Pretpostavke o meni

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog! Ako ste prvi put ovdje ili još niste pretplaćeni, svakako se pretplatite jer je besplatno! Jako sam se veselila pripremanju ovoga posta jer me zanimalo kakve to vi pretpostavke imate o meni! Na ovu ideju sam došla davnih dana, ali nikako da objavim post jer uvijek bude nešto važnije... A kao što se da primijetiti, ovih dana je ova tema popularna svugdje u svijetu! Bilo je jako puno pretpostavki koje ste mi pisali na Instagramu (@onlymaja1), a ja ću odabrati one najzanimljivije jer se i dosta njih ponavljalo! Ukoliko vam se jako svidi, možemo napraviti i 2.dio! Bacimo se na post!









*Neću navoditi imena osoba koje su sudjelovale jer možda netko želi držati do privatnosti. *





1. Jako si pozitivna osoba. Sviđaš mi se. 

Ajme puno ti hvala! :) Što dalje, trudim se što pozitivnije razmišljati jer sve će na kraju biti dobro! ;) Pročitajte post vezan nekim dijelom uz ovu temu, zove se "Jesu li snovi ostvarivi?". :D


2. Imaš puno prijatelja. 

Hmm... mislim da nijedan čovjek ne bi trebao imati puno prijatelja jer prijatelja svaki čovjek ima 2 ili 3, a mi zapravo i poznanike zovemo prijateljima... Ako razumijete! ;) Ne bih rekla da imam puno prijatelja, nego trudim se biti prema svima dobra i održavati super odnose! Samo neke ljude mogu nazvati baš pravim prijateljima! ;)


3. Pretpostavljala sam da si dosta mlađa. 

Dosta ljudi to misli! ;)


4. Voliš putovati. 

Ajme da! Svakako! Oduvijek i zauvijek! Želim cijeli svijet vidjeti! ;) Zato obožavam svako svoje putovanje podijeliti ovdje na blogu!




5. Organizirana, voliš putovati i isprobavati hranu. Vesela, nježna. 


Pun pogodak! :) <3 Jako sam vesela osoba hahah :D


6. Voliš pomagati drugima. Voliš životinje. 


Naravno! :) Od životinja volim samo one umiljate i pogotovo ne volim egzotične životinje hahah :D
Evo još nekih postova gdje možete doznati neke činjenice o meni, a to su 20 činjenica o meni 1.dio i 20 činjenica o meni 2.dio! :D



7. Činiš se jako dobra i stvarno si slatka i sviđa mi se tvoja kosa jakoo. Mislim da i ti voliš Mandžu. :) 


Puno ti hvala! :) Naravnooo! #mm17 <3






8. Izgledaš kao mlada avanturistica. Jako voliš kozmetiku i imaš puno samopouzdanja. Hejt te baš i ne vrijeđa. 


Ajme divna pretpostavka! Sviđa mi se naziv "avanturistica" hehe :D Moram priznati da je sve istina i što se tiče hejta i za samopouzdanje i sve! :) Davno sam razriješila to sve sama sa sobom, npr. da ako se meni nešto sviđa, ne treba se sviđati i drugima... Odnosno ne smije me dirati tuđe mišljenje! ;)


9. You go with the flow, bez previše plana, laganini. 


Laganini da, ali ne baš bez previše plana... U nekim situacijama sam jako komplicirana osoba hahaha, a i volim sve unaprijed isplanirati. ;)


10. Voliš slano više od slatkog. 


Kako kada! Volim sve! ;)


11. Tvoja životna želja je udati se za Enriquea. 


Istina je da ga obožavam kao pjevača, ali s obzirom da mi tata može biti, ne! :) Napravila sam zanimljiv post vezano za njegov rođendan prošle godine, pa možete pročitati klikom ovdje!







12. Voliš Novogradišćane. 


Naravno! Pozdrav za vas sve! Brzo nam dođite! <3


13. Voliš sushi i voliš čitati. 


Čitati volim, ali ovisi što. ;) Sushi sam do sada jednom probala i to onaj od lososa. Jela sam ga kada sam bila u Poljskoj i okej mi je. ;) Ali pored slavonske kuhinje, možete sami pogađati što bih prije odabrala ahhahah :D


14. Djeluješ baš pametno i kao dobar đak. 


Zanimljiva pretpostavka haha :D Hvala ti u svakom slučaju! Trudim se biti dobar đak i učiti! ;)


15. Mislila sam da si povučena u sebe. 


O ne! Definitivno ne! Ja sam jako otvorena osoba, previše komunikativna itd. Imam prijatelje s kojima doslovno podijelim sve što mislim, pa makar ispala i glupa hehe :D Nikada nisam bila povučena u sebe! A što se tiče npr. kada me nešto muči pa ne želim nekome reći, brzo popustim jer ne mogu šutjeti. ;)


16. Jedan od omiljenih gradova ti je London, a osim engleskog, znaš još jedan ili više stranih jezika. 


Istina! Voljela bih vidjeti što više svijeta i volim London! Znam pričati i njemački, ali pošto ga već par godina nisam pričala, lagano ga i zaboravljam, ali vjerojatno ću krenuti na tečaj jer mi je žao što ga nemam priliku učiti u školi. :( Voljela bih naučiti pričati što više jezika, a njemački sam obožavala u osnovnoj školi! ;)






17. Djetinjasta, energična, pričljiva. 


Istina ahhaha ! :D


18. Simpatična, voli se puno smijati, spremna uvijek pomoći. 


Hvala ti! Ovo da se volim puno smijati je definitivno istina !;)


19. Bojiš se pauka, voliš šetnje, domaću muziku i spavanje do 10 ujutro vikendom. 


Tako je! Od glazbe volim sve vrste slušati, volim šetati i provoditi vrijeme vani! Kukce mrzim, a vikendom bome i prekoračim 10 sati hahha :D


20. Činiš mi se kao dobar prijatelj koji zna da cijeni prijatelje.

Puno ti hvala! :) Naučila sam cijeniti ljude! Nekada možda i previše cijenim nekoga pa se kasnije razočaram... :(







Nadam se da vam se svidio današnji post jer sam jako uživala radeći ga i čitajući vaša mišljenja o meni! :D Definitivno će ići pt.2!

Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:






---------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com






*This post is not sponsored! *





Maja Poljarević

Broj komentara: 12:

  1. Sjećam se da si na instagram pisala da ti pišemo pretpostavke o tebi, što sam uradila, a sada nikako ne mogu da se sjetim šta sam od ovoga ja stavila, hahah. Post mi je bio jako zanimljiv i sviđa mi se ideja. Takođe, sa većinu pretpostavki ovdje se zaista mogu složiti, sem za ovo da si povučena. Nekako si mi uvijek djelovala kao jako komunikativna osoba. Sve u svemu, sjajan post. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidja mi se sto volis da putuješ, ja volim takodje, tu stekneš nove prijatelje, a svako putovanje je neko novo iskustvo

    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,ali me baš iznenadilo da voliš njemački jezik,ti si valjda prva osoba od koje sam to čula haha! :)

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemački obožavam, putovanja takođe, tako da ogroman rilejt po pitanju toga. Zanimljiv post, svakako. Uzgred, ja sam rekla ono da si povučena, jer mi je to bio neki prvi utisak (izuzev oduševljenja blogom), ali sad mi uopšte ne deluješ tako, naprotiv, i odaješ utisak baš komunikativne i otvorene osobe. ❤️😊

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  5. Sada sam otkrila tvoj blog,i baaaas mi se svidja... Iskreno posto ovoliko ljudi o tebi lijepo misli, ti onda jesi predivna osoba. Ja volim otvorene osobe, i ja sam takva. Svidja mi se ova tema, bas zanimljiva. Nastavit cu,svakako da te pratimmm.

    prvadamarusije.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga! Baš se na fotkama vidi da zračiš pozitivnom energijom i da si jako pozitivna osoba, drago mi je da su tvoji čitatelji to prepoznali na tebi :)

    Peany

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE