The best of summer 2018

Pozdrav svima! Upravo smo ušli u 9. mjesec :/ Ne mogu vjerovati kako vrijeme brzo leti... Već je prošlo 9 mjeseci u ovoj godini... Još malo i nova godina. Za današnji post sam se odlučila prisjetiti kako sam provela svoje ljeto i to podijeliti s vama. Uskoro počinje škola i stalno ću se prisjećati lijepo provedenih trenutaka, ali ni škola nije ništa loše. ;) Treba mi neka zanimacija i nešto da budem organizirana. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno, a meni puno znači! :D







Na početku mi je ljeto bilo "dosadno". Ne mogu to baš tako reći, ali neki su čim je škola završila otišli na more. Moje ljeto je zapravo počelo krajem 7. mjeseca. E tada mi se zaredala i Engleska i Zagreb i more... :D Od 15.6. do kraja 7. mjeseca sam zapravo odmarala. Bazeni, ljenčarenje, šetnja itd.





Ne smijem izostaviti da mi je ovo bilo (pa slobodno mogu reći) i najbolje ljeto do sada!

Prvi događaj koji mi je na neki način obilježio ovo ljeto je definitivno Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji. Predivni trenutci provedeni na otvorenom navijajući za naše Vatrene! :D Do kraja! Zatim ona euforija nakon i slavljenje, dočeci...! Neopisivo! 



Sjećam se kada je 2014. bilo prvenstvo. Tada nisam toliko pratila nogomet, ali ono... Znam da su svi bili sretni. Dečki su skupljali sličice itd. No, rezultat od ove godine je za pamćenje. Ovdje neću previše pisati o tome, ali sve imate u postu kojega možete pročitati klikom ovdje. Također sam napisala post o najljepšim nogometašima Svjetskog nogometnog prvenstva, a moj izbor možete pročitati klikom ovdje.







Nakon osvojene srebrne medalje zlatnog sjaja, bio je red i na dostojan način dočekati naše Vatrene! Prvo u Zagrebu, zatim u rodnim gradovima... :D U Zagreb tada nisam mogla ići jer je bila ludnica! No sve sam pratila preko TV-a! Našeg Marija Mandžukića smo dočekali u Slavonskom Brodu! :D Nažalost se nisam uspjela slikati s njim, iako sam bila među prvima do pozornice, ali u redu. ;) Vjerujem da će biti prilika. Football tag pročitajte klikom ovdje.




Nakon svih utakmica i dočeka preostalo je sačekati par dana do fantastičnog putovanja u Englesku gdje sam provela 10 dana. Ovdje su postovi koje sam do sada napisala i objavila vezano za to putovanje: - My first flight ( Moj prvi let)
                  - Windsor 2018
                  - Madame Tussauds London
                  - Što od šminke nosim u Englesku?



O Londonu ću zasigurno napisati jedan post, ali možda budu i dva! :D Prvi post o Londonu će biti objavljen 10.9. zato se pretplatite na blog kako biste znali kada ga objavim! ;)




Ovo je samo dio prekrasnih slika koje vas očekuju! :D

Već par dana nakon što sam se vratila iz Engleske, išla sam na more u Vodice, ali jedan dan smo posjetili i Šibenik. 20.9. ću objaviti post o tome! ;)


Bilo je stvarno prekrasno! Još jedan važan događaj koji je obilježio je SLAVONIJA FEST-CMC 200! 3. godinu za redom sam išla na taj rock festival. Među ostalima, najviše sam se veselila Pravilima igre. Bilo je ne dobro, nego odlično! Ako do sada niste bili, nagodinu morate doći! :D






Kako ste vi proveli svoje ljeto? Vi koji ćete sada u školu kao i ja, jeste li se pripremili? I psihički i fizički? :D




Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :D


PROČITAJTE JOŠ:

My first flight (to London)

Football tag

Windsor 2018

20 činjenica o meni

-------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE