Vodice & Šibenik 2018

Pozdrav svima! Nakon mjesec dana na red je došao post o mom ljetovanju na hrvatskoj obali! ;) Išla sam na more u Vodice, ali smo jedan dan proveli i u Šibeniku. ;) Ako vas zanima kako je bilo, nastavite čitati! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!





Ako vas zanima kako sam provela cijelo svoje ljeto, možete pročitati post klikom ovdje


Tjedan dana sam bila u Vodicama, a i jedan dan smo otišli do Šibenika. Nisam posebno slikala okoliš itd. U nastavku možete pogledati par slika iz Šibenika. :)










Šibenik mi se posebno svidio radi kipa Dražena Petrovića. :D












Imaju prekrasnu obalu i gradić je jako lijep, a pun je jako lijepo uređenih parkova! :D








Šibenik je od Vodica udaljen 10-ak minuta vožnje autom! :)









A prekrasne slike imam i iz Vodica! Hotel Olympia Sky je najbolji hotel koji sam ikada vidjela! :D












:)

Vrijeme je bilo divno! Jedino je jedan dan padala kiša! U slučaju da niste, svakako posjetite Šibenik, a i Vodice ako budete imali priliku!







Na plaži je bilo prekrasno jer su iz jednog kafića dosta glasno puštali glazbu, a kada sam tek čula Enriquea... :D







Ovo je bio kratak post, ali po meni jako dobre slike i zato sam ih htjela podijeliti s vama! :D

Jeste li vi gdje ljetovali? Kako ste proveli ljeto? :)





Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)






PROČITAJTE JOŠ:

Jesu li snovi ostvarivi?

London 2018

Savjeti za bolji blog

My first flight (to London)

--------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com





*This post is not sponsored!*





Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE