Unboxing my new phone: Huawei Honor 8x

Pozdrav svima! Prije nekoliko dana mi je stigao novi mobitel jer mi je stari već počeo štekati i brzo mu se praznila baterija, ali koliko sam ga dugo imala nije ni čudo! ;) Imala sam Samsung Galaxy J3 2016 otprilike oko 2,5 god. i super je bio za svoje vrijeme, ali naravno da uvijek dolaze noviji modeli! :D Ako vas zanima kakav mi je novi mobitel, nastavite čitati! ;) Ne zaboravite se pretplatiti na blog!















Kao što sam ranije spomenula, moj prijašnji mobitel je bio Samsung Galaxy J3 2016 i kupila sam ga na ljeto 2016. Bila sam zadovoljna njime, ali naravno da izlaze noviji modeli uvijek koji su još bolji jer tehnologija napreduje! Nisam onaj tip koji svako malo mijenja mobitele nego imam jedan pa dok radi, radi. ;) Htjela sam imati još bolju kameru ili više memorije, ali izdržala sam i onako jer zašto bih uzlaud bacala mobitel koji još radi?! Već par mjeseci je prošlo otkako je počeo štekati, odnosno normalno bi radio pa se nekad samo zamrzne, pa ga moram resetirati itd. Dogodilo se i da imam problema s baterijom, npr. bude mi na 40% i onda samo odjednom padne na 3% itd. To me zabrinjavalo jer što ako se nađem negdje gdje mi baš treba mobitel, a ono se isprazni sam od sebe... Također mi je dugo trebalo da se napuni...

Počela sam istraživati nove mobitele i nikada ne bih dala ogromne svote novca na neki najnoviji model jer smatram da i za puno manju svotu možete kupiti mobitel koji ima slične ili iste karakteristike kao i neki skupi mobitel. ;) Razmišljala sam o modelu Samsung Galaxy A6+ 2018, ali nisam ga mogla pronaći u trgovinama u kojima sam htjela i to u ljubičastoj boji... Kada sam ga i pronašla, naručila sam ga u Centru tehnike i narudžba mi je normalno prošla, da bi mi za par dana otkazali narudžbu jer ga nemaju na skladištu... Mislim da onda to trebaju navesti na web stranici... Onda sam odustala od kupnje novog mobitela i rekla kada ovaj bude potpuno gotov, onda ću kupiti novi. ;) Nakon par dana sam saznala da idem uskoro na put u drugu državu i mislim da ne bi bilo dobro da mi se tamo isprazni baterija, pa sam se opet bacila u potragu. ;) 





Nikada nisam razmišljala o Huawei modelima, odnosno sviđao mi se samo P20 lite, ali je imao lošije karakteristike naspram A6+, pa sam ga odmah izbrisala... Istraživala sam i istraživala i uspoređivala karakteristike, gledala gdje je koji model jeftiniji i pronašla sam Huawei Honor 8x koji je preodličan! 


Preporučujem vam da ukoliko nešto želite kupiti, prvo otiđite na stranicu nabava.net jer na taj način dobijete ponudu tog uređaja u raznim trgovinama i vidite gdje je najjeftiniji! Razlika za moj mobitel je znala biti i po 800 kn što nije mala stvar! ;)

Inače nemam običaj naručivati stvari poput mobitela sa Interneta, ali ovaj put sam odlučila jer također dobijem garanciju itd. Prije svega dobro provjerite tu stranicu s koje želite naručivati! Svoj mobitel sam naručila sa NeutrinoMobile stranice i jako sam zadovoljna! Radi se o modelu Huawei Honor 8x u plavoj boji! Više o mobitelu pročitajte klikom ovdje! Htjela sam da bude u nekoj življoj boji, a ne klasični crni itd. Prošli mi je bio zlatni, a ovaj sam odlučila uzeti u plavoj boji! ;) 




KARAKTERISTIKE:

4G, 6.5",1080 x 2340 pixels, Android 8.1 (Oreo), Octa-core (4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53, 64GB, 4GB, DUAL 20MP+2MP, 3750 mAh

Detaljnije možete pročitati klikom ovdje!








Naručila sam ga u četvrtak navečer, a stigao mi je u ponedjeljak ujutro i super je što je poštarina besplatna i svoju narudžbu možete pratiti putem maila ili SMS-a! :) Da sam ju naručila dopodne, vjerojatno bi stigla ranije, ali pošto ne dostavljaju vikendom, super je i ovo! 






Ono što me je oduševilo je što je mobitel bio super upakiran da se ne bi oštetio! Također ga možete platiti pouzećem! ;) Jeftinije je ako ga plaćate u gotovini! Nisam očekivala da ću dobiti slušalice uz mobitel, ali dobila sam ih kao i čvrstu prozirnu maskicu i zaštitno staklo/foliju (još uvijek nisam sigurna što je) :D! 







Neke od fotografija u ovome postu sam slikala upravo tim mobitelom kako biste se mogli uvjeriti u kvalitetu kamere! Super mi je što ima opciju zamagljivanja pozadine, pa fotografije ispadnu profesionalne! Bilo mi je važno da mobitel ima dobru kameru i bateriju! Dolje također možete vidjeti super slike kao primjer!









Dolje ću vam ostaviti sliku koju sam slikala preko aplikacije Kuji cam i jako je fora! :) 







Ukoliko želite još informacija o ovome uređaju, možete pogledati YouTube video ili ako vas zanimaju još neke stvari, možete me pitati dolje u komentarima! Također sam razmišljala da napravim What`s in my phone post, pa ako želite, napišite dolje! ;) 


Sve preporuke za NeutrinoMobile! :*






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav!:)






PROČITAJTE JOŠ:






---------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE