New in: PILOVE

Pozdrav svima! Na početku tjedna mi je stigao preslatki PILOVE jastučić. Ručno je izrađen, a u obliku je slova M. Jedva sam dočekala napisati vam post o njemu. Vjerojatno prvi put čujete za tu marku, stoga nastavite čitati ovaj post! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog sa desne strane jer je besplatno!








Više ovakvih jastučića možete pronaći na Instagram profilu gospođe koja ih izrađuje. Volim personalizirane stvari, ali ovaj jastučić me je oduševio jer je nekako poseban. Do sada nisam još vidjela jastuk u obliku slova tvog imena, a kamoli još da je ručno izrađen - posebno cijenim handmade jer je uloženo puno truda i ruda, što se i vidi iz priloženog.



Oblik, odnosno slovo jastučića birate sami, kao i uzorak/ boju. Možete naručiti i više jastučića, pa da na taj način složite svoje ime. Meni je stigao jastučić u obliku slova M, kojeg vjerujem nije bilo lako napraviti. Od same narudžbe mi je vrlo brzo stigao! Posebno mi se sviđalo kako je bio umotan u mašnicu, ali naravno prije toga u kutiju. ;)



Kao svoj uzorak sam izabrala zvjezdice koje obožavam, a to je i razlog više da mi se ovaj jastuk svidi! Super može doći kao poseban komad dekora u vašem domu ili sobi, a i kao jastuk kojeg ćete koristiti da malo "ubijete oko". :D  Isto poslijepodne nakon što sam ga dobila sam zaspala na njemu i mogu vam reći da je udoban. :)

















Jastuke možete prati u perilici na 30 i 40 stupnjeva. Sastav tkanine je čisti pamuk, a punjeni su vatom za jastuke. ;)










Ako već niste, svakako zapratite @_pilove profil na Instagramu i naručite svoj personalizirani jastuk! Možete i iznenaditi nekoga! Super je kao poklon za rođendan! :) Više informacija saznajte upitom u DM na Instagram profilu @_pilove !


Nadam se da vam se svidio današnji post i ovaj preslatki jastučić! :)


Do idućeg posta, pozdrav!



PROČITAJTE JOŠ:

Belgrade

New in: essence



-------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL:  beautycorner2111@gmail.com




*This post is sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE