YouTube kanali koje pratim/ 4.dio


Pozdrav svima! Danas vam donosim 4. dio serijala o YouTube kanalima koje pratim! Svrha ovoga je da vam pokažem ono što ja volim pratiti i da si eventualno pronađete neki novi kanal za sebe! ;) 1. dio možete pročitati klikom ovdje, 2. klikom ovdje, a 3. klikom ovdje! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! 










1. ZAKON BRAĆE

Dinu i Matiju pratim skoro otkako su počeli sa snimanjem i mislim da imaju uistinu preodlične videe! Točno se  sjećam kada sam gledala finale JoomBoos videostara kada je LayZ pobijedio. :) Jedan od njihovih najsmješnijih videa mi je kada su snimali wasabi challenge s prijateljima. Uvijek iznova mogu gledati taj video. :) Možete ga i vi pogledati klikom ovdje.








2. XNIKS2X

Za ovu curu imam veliki respect! Ponaša se primjereno svojim godinama i može biti primjer mnogima! Snima jako zanimljive videe te ju jako poštujem radi svega što je postigla! You go girl!






3. MIRSAD KADIĆ

Mirsada sam otkrila preko LayZ-ja i jako mi je drago što je otvorio svoj YouTube kanal! Svakako se pretplatite ako niste jer uz njegove videe ćete se definitivno nasmijati! :)





4. 8RASTA9

Rasta i Nika imaju jako kvalitetan "content" i želim im još puno uspjeha u budućnosti!Dokaz da se trud i rad isplati!





5. KNJAZTV

Drago mi je što on na svom YouTube kanalu objavljuje razne emisije koje je sam uređivao i vodio u prošlosti! Također ima i nove priloge, a meni su jedni od najdražih upravo oni vezani uz hrvatske nogometaše, pa vam svakako preporučam da pogledate! :)









6. PAVE ELEZ

Pave je onaj jedan "tumblr" dečko i snima jako fora challenge i vlogove. Pratim ga otkako je imao jako malo pratitelja i veselim se kada vidim da se povećava broj ljudi koji cijene njegov rad!









7. VERONIKA ROSANDIĆ

Veroniku također pratim od samih početaka i što dalje, ima sve kvalitetnije videe. Pogotovo su mi dragi oni koje snima zajedno s Franom, svojom mamom itd. :)







8. SHAWN MENDES

Shawn je jedan od mojih omiljenih pjevača i obožavam slušati njegove pjesme. Pretplaćena sam na kanal kako bih bila u toku čim izbaci nešto novo! :) Tko još voli Shawna?








9. STREETFASHION101

Vlada već dugo nije ništa izbacio, ali vjerujem da će se uskoro vratiti redovitom uploadanju. Jako mi je drago što se druži s Markom Vuletićem koji mi je ujedno i najdraži YouTuber!






10. SABRINA TUBIC

Dino i Sabrina imaju uvjerljivo jedne od najzanimljivijih videa na Balkanu! Jako zanimljiv i kvalitetan sadržaj, a i presmiješni su! :)







11. PETAR GRAŠO OFFICIAL

Uskoro će biti 2 godine otkako sam bila na velikom Grašinom koncertu u Areni Zagreb i ne mogu vjerovati da je već toliko prošlo! Ukoliko vas zanima kako mi je bilo, možete pročitati klikom ovdje. Jedan mi je od omiljenih pjevača i obožavam ga slušati!









12. ŽELJKO JOKSIMOVIĆ

Imam veliku želju otići na koncert Željka Joksimovića jer mi je također jedan od omiljenih pjevača! Volim njegove i stare i nove pjesme!











Pratite li neke od ovih YouTube kanala?





Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)














PROČITAJTE JOŠ:

Bruchsal. Germany

Outfit for special occasion

Stuttgart, Germany

The best of summer 2019

Sukošan i Maslenica, Croatia

Haul / Germany

----------------------------------------------------------
MAIL: beautycorner2111@gmail.com
INSTAGRAM: @onlymaja1







*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Ja sam inače jedna od rijetkih osoba koja ne prati skoro nijedan jutjub kanal. Pratim samo neke muzičke izvođače, da bih bila u toku kad izbace novu pjesmu. Međutim, čula sam za neke od pomenutih jutjubera, i odgledala neke videe, i ovdje su mi okej Sabrina i Vlada. Super post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post. Obozavam da pratim balkanske jutjubere haha
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim ovakve postove, jer uvijek saznam za nekog novog jutubera. Realno, svi ih pratimo. Neke od ovih pratim, a od nekih samo pogledala neke videe, sve u semu zanimljiva lista. Nešto razišljam, nisam ni ja dugo pisala ovaj post o jutuberima koje pratim, a lista se znatno proširila

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  4. Pratim dosta YT kanala s tim da gledam samo one videe čiji me sadržaj zanima. Definitivno jedan od mojih najdražih YT kanala je onaj koji vodi Dennis Domian, originalan je i puno sam naučila od njega. Zanimljiv post. :)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
  5. Woow! Baš sam se začudila kad sam skužila da i ja pratim sve ove youtube kanale i slažem se u potpunosti s tobom da su svi odlični! Vuletić je diva *-*

    Peany

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE