogericama) i išla na prvi event, o kojem možete čitati klikom ovdje. Prešli smo neke velike brojke i definitivno ću se još više truditi i raditi oko bloga! Hvala vam što me pratite! Puno mi znači! :)






Uvijek mi u komentarima možete ostaviti vaše prijedloge za postove, kritike i pohvale, a ja ću se potruditi sve uvažiti i ispuniti! :) <3


KONCERTI

Obožavam ići na koncerte i nadam se da će ih ove godine biti još više! :D Krajem 2017. sam išla na koncert Petra Graše, a post možete pročitati klikom ovdje.







MARCUSA&MARTINUSA





Ostvarila mi se jedna od velikih želja i otišla sam na njihov koncert, na kojem je bilo fenomenalno! Dolazili su još jednom u 10.mjesecu, ali tada nisam mogla ići jer sam već išla u Klagenfurt, ali sigurno će biti još prilike. Post možete pročitati klikom ovdje.


Iiiii... šećer na kraju! :)



SVJETSKO NOGOMETNO PRVENSTVO

Jedva sam dočekala Svjetsko nogometno prvenstvo jer volim pratiti nogomet! Preponosna sam na uspjeh naše reprezentacije! Tada je cijela zemlja i šire bila ujedinjena i svi smo disali kao jedno! Atmosfera je bila prekrasna, pogotovo nakon svake utakmice koliko se slavilo! Kao najdraži trenutak SP-a bih izdvojila gol Marija Mandžukića u 109. minuti protiv Engleske! Taj gol nas je odveo u finale i pogotovo mi je drago jer su se Englezi previše "puhali" kako će oni pobijediti itd. Razni produžetci, penali itd. Ali vrijedilo je! Nakon toga dočeci naših Vatrenih u Zagrebu, pa u rodnim gradovima... Nezaboravno! Jest da sam bila pretužna kada su Suba, Mandžo i Čarli napustili reprezentaciju, ali želim im se zahvaliti na svemu! :) Najbolje ljeto do sada! Također ću ostaviti linkove za postove jer ja ne bih bila ja kad ne bih napisala nešto na temu SP-a!





The most beuatiful football players of The World Cup 2018

Hrvatska je u finalu Svjetskog prvenstva!

Football tag

The best of summer 2018





To bi bilo to od današnjeg posta!

Nadam se da vam se svidio! :)



Još jednom sve najbolje u 2019. godini! Budite sretni, zdravi, vjerujte u sebe i radite ono što volite! :D


Do idućeg posta, pozdrav! 





PROČITAJTE JOŠ:

Christmas tag

YouTube kanali koje pratim/ 2.dio

Top 10 quotes


---------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com






*This post is not sponsored!*











Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE