My Aura Collection

Pozdrav svima! Prije nekoliko mjeseci sam napravila postove o svojoj kolekciji essence i Makeup Revolution šminke, pa ih pročitajte klikom na ime brenda ako vas zanima! :) U današnjem postu ću vam ipak pokazati svoju kolekciju Aura šminke! :) Ako vas zanima koliko je imam, koje točno proizvode i što mislim o njima, nastavite čitati! Ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)







Od Aure nemam baš puno proizvoda, ali jednoga dana ću zasigurno povećati svoju kolekciju! :D













Smatram da je Aura super brend!


Prekrasna mi je ova Aura vrećica u koju možete staviti nekakve stvarčice. Crne je boje i također po sebi ima crna slova! :)

Jako mi se sviđaju Aura ruževi! Jako su kvalitetni i baš mi je drago što je Aura stigla u Hrvatsku! :D








Imam tri nijanse njihovih ruževa i svaka je uistinu prekrasna! Ove žarke boje su mi savršene za ljeto, dok je tamnoljubičasta super za jesen! :D Nijanse su: 621 Tangerine, 620 Seven Sins, 907 Raw Amour.


Zatim od Aura proizvoda imam njihov "CORRECT ME" tekući korektor za koji je malo reći da sam oduševljena! :D Svi ga hvale i ja sam ga također htjela isprobati! Nije me razočarao! Nijansa je 305 Cool Ivory.



Jako me zanimalo hoće li valjati Aura "PRIME ME" baza za sjenilo i odlučila sam ju isprobati! Također je super, lako se razmazuje i bež je boje!




Iduće što imam je Aura tekući puder "TAKE CARE OF ME" u nijansi 804 Golden koji je za vas! Da, dobro ste pročitali! Uz puder ćete dobiti i Aura make up vrećicu! :) Sve što trebate je biti pretplaćeni na blog, pratiti me na Instagramu i jednostavno ostaviti komentar ispod ovoga posta kako bih znala da sudjelujete u darivanju! Darivanje traje do 1.12.! Sretno!

*Darivanje je ovaj puta ograničeno samo na teritorij Republike Hrvatske, ali zasigurno će u budućnosti biti i izvan granica!*











Imate li vi nekakve Aura proizvode? Kako vam se sviđaju? 






Nadam se da vam se svidio današnji post i da ćete sudjelovati u darivanju!
Do idućeg posta, pozdrav!




PROČITAJTE JOŠ:

Music tag

Minimundus in Klagenfurt

The most beautiful football players of The World Cup 2018

In Memoriam - Toše Proeski

----------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE