Windsor 2018

Pozdrav svima! Dobrodošli u još jedan novi post! Ovaj puta sam vam odlučila pisati o Windsoru - mjestu koje sam posjetila, a gdje se održavalo kraljevsko vjenčanje! Ako vas zanima o čemu se radi, nastavite čitati! :D Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!



Dok smo putovali iz Londona prema Bidefordu, trebali smo stati u gradić Salisbury, no vozač je odlučio stati u Windsor! Naravno da sam bila sretna jer tamo se ove godine održalo vjenčanje princa Harryja i Meghan Markle, a post o kraljevskom vjenčanju možete pročitati klikom ovdje.

Oduševila me fotografija Harryja i Meghan koja je napravljena od "legića".






Samo mjesto je svo u znaku kraljevske obitelji i svi su sretni radi kraljevskog vjenčanja, pa tako na puno mjesta možete kupiti suvenir sa likom Harryja i Meghan. Na fotografiji dolje možete vidjeti limenu kutiju u kojoj se nalazi Meghanin omiljeni čaj, a cijena je oko 60-ak kn.



Po ovome mjestu vladajuća dinastija u Ujedinjenom Kraljevstvu nosi svoj naziv. Windsor je mali gradić od oko 30 000 stanovnika. Šetajući Windsorom, naletila sam na restoran naziva "DUCHESS OF CAMBRIDGE" što predstavlja Kate Middleton. Pretpostavljam da će uskoro i za Meghan napraviti jedan. :D


Kako ne doći u Englesku, a ne slikati se kraj poznate crvene telefonske govornice. :)





U središtu Windsora nalazi se Windsor castle u kojem je i održano kraljevsko vjenčanje.






Super je što imate kao jedan veliki trgovački centar, odnosno outlete gdje po vrlo jeftinim cijenama možete pronaći puno toga. Unutra se nalaze trgovine poput H&M-a, Zare, Bobbie Browna, Benefita, Top Shopa itd.




U Windsoru je bilo prekrasno i bilo je gotovo nemoguće za vjerovati da sam tamo, a samo 2 mjeseca prije je tamo bilo veliko vjenčanje koje sam pratila preko TV-a.




Svojim riječima bih opisala da je Windsor mali slatki gradić kojeg vrijedi posjetiti.












Nadam se da vam se svidio današnji post!

Do idućeg posta, pozdrav! :)


PROČITAJTE JOŠ:

Madame Tussauds London 2018

20 činjenica o meni 

Recenzija Makeup Revolution "Flawless" palete


--------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE