YouTube kanali koje pratim / 3.dio

Pozdrav svima! Danas vam pišem 3.dio popisa YouTube kanala koje pratim! 1. dio možete pročitati klikom ovdje, a 2. dio klikom ovdje! Pored ovoga će biti još jedan ili 2 nastavka. ;) Ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)










1. LITTLE MIX

Volim njihove pjesme i radi toga sam pretplaćena na njihov kanal kako bih znala kad god neka nova izađe. ;) Wings je bila prva pjesma zbog koje sam čula za njih.




2. LUKA BULIĆ

Obožavam njegove "Bullhitove", pogotovo kada je tijekom ljeta smišljao vezano za nogomet i Vatrene. :D





3. LUX LUCIS

Luciju pratim otkako je imala 9 tisuća pratitelja, a sada ih ima puno više! Jako mi se sviđa tematika njenih videa i snima nešto što bih i ja snimala da imam YouTube kanal. ;) Obožavam njen serijal "Dom iz snova".





4. MARCUS&MARTINUS

Kao i za ostale pjevače, pratim ih radi pjesama, ali mi je super što pored pjesama, na ovom kanalu objavljuju i razne smiješne videe!








5. MARIJA ŽEŽELJ

Mariju sam prije puno više gledala nego sada jer je bila aktivnija i snimala je zanimljivije videe, ali shvaćam da sada ima puno obaveza itd. Ne znam zašto je obrisala sve videe sa svog vlog kanala... Jako mi se sviđaju njeni videi iz New Yorka i drago mi je što razvija karijeru! :D




6. DUŠAN PETROVIĆ

Jedan od najboljih i najuspješnijih fotografa ikada na našim prostorima! Fotografirao je mnoge poznate osobe i stvarno mi se sviđa njegov rad. Obožavam njegove vlogove s putovanja i mislim da je stvarno super kao osoba! :D




7. TAMARA KALINIĆ 

Nedavno sam je otkrila i O B O Ž A V A M   J E ! Sama činjenica da surađuje s brendovima poput Diora, Fendija i Chanela je nevjerojatna! Ima prekrasan stil i nema fashion week-a na kojem ona nije bila! ;) Također mi je jako drago što su Dušan i ona jako dobri prijatelji i idu zajedno na putovanja gdje ju on fotografira.







8. MARKO KUTLIĆ

Mislim da je on zvijezda u usponu! Ima nevjerojatan glas i obožavam slušati njegove pjesme!





9. MARKO VULETIĆ

Koliko se ja mogu samo mogu ismijati na njegove videe! Presmiješan je!




10. MASHIN` THE BEAUTY

Otkako se posvetila samo svome kanalu mi je puno draža jer snima puno više videa! Jako zanimljive videe snima i jednostavno je volim pratiti. ;)





11. DOLAN TWINS

O njima nemam što previše za reći osim da su zanimljivi i simpatični, a još su i blizanci! ;)







12. MR.MONČINA

Preslatka mi je ona i obožavam kad pranka Leona! ;)






13. MUDJA

Super su mi meme review-ovi i vlogovi kad ide negdje s Janom. :)





14. NADJA STANOJEVIĆ

Jedna od najboljih cura ikada! Može biti uzor svima i jako mi je drago radi nje jer studira u Italiji! :D Prekrasno se oblači i ima jako originalne videe! ;) Također je važno za napomenuti da često objavljuje videe i ne znam ni sama kada ona sve to stigne.





15. NADJA VLOGS

Također Nadjin kanal, ali s nekim vlogovima iako dosta njih objavljuje i na glavnom kanalu! ;)







16. NAIDA BOJNAKOVA

Naidu jako volim gledati otkako sam je otkrila i ima jako zanimljiv kanal. Ona se iz Bosne i Hercegovine odselila u Tursku radi ljubavi i super mi je cijela ta priča, a nedavno su Baran i ona postali roditelji! Općenito bih voljela jednog dana posjetiti Tursku i Istanbul, a ona kroz mnoge videe pokazuje kako je tamo. ;)








17. NARODNI

Definitivno najbolji hrvatski radio! Otkako su se preselili u novi studio, sve su digli na viši nivo! Jako kvalitetan sadržaj i zanimljiv na njihovom YouTube kanalu! Ranije sam vam nekada pričala kako me puno toga zanima čine bih se bavila u životu, a mogu se zamisliti i da radim kao radio voditeljica, ali samo mi se Narodni čini zanimljivim radijom! Odnosno samo se tamo vidim. :)





18. NATHALIE MUNOZ

Za nju sam saznala jer sam jedno vrijeme voljela gledati videe "Clean my apartment with me"...U tom stilu i onda mi je ona iskočila! Jako mi se sviđa što priča i španjolski jezik uz engleski, pa mi je to sve skupa zanimljivo. ;)





19. NIKI AND GABI

Dvije blizanke za koje biste možda očekivali da su iste osobe, ali zapravo su čista suprotnost! Snimaju originalne i zanimljive videe i pratim ih već dosta dugo. :)








20. PATRICIJA VODOPIJA

Jedna od članica Two Crazy Beuaties uz Emu Luketin. Jako je draga cura i stvarno je super, imala sam je prilike i upoznati! ;)






21. LAPSUS BAND OFFICIAL

Iiiii...šećer na kraju! Definitivno najslušaniji kanal na mojoj playlisti ovih dana! Nemam riječi kojima bih opisala njihove pjesme! Super spotovi, glazba, tekst, Emirov glas... Ma sve!!






Nadam se da vam se svidio današnji post!! Svakako pročitajte i prethodne dijelove!



Pratite li vi koje od ovih kanala?







Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

First time in the Netherlands

Unboxing my new phone: Huawei Honor 8x

Most important dates for Croatia

Kako  nastane post?

My first flight (to London)
----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com






*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 14:

  1. Pratim dosta ovih kanala, a najdraza mi je Lux Lucis, njene videe sve pogledam cak i nekad kada me pretjerano ne zanima. Za neke kanale prvi put cujem i definitivno cu ih pogledati.

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Pratim Lux Lucis i Natalie, odlične videe imaju :) osim toga,jako volim Lapsus bend! Super post!

    OdgovoriIzbriši
  3. Auuu kanala. Jos je i treci deo posta. Ja pratim jedva 5-6 kanala (a da ih bas gledam ucestalo) haha. Od ovih najvise volim Niki i Gabi, pogotovo one twins swipe vidde. Super post ❤❤

    Novi post--
    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Većinu domaćih jutjubera i ja pratim, neki mi pak ne prijaju. Omiljena mi je luxlucis, također njen 'Dom iz snova', sa sličnom tematikom imaš kanal Neira Delirium i Suzana Emes, odlične obje :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  5. Pratim većinu ovih kanala. Domaćih jutjubere pratim zaista mnogo, većinom jutjuberki, a pratim i mnogo stranih, uglavnom američkih jutjuberki. Lista je zaista jako divna, vidi se da si se potrudila. Svaka čast.

    Novi post je na mom blogu. Pogledaj ako imaš vremena:
    Wonderland Vibes

    OdgovoriIzbriši
  6. Ranije nije bilo jutjub kanala koji nisam pratila, dok u posljednje vrijeme ne pratim nijedan, bar ne redovno. Nekako sam se oladila od toga, jer nisam imala vremena. Ali, od ovih bih posebno izdvojila Mariju Žeželj i Nadju Stanojević koje sam obožavala i Marka Vuletića, čije videe nekad i dan danas odgledam jer je lik kralj i uvijek me nasmije. Super post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  7. Daa! Doslovno nema kanala koji ja ne pratim hahaha! Obožavam ih sve redom, pogotovo Nađu i Bulića, presmješan je lik xD

    Peany

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE