30 "Get To Know Me" Questions

Pozdrav svima! Danas sam pronašla super tag, a radi se o 30 "GET TO KNOW ME"pitanjima, pa sam ih odlučila ispuniti! Ovaj post je collab sa LivingLikeV, ali ona je svoj post objavila ranije jer ja nisam bila u mogućnosti! Njen post pročitajte klikom ovdje. Za vikend idem u Englesku, pa ne znam da li da objavljujem postove i hoću li uopće moći, ali vidjet ću. :D Nadam se da će vam se svidjeti ovaj post! :) 





1. Što imaš na sebi?

Pidžamu. :D

2. Koliko si visoka?

Oko 1,68 cm, ali mislim da sam još narasla hehe. :D

3. Imaš li neku tetovažu?

Ne, ali ni ne želim baš. :/ Ako i budem ikada, to će biti neka skroz minijaturna, ali svejedno ne vjerujem...

4. OTP (One True Pair: Najdraži par)?





Nihan (Neslihan Atagul Dogulu) i Madžit (Kadir Dogulu) iz serije "Pitanje časti" i Hulija (Burcu Biricik) i Kerim (Birkan Sokullu) iz serije "Djevojka sa sela"! 

5. Najdraža serija?

Popis najdražih serija pogledajte klikom ovdje.

6. Najdraži bend?

Volim pjesme od Pravila igre, ali otkako je Marko Kutlić izašao, više ih i ne slušam baš. Od stranih volim Little Mix.



7. Nešto što ti nedostaje?

Nedostaje mi nikakva stvar, ali nedostaju mi neke osobe koje više nisu s nama. :/

8. Najdraža pjesma?

Jako teško mi je za odabrati najdražu pjesmu jer uvijek imam više najdražih pjesama, ali u ovom trenutku je to "BAE" od Marcusa & Martinusa. Ostali popis pjesama pogledajte klikom ovdje. Popis najboljih ljetnih pjesama pogledajte ovdje

9. Horoskopski znak?

Škorpion.

10. Najdraži quote?

"Your opinion of me doesn`t define who I am. "

11. Najdraži glumac?




U ovom trenutku Birkan Sokullu.

12. Najdraža boja?

Plava, ljubičasta, bež i siva, ali volim svoje boje. U narednom periodu želim malo osvježiti ormar i kupiti žutih i crvenih stvari. 

13. Glasna ili tiha glazba?

Kada sam sama kod kuće,izvrstan je osjećaj pojačati glazbu i pjevati. :D  Kada stavim slušalice isto pojačam, ne vidim smisla u tihoj glazbi hahah :D

14. Gdje ideš kada si tužna?

Više-manje nisam tužna, nego na sve gledam pozitivno. Ja ću prije biti bijesna nego tužna, ali taj bijes me brzo prođe jer sam osoba koju je jako lako nasmijati. Hm... a kada sam ponekad tužna, volim se otići provozati biciklom s prijateljicom i onda bude kao da ništa nije bilo. ;)

15. Koliko ti treba da se istuširaš?

5 min.

16. Koliko ti treba da se spremiš ujutro?

10 min (bez šminkanja)! Ujutro sam obično uvijek pospana i volim odugovlačiti, a nikad se ne šminkam ujutro jer jedva majicu obučem, a kamoli nešto više...

17. Jesi li ikada bila u tuči?

Ako se računa čupanje za kosu u 6.razredu onda da. ;D

18. Nešto što te privlači?

Volim kada je osoba humoristična i iskrena. To odmah pali! ;)

19. Nešto što te odbija?

Dvoličnost i arogancija!

20. Razlog zbog kojeg si se pridružila blogerskoj zajednici?

Volim pisati i definitivno nisam pogriješila jer sam otvorila blog. :)

21. Strahovi?

Bojim se svih vrsta kukaca i zmija. Nisam baš na TI ni sa visinom i dubinom, ali prije bih odabrala visinu nego dubinu jer mislim da ne možemo nikada procijeniti koliko je nešto duboko. Barem ja na to tako gledam.

22. Posljednja stvar koja te rasplakala?

Većinom plačem od smijeha! :D Nekada kada bih i plakala jer mi je nešto tužno, ne mogu. Ne znam zašto... Sjećam se da sam lila suze kad sam gledala zadnju epizodu serije "Bit ćeš moja" jer je glavni glumac stajao na mini i također je plakao dok se opraštao od svoje voljene.



Posljednji put kada sam plakala je kada je bio period kada je bilo Svjetsko nogometno prvenstvo. Hrvatska je igrala u finalu i znala sam da je i 2.mjesto dobro, ali bilo mi je žao jer znam da smo bili blizu. Idući dan su hrvatski reprezentativci došli u Hrvatsku i imali su doček u Zagrebu, također sam plakala jer i sve jako cijenim. 2 dana kasnije je Mario Mandžukić imao doček u Slavonskom Brodu i počela sam plakat kad sam ga vidjela jer mi on jako puno znači. I on je jedva suzdržavao suze. :D

Post o najljepšim nogometašima pročitajte klikom ovdje. Također možete pročitati post u kojem govorim svoje doživljaje o utakmicama SP-a klikom ovdje

23. Značenje tvog imena na blogu?

Moje ime znači da ću tu samo ja izražavati svoje misli, raspoloženje, kreativnost, ideje itd.

24. Zadnja knjiga koju si pročitala?

Vjerojatno neka lektira, ali pošto je škola "davno" završila, ne sjećam se. :D

25. Zadnja serija/ emisija koju si pogledala?

Djevojka sa sela. Prije 6 godina sam gledala i Sulejmana Veličanstvenog, pa sam ga sad preko ljeta opet počela gledati na internetu. 

26. Zadnja osoba s kojom si pričala?

Jako draga prijateljica. :D

27. Najdraža hrana?

Ma ja volim sve jesti! Uživam u svemu! Nisam izbirljiva, ali nikako ne mogu podnijeti smokve, dinje i kokos. To od malena ne volim iako sam pokušala jesti na 100 načina.

28. Mjesto koje želiš posjetiti?

Pisala sam post o tome, a vi ga možete pročitati klikom ovdje

29. Zadnje mjesto gdje si bila?

Išla sam si u kuhinju napravit nešto za jesti haha :D Ako se to računa. 

30. Najdraži komad nakita?

Volim dosta ogrlice, ali ne predugačke nego one kao što su do izreza majice. Nešto slično chokerima.



Nadam se da vam se svidio današnji post! Ne zaboravite pročitati i Vildanin post, a link je gore na početku ovoga posta!

Do idućeg posta, pozdrav! :)




PROČITAJTE JOŠ:











-----------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com

*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE