YouTube kanali koje pratim / 1.dio

Pozdrav svima! Inspiraciju za današnji post sam pronašla tako što sam slušala pjesme na YouTubeu i odlučila sam vidjeti popis YouTube kanala koje pratim. Ako vas zanima koji su to i zašto baš njih pratim, nastavite čitati! :D Ne zaboravite se pretplatiti na blog!












Prije nego što ću izraditi ovaj post, prešla sam cijeli popis i otpratila sam one YouTube kanale koje sam prestala gledati. Inače nemam običaj napraviti tako nešto, ali imala sam na popisu neke kanale koje nisam stvarno dugo pratila ni gledala, pa da mi uzalud ne stoje. ;)

Napravit ću serijal ovakvih postova jer je jako puno YouTube kanala koje pratim, negdje oko 70. Iako su i oni "samo oni osnovni". Kod svakoga kanala ću ubaciti jedan video da možete pogledati. U slučaju da vas zanima popis mojih najdražih YouTubera, možete ga pogledati klikom ovdje.


1. ALISHA MARIE





Alishu volim pratiti jer ima super videe. Snima DIY, challenge, prankove i puno makeup, dekor videa i puno toga. Za svakoga ima po nešto i jako je smiješna! :D



2. ANA GLIGORIJEVIĆ





Ana Gligorijević je mlada djevojka koja je zasigurno inspiracija drugima! :) Znači obožavam ju i snima videe koje bih doslovno i ja snimala da snimam za YouTube! Također ima i prekrasan Instagram, pa ju svakako zapratite. 



3. ANASTASIJA STASHA







Stashu pratim odavno i stvarno ju obožavam i ima smisla za modu! :D  Snima videe beauty tematike.



4. ANDRIJA JO







Andrija Jo mi je definitivno jedan od omiljenih balkanskih YouTubera jer snima jako smiješne videe! Video koji sam iznad stavila je najsmješniji video ikad! :D



5. ANITA ŠIMUNOVIĆ







Anita je mlada hrvatska YouTuberica koja snima super videe, a često u svoje videe ubaci i sestru Ivanu! :D  Uz njih ćete se zasigurno nasmijati, ali i naučiti nešto novo! :)



6. BALKON TIM





Ovaj YouTube volim pratiti zato što imaju originalne epizode serije "Istanbulska nevjesta" sa prijevodom, pa mi super dođe kada želim unaprijed pogledati novu epizodu!




7. BETHANY MOTA







Za Bethany bih rekla da je ona prva YouTuberica koju sam ikada počela pratiti i posebno mi je draga! Drago mi je što je uspješna jer se stvarno trudi i među prvima je ušla u svijet YouTube-a! :D



8. BIBI ANDY







Andreu volim pratiti jer na njenom kanalu možete pronaći razni sadržaj i uvijek će vas nasmijati! :D Obožavam gledati njezine videe koje snima sa drugim YouTuberima! ;)




9. BRUNO LUKIĆ









Bruno je pobjednik 2. JoomBoos Videostar natjecanja i drago mi je da je netko mojih godina dogurao tako daleko i da ga publika podržava! ;)





10. CALE OFFICIAL








Cale je jednostavno Cale haha :D Njega se mora gledati! :D Tko nije pogledao barem jedan njegov video i da se nije nasmijao, ja stvarno ne znam gdje ta osoba živi... ;D






11. CLICK4CHIC








Draga Matea zaslužuje puno više pratitelja! Obožavam i redovno prati i njen blog i YouTube i Instagram! Jednostavno je divna! A videi s Mašom zaslužuju posebnu pozornost!




12. DASHOFBLUE MAKEUP







Draga Maja je prekrasna i obožavam ju gledati! Kreira nevjerojatne makeup lookove! Prije par dana je rodila prekrasnog sinčića Patrika i čestitam joj ovim putem! :*




13. DIANO MAYA








Mislim da Diano i Maja zaslužuju biti službeni promotori Hrvatske! Imaju nevjerojatne videe sa mjesta koje su posjetili i definitivno ih morate pogledati! :)





14. DOMINIC RICH F.C.






Za ovog gospodina mislim da je jedini čovjek na YouTubeu kojeg prati više Hrvata od njegovih samih pratitelja iz zemlje iz koje dolazi ! Postao je popularan pogotovo nakon Svjetskog prvenstva u Rusiji i veliki je fan hrvatske nogometne reprezentacije! Snima jako odlične videe na temu nogometa koji nisu nimalo dosadni i interesiraju ga mnogi hrvatski klubovi! ;)




15. ED SHEERAN








Eda pratim jer volim slušati njegove pjesme i da budem u toku kada izbaci neku novu! ;)






Iiiiii... to bi bilo to od današnjeg posta! Gotovi smo s prvim dijelom! Idem abecednim redom kako mi je na popisu! Zanima me pratite li i vi YouTube kanale i koliko ih uopće pratite?







Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)



PROČITAJTE JOŠ:

Vodice&Šibenik 2018

Jesu li snovi ostvarivi?

London 2018


-----------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE