Recenzija Makeup Revolution "Flawless" palete

Hello! Danas za vas imam još jednu recenziju, a radi se o Makeup Revolution "Flawless" paleti! Prije nekoliko mjeseci sam napravila recenziju o Makeup Revolution "Mermaids Forever" paleti, a nju možete pročitati klikom ovdje. Sve ostale recenzije pronađite klikom ovdje. Ako vas zanima je li dobra ova paleta ili ne, nastavite čitati! Ne zaboravite se pretplatiti na blog! :D



Paletu sam naručila otprilike na početku godine kada su bili veliki popusti na Pink Pandi, pa sam si odmah naručila 3, a radi se o MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS, MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS MATTE, MAKEUP REVOLUTION MERMAIDS FOREVER! Za dvije sam napravila recenziju, a napravit ću i za treću.


Paleta dolazi u zlatnom pakiranju koje je metalik. Super su mi pakiranja od njihovih paleta, a iza imate sliku svih nijansi.



Paleta sadrži 32 sjajne i matt nijanse. Ima ih u tamnim i nude nijansama. Kada otvorite paletu, unutra se nalazi prozirni papir na kojem piše kako se koja nijansa zove. Paleta je i više nego prekrasna!




Paletu možete kupiti klikom na sljedeći link, no ja vam preporučam da pričekate jer često zna biti na sniženju. https://www.pinkpanda.hr/proizvod/makeup-revolution-paleta-32-sjenila-flawless?ap=false





Nijanse sam isprobala na prstima, a valjda ćete skužiti o kojima se radi. Išla sam stupac po stupac. U slučaju da niste sigurni o kojoj se točno nijansi radi, vratite se malo gore jer imate sliku sa nazivima nijansi.












Svaka nijansa je apsolutno savršena i u potpunosti pigmentirana, a izdvojila bih "Medal" i "Copper shimmer" kao dvije omiljene! Imate svaku preporuku za ovu paletu od mene! Isplati se uzeti ju!




Nadam se da vam se svidio današnji post!

Do idućeg posta, pozdrav! :D




PROČITAJTE JOŠ:


10 u 10 tag

Hrvatska je u finalu Svjetskog prvenstva!



------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE