Mannheim, Germany

Pozdrav svima! Nakon kratke pauze s travel postovima, vraćam se s postom vezanim uz još jedan njemački grad - Mannheim. Ne brinite, više vas neću zamarati s postovima iz Njemačke jer je ovo predzadnji post, a onda krećemo sa Italijom, Španjolskom, Francuskom itd. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)





Mogu vam reći da sam zadovoljna jer sam opet počela biti dosta aktivna na blogu, pa svakako pročitajte prethodne postove ukoliko niste. :D






O Mannheimu vas neću previše zamarati nego ću samo ostaviti slike. Grad leži na Rajni, a susjedni grad mu je Ludwigshafen. Broji oko 500 000 stanovnika te je dosta urban grad. Sadrži mnoštvo trgovina sa dobrim popustima. :) Najveći je grad u toj pokrajini, odmah nakon Stuttgarta.



























































Ostali postovi iz Njemačke:

Ettlingen, Germany

Technik Museum Sinsheim

Frankfurt am Main, Germany

Schloss Heidelberg + Frankenthal

Stuttgart, Germany

Haul/ Germany

Ludwigshafen 2017/2018

SEA LIFE Speyer

Karlsruhe, Germany

Bruchsal, Germany






Ubacit ću vam par slika i iz Heidelberga. Tamo sam bila i preko zime, ali naravno da je ljeti ljepše. :)
O tom gradu neću previše pisati jer imati post kojega možete pročitati klikom ovdje.



































Kako su vam se svidjela ova dva grada?








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)









PROČITAJTE JOŠ:

Collab: Get to know me

18 najljepših uspomena

Cozy autumn outfit with Dear-Lover

YouTube kanali koje pratim/ 4.dio

---------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com





*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Slike govore više od riječi!:) Iako, vjerujem da se ni slikama ne može dočarati ljepota oba grada. Divan post. ♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Iskreno, mene nikako nisi smorila postovima iz Njemačke, jer sam odusevljena svakim, ali isto tako željno iščekujem i postove iz ostalih država. Sve u svemu, ja bih tvoje travel postove mogla čitati od jutra do mraka. Oba grada koja si prikazala mi se jako dopadaju. Sjajan post! 💖

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE