Madame Tussauds London 2018

Pozdrav svima! Nakon nekog vremena sam se vratila na blog! :D Bila sam u Engleskoj, pa će stoga i nekoliko narednih postova biti na temu toga! Za sva dodatna pitanja mi se uvijek možete obratiti u komentarima ili putem maila, Instagrama (@onlymaja1) ... Današnji post će biti vezan za poznati muzej voštanih figura u Londonu, a u ostalim postovima ću vam detaljnije objasniti moj boravak u Engleskoj!






Muzej radi svakog dana od 10-16 h, a subotom i nedjeljom radi od 9-16 h. Adresa muzeja je Marylebone Rd, Marylebone, London NW1 5LR, Ujedinjeno Kraljevstvo. Na fotografijama dolje možete vidjeti kako muzej izgleda izvana i kada se uđe u njega. Na službenoj stranici muzeja možete saznati više informacija. 






Najviše sam se veselila posjetiti ovaj muzej radi Davida i Victorie Beckham, a i britanske kraljevske obitelji, pa sam tako i s tim figurama uslikala najviše slika.








Lady Dianu stvarno obožavam i poštujem i jako me iznenadila kada sam vidjela njenu figuru u muzeju. Šteta što više nije s nama... :(


U muzeju se nalazi mnoštvo figura, ali ja sam se slikala samo s onima koji su mi se činili najviše zanimljivi ili one koje volim. Princ Harry i Meghan su bili na posebnom mjestu, ali bila je užasno velika gužva za slikanje s njima, pa se nisam uspjela slikati. Unutra se naravno nalaze Kim Kardashian i Kanye West.




Super je što sam naišla i na jednog od omiljenih pjevača - Eda Sheerana.



Pored svega imate i rubriku vezano za crtiće i filmove, a ja sam se slikala kraj Darth Vadera i Yode jer volim gledati Star Wars, ali u tim dijelovima je dosta tamno i mračno. Shrek je isto zanimljiv kao i Hulk. :D







Ni Ronaldo nije prošao bez fotografije. :D Uz sportaše je tu i Usain Bolt.






Ljubitelji Titanica bi se sigurno slikali kraj Leonarda di Caprija i Kate Winslet.















Johnny Depp izgleda jednako zgodno kao da je pravi. :D



Od ostalih likova, tu su još i Coco Chanel, Emma Watson, Marilyn Monroe i Barack Obama...







Ako pratite Zoellu sigurno će vam se svidjeti ova slika. ;)














Trenutno nisam ljubitelj One Directiona, ali kao mala sam bila stoga sam se i kraj njih slikala iako mi nije jasno zašto Harry fali.











h

Ništa ne može proći ni bez Brada i Angeline. :)



Kroz muzej možete na dosta mjesta kupiti vruću čokoladu, kokice ili tako nešto, a imate i ROYAL TEA restoran.



Za kraj vam još ostavljam fotografije Freddieja Mercuryja i Georgea Clooneyja.




Na kraju muzeja imate "tunel engleske povijesti" kroz kojeg se vozite u taxiju koji sam ide. U tunelu čujete razne zvukove i možete primijetiti razne svjetlosne i zvučne efekte.






U muzeju je stvarno bilo prekrasno! Ima toliko sadržaja kojeg možete gledati pola dana... Ako ikada budete u prilici svakako posjetite Madame Tussauds! :D



Nadam se da vam se svidio današnji post!

Do idućeg posta, pozdrav! :D





PROČITAJTE JOŠ:

Nošenje fiksnog aparatića - moje iskustvo

Što od šminke nosim u Englesku?

30 "get to know me" questions 

----------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com


*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE