Što od šminke nosim u Englesku?

Pozdrav svima! Sutra putujem u Englesku i kako se već nekoliko dana polako pakiram odlučila sam vam napisati post o šminki koju ću ponijeti sa sobom. Mislim da nema smisla i da je prezahtjevno da vam pokazujem sve svoje stvari koje nosim i sadržaj cijelog kofera, zato sam se odlučila samo za šminku. Prvi put ću letjeti avionom tako da mi poželite sreću hahah :D! Ne zaboravite se pretplatiti na blog!



Od šminke sam odlučila ponijeti samo ono osnovno. Ne vjerujem baš da ću se šminkati jer je ljeto i vruće je, ali za svaki slučaj da imam. ;) 



Sve od šminke mi je uspjelo stati u malu košaricu iz Jysk-a, ali neću naravno nositi u tome nego u neseseru. Još moram dodati kistove i maramice itd.



Od kistova sam odlučila ponijeti znači sam osnovne. Za sve što mi treba po jedan, za oči sam odlučila ponijeti 4. Na fotografijama ispod možete vidjeti sve kistove. 





Od kozmetike ću ponijeti par maramica za naočale iz Lidla, maramice za lice, nekoliko blazinica i malu micelarnu vodu i još sam ubacila i beauty blender. 



Radi se o  mini ACADEMIE DERM ACTE INTOLERANT SKIN toniku. 



Također ne mogu da ne ponesem svoj omiljeni Victoria`s secret sprej za tijelo - Romantic, ali želim si kupiti i Pure seduction. Obožavam taj sprej jer je baš osvježavajuć! :)




Na fotografiji ispod možete vidjeti što ću ponijeti od proizvoda za lice! Trudila sam se ponijeti male palete da imam sve u jednom jer mislim da je tako najpraktičnije.



Radi se o Aura "CORRECT ME!" korektoru u nijansi 305 COOL IVORY.







Iduće što ću ponijeti je essence kompaktni puder za setiranje. Bijele je boje, ali kada se stavi na lice ne bude bijelo nego normalno, prozirno. :D (Za one koji ne znaju. )




Ponijet ću i dvije paletice od Makeup Revolutiona. Naručila sam ih preko Pink Pande, a detaljnije o njima možete saznati u prethodnim postovima. Radi se o paleti za konturiranje koja sadrži bronzer, rumenilo i highlighter, a druga paleta je prekrasni RAINBOW HIGHLIGHTER.







Od ruževa sam se odlučila za više njih, a u nastavku možete pogledati o kojim brendovima i nijansama je riječ.



AURA  ABSOLUTE MATTE VELVET FEEL - 620 SEVEN SINS



TREND IT UP  MATTE- NIJANSA 470




MAX FACTOR - nijansa se izlizala





Idući ruž je iz onog kofera sa šminkom, ali mi je nijansa odlična. 





Ponijet ću i dvije olovke za usta od TREND IT UP-a! Nijanse 463 i 470.




Za oči nisam htjela nositi velike palete od Makeup Revolutiona da se ne bi ogledalo razbilo prilikom transporta. Odlučila sam ponijeti malu jednostavnu Catrice-ovu paleticu sjenila za oči. Sadrži matt i shimmer nijanse. 


Prekrasna paletica stvarno! :D Za obrve ću ponijeti ovaj set Deborah Milano, a maskaru neću nositi jer ne volim misliti hoće li se razmazati ili ne. I tako već imam dovoljno guste trepavice.




To bi bilo to od današnjeg posta! Nadam se da vam se svidio i da ste uživali! :D

Dok sam u Engleskoj postova neće biti, ali vraćam se već za 10-ak dana puna dojmova i novih postova! :D Do tada dosadu možete ubiti čitajući stare postove ili one koje još niste pročitali! Slobodno mi uvijek možete slati prijedloge ako želite da napravim neki poseban post! Jeste li vi kada bili u Engleskoj? Rado ću čuti vašu priču! 



P.S. Voljela bih da pročitate ovaj post (klikom ovdje) od Valentine Grahovac jer me se stvarno dojmio! :D Super što je skrenula pažnju na takvo što! ;)



Do idućeg posta, pozdrav! :)


PROČITAJTE JOŠ:

Budapest 2017

Belgrade


New in: PILOVE



Review: Zorannah parfume


My top 5 male actors


Kako je nastao ovaj blog?





----------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE