Frankfurt am Main, Germany

Pozdrav svima i dobrodošli u vjerojatno meni jedan od najdražih postova na ovom blogu! Tijekom ljeta sam posjetila dosta mjesta o kojima sam vam već pisala ili ću tek pisati! Neka od mjesta su: sjedište Mercedes-Benza (Stuttgart), Venecija, Monaco, Gardaland, Barcelona, stadion Camp Nou, Cannes, Nica itd. O nekim mjestima sam već do sada i pisala, pa ću vam staviti linkove da pročitate ukoliko niste! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)





Ovo je meni jedan od omiljenih postova jer je Frankfurt grad koji sam jako dugo htjela posjetiti i puno sam istraživala o njemu na internetu. Mislila sam Frankfurt ostaviti kao šećer na kraju ovih "njemačkih postova", ali pošto su nam ostala još 2 grada o kojima ću vam pisati, a u četvrtak (21.11.) mi je rođendan, pa sam odlučila "požuriti" s Frankfurtom. :)



Svi postovi vezani uz Njemačku:

Ettlingen, Germany

Bruchsal, Germany

Stuttgart, Germany

Karlsruhe, Germany

Ludwigshafen 2017/2018

Haul/ Germany

Schloss Heidelberg + Frankenthal

Technik Museum Sinsheim

SEA LIFE Speyer


Za početak, kada smo ulazili u grad, bila sam van sebe jer je fascinantno vidjeti kako je uživo još ljepši nego na slikama. Očarana sam velikim neboderima i tornjevima o kojima ću nešto više reći kasnije.




Sam grad broji više od 700.000 stanovnika, iako sam ja mislila da ima nekoliko milijuna te je najveći grad u njemačkoj saveznoj zemlji Hessen i poslije Berlina, Hamburga, Münchena i Kölna peti po veličini grad u Njemačkoj. Područje utjecaja procjenjuje se na 2.300.000 stanovnika, a metropolitansko područje na 5.600.000 stanovnika.



Smješten je na rijeci Majni, 36 km uzvodno od njenog ušća u rijeku Rajnu. Šetnica uz Majnu je prekrasna i definitivno ne smijete propustiti šetnju uz Majnu.




Frankurt je danas jedna od najbogatijih metropola Europe, te bankarski, literarni i kulturni centar u kojem se nalazi sjedište Europske središnje banke i jedno od najvažnijih financijskih tržišta. Također ostvaruje najveći BDP u Europi. Meni je to dosta zanimljivo jer sam po struci ekonomist.









Frankfurtska zračna luka je najveća u Njemačkoj a poslije pariške i londonske treća po veličini u Europi i osma u svijetu. Ako dolazite od južne strane Frankfurta, proći ćete kraj glavne zračne luke te ukoliko avioni polijeću, moguće je da budu dosta nisko i blizu autu što je meni bilo zanimljivo. :)




Svojom dugom i bogatom povijesnom tradicijom, divnim spomenicima kulture, brojnim muzejima i galerijama i u njima pohranjenim vrijednim umjetničkim blagom, Frankfurt je izrastao u njemačku i svjetsku kulturnu i gospodarsku metropolu. Na fotografiji ispod možete vidjeti zgradu opere.





Frankfurt je u Njemačkoj poznat kao grad banaka. Tako ga ponekad zovu „Mainhattan“ (povezujući riječi njujorškog Manhattana i rijeke Majne) ili „Bankfurt“. Tijekom 2006. godine ondje je deset najvećih njemačkih banaka imalo svoje sjedište. Najveće tri banke su Deutsche Bank, Commerzbank i DZ Bank. 

Iza mene možete vidjeti neboder od Deustche Banka.



Commerzbank Tower je također jedan od najpoznatijih te ujedno i najviši toranj u Frankfurtu. Nije otvoren svakodnevno za turiste nego samo određenim datumima.






Nedaleko od Frankfurta nalazi se grad Rüsselsheim u kojemu je sjedište i glavni pogon tvornice automobila Adam Opel Gmbh.


Posjetila sam Main Tower koji ne smijete propustiti posjetiti jer s njega imate pogled na cijeli grad. Visine je 200 m, a sadrži 55 katova. Naravno da imate lift koji vas vozi do gore. Više možete pročitati klikom ovdje. Cijene ulaznica nisu skupe i vrijedi posjetiti.





Na slici iznad možete primijetiti vrh Commerzbank Towera.












 Kada smo se popeli gore, jako je puhao vjetar, pa sam imala male problemčiće s kosom i haljinom. :")







Römerberg je dio grada u kojem se nalaze rekonstruirane drvene kuće na popločenom gradskom trgu na kojem se nalaze i muzej i gotička crkva.







 Kroz grad možete vidjeti i razne ulične umjetnike iliti žive statue.




Starbucks je nezaobilazno mjesto, a morala sam se slikati i kraj nekakvog vodoskoka. Haljina je iz Primarka, ali kupila sam je u Engleskoj prošle godine. (Ukoliko nekoga zanima. :) Osobnu ju obožavam i divno se uklopila u taj dan, osim što je puhao vjetar...)





Kao što sam ranije spomenula, Frankfurt je i trgovačko središte, pa možete vidjeti i mnoštvo poznatih i luksuznih marki. Goethestrasse je ulica s raznim brendovima, a prostire se i u okolne ulice.













Dosta zgrada, ulica, pa čak i fakultet nosi ime po njemačkom književniku Johannu Wolfgangu von Goetheu, upravo zato jer je Frankfurt njegov rodni grad. :)








Mene su oduševili neboderi jer me podsjeća na europski New York. Na dosta mjesta nismo stigli otići jer se bližila noć, ali definitivno bih još voljela nekada u budućnosti posjetiti i Palmengarten (botanički vrt), ZOO vrt, te opet otići na Main Tower, ali da ne puše vjetar. Bili smo i u djelu grada koji se zove Zeil. Definitivno bih se voljela opet vratiti puno puta i grad me nije razočarao. :) Za kraj vam ostavljam još par zanimljivih činjenica.







ZANIMLJIVE ČINJENICE:

1. Gallusviertel, Höchst, Griesheim,Neu Isenburg i Bonames dijelovi su grada gdje su strani državljani u većinskom broju.
2. 2017. god. Nijemci su postali u Frankfurtu manjina. 51.2 % stanovnika grada su stranci odnosno imaju korijenje u inozemstvu.
3. U starijim (preporodnim) hrvatskim tekstovima se može naći i ovaj naziv za Frankfurt: Frankobrod. "Brod" u nazivu označava mjesto gdje je rijeka lakša za prijeći. Najpoznatiji slični slučaj u Hrvatskoj: Brod na Savi odnosno Slavonski Brod te u Bosni i Hercegovini Bosanski Brod.
4. Svake godine u gradu se održava i najveći sajam knjiga na svijetu te najveći sajam automobila. 
5. Frankfurtski poslovni neboderi također su dio turističke ponude, budući da su specifični za kontinent iz razloga što u Europi uglavnom prevladavaju stari gradovi.






Jeste li vi kada posjetili Frankfurt? Što biste preporučili još da trebam vidjeti?




Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)






PROČITAJTE JOŠ:

YouTube kanali koje pratim/ 4.dio

The best of summer 2019

Sukošan i Maslenica, Croatia

TMI tag/ 2.dio

Zadar, Croatia
----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 6:

  1. Znam da ti je odlazak u Frankfurt bila jedna od najvećih želja i veoma mi je drago što ti se to ostvarilo.❤️ A što se tiče samog Frankfurta - kakav grad! Oduševljena sam. Nisam nikad bila, ali definitivno si mi izazvala želju za tim nakon ovog posta. Kao što si rekla, njemački tj. evropski Nju Jork. Sjajan post! Još jednom, drago mi je da ti se jedna od želja ostvarila.❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače baš ne volim Njemačku i njihov jezik, ali sa ovim tvojim postom mi se čini kao da bi mi se Frankfurt zaista svidio :) drago mi je da si si ostvarila želju i da si uživala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi! Drago mi je što sam te zainteresirala! :)

      Izbriši
  3. Woow! Oduvijek mi se sviđao Frankfurt i zaista mi je drago da si ga posjetila :) Slike su predivne *-*

    Peany

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE