20 činjenica o meni

Pozdrav svima! Danas sam vam pripremila jedan od zanimljivijih postova! Radi se o tagu „20 činjenica o meni“.  Pisala sam o činjenicama koje možda niste znali o meni. U komentarima i vi možete napisati par činjenica o sebi i želite li da napravim nastavak ovog taga, a ne zaboravite se pretplatiti na blog! Uživajte!


1. Pišem desnom rukom.

2. Želja mi je jednoga dana naučiti svirati klavir.



3. Volim ići na koncerte i velika želja mi je bila ići na koncert od Petra Graše i Marcusa & Martinusa, što mi se i ostvarilo, a postove možete pročitati klikom na imena izvođača. Voljela bih ići na koncert Enriquea Iglesiasa, Shawna Mendesa, Marka Kutlića i Željka Joksimovića.



4. Jako volim slušati strane pjesme, a od naših izvođača volim Petra Grašu, Marka Kutlića i Željka Joksimovića. 



5. Volim pjevati (pogotovo kada sam sama kod kuće), iako ne smatram da imam lijep glas (ali ni ružan). :)

6. Jako volim plesati


7. Kada sam bila mala, uvijek sam imala 2 dude. Jedna u ustima, a jednu sam držala u ruci, pa čak i kada spavam. :D


8. Većinom volim sve jesti, ali nikako ne mogu zavoljeti dinje, patlidžane, smokve i kokos. 


9. Nisam veliki ljubitelj gaziranih pića.


10. Ne volim piti kavu, ali zato cappuccino obožavam.



11. Pričam engleski i djelomično njemački koji bih još voljela usavršiti.

12. Želim naučiti pričati što više jezika, a pogotovo španjolski.


13. Dobra sam učenica i trudim se uvijek imati što bolje ocjene. Uvijek mi malo fali da prođem s 5. :( 


14. Trenutno se još ne mogu odlučiti što želim postati i na koji fakultet dalje želim ići. Voljela bih raditi u školi, ali ima više predmeta koje bih voljela predavati. Voljela bih predavati ekonomske predmete. Ne izostavljam činjenicu da možda odem van studirati.


15. Kada god je lijepo vrijeme, volim voziti bicikl i rolati se.



16. Volim se baviti sportom i dragi su mi svi sportovi. Voljela bih trenirati neki sport, ali ne mogu se odlučiti koji. :(

17. Nisam veliki nogometni fan (kao dečki), ali volim gledati utakmice kada igra naša reprezentacija ili neki poznatiji nogometni klubovi. :D Post o najljepšim nogometašima Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji pročitajte klikom ovdje.


18. Omiljeni nogometaši su mi: Danijel Subašić, Mario Mandžukić i Dejan Lovren. Odvojite trenutak i pročitajte post "Hrvatska je u finalu Svjetskog prvenstva!"





19. Izbjegavam lagati, a ako to i učinim, to je većinom jer spremam nekome iznenađenje ili tako nešto. Ako i pokušam lagati, to je teško jer se uvijek opalim smijati. :D

20. Volim humoristične i zabavne osobe!



Što mislite o ovim činjenicama? :D Imamo li neke slične? 

Do idućeg posta, pozdrav! :)



PROČITAJTE JOŠ:

Madame Tussauds London 2018

Nošenje fiksnog aparatića - moje iskustvo ---------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com


*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE