20 činjenica o meni/ 2.dio

Veliki pozdrav svima! Odlučila sam napraviti i drugi dio posta 20 činjenica o meni, odnosno još jedan takav post jer vam se prvi svidio! Prethodni možete pročitati klikom ovdje. Nadam se da će vam se svidjeti i ovaj dio! Ne zaboravite se pretplatiti na blog sa desne strane. :)
























1. Više volim pse nego mačke. Pogotovo labradore! <3



2. Komunikativna sam osoba i kada krenem pričati, ne možete me zaustaviti. :D

3. Najdraže trgovine odjećom su mi Pull&Bear i Terranova (jer je cjenovno pristupačna).

4. Poprilično sam organizirana osoba i volim da je sve uredno.




5. Nikada ne bih voljela imati tetovažu (nju možda nekada, ali ne vjerujem) ili piercing, ali nemam ništa protiv ljudi koji to imaju jer nekima stvarno lijepo stoji.

6. Blog sam otvorila jer oduvijek volim pisati, a ovo mi je kao moj mali dnevnik i drago mi je što to mogu podijeliti s vama. Post o tome kako je nastao ovaj blog možete pročitati klikom ovdje

7. Voljela bih studirati u Zagrebu ili u nekoj drugoj državi.

8. Nikada se ne bih voljela za stalno odseliti iz Hrvatske. Maksimalno na 2-3 godine, ali onda mi se to mjesto baš mora svidjeti.

9. 2018. godinu bih do sada izdvojila kao najbolju godinu svoga života jer sam igrom slučaja bila na toliko novih mjesta i posjetila razne države što nisam ni mislila da bi mi se ikada moglo ostvariti! Zato uvijek vjerujte u sebe! :D

10. Do sada sam bila u Engleskoj, Austriji, Njemačkoj, Srbiji, Mađarskoj i BiH i sutra idem u Poljsku na dva tjedna :D. Trudim se o svemu pisati na blogu, a linkove sam vam stavila na određene države iako za Englesku imate jedno pet postova.... :D U rubrici TRIP WITH ME možete pronaći sve postove vezane za temu putovanja!



11. Voljela bih posjetiti što više država i razne dijelove svijeta.

12. Velika želja mi je posjetiti Tursku i Belgiju.




13. Od malena gledam serije i volim gledati turske i meksičke sapunice. :D Popis mojih omiljenih serija možete pročitati klikom ovdje, a popis omiljenih glumaca klikom ovdje

14. Volim fotografiju i uvijek pokušavam napraviti neki feed (iliti temu) na Instagramu, ali mi teško uspijeva. Možete me zapratiti na Instagramu klikom ovdje

15. Nisam materijalist i uopće mi nije bitno kako se netko oblači ili kakav mobitel ima da bih se družila s tom osobom. Mislim da je puno važnije kakva je osoba iznutra. :)

16. Najdraži predmeti u školi su mi marketing i ekonomija.

17. Prije sam trenirala aerobik.

18. Volim svoj datum rođenja jer ima zanimljive brojke. ( 21.11.2001.)

19. Što sam starija, shvaćam da se osobe jako mijenjaju i da nam na kraju ostane samo par dobrih prijatelja. Drago mi je što ih imam. :D :* Definitivno bih rekla da mi je srednja škola draža od osnovne jer mi je društvo nekako zrelije i pametnije i skroz super se slažemo i možemo o svemu pričati!

20. Imam ribicu za kućnog ljubimca. :)  Još jedna zanimljivost oko tih ribica je ta da kada god kupimo 3 ribice, one uvijek iskoče iz akvarija i uvijek ostane jedna. :D Valjda se ne mogu podnijeti.




Možete se priključiti u novi giveaway klikom ovdje! Sretno!




To bi bilo to od današnjeg posta! Sviđaju li vam se činjenice iz današnjeg posta?

Do idućeg posta, pozdrav!



PROČITAJTE JOŠ:

Minimundus in Klagenfurt

Music tag

Top 5 domaćih dizajnera


----------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE