17 stvari koje me čine sretnom

Pozdrav svima! Prije točno tjedan dana mi je bio 17. rođendan i tada sam namjeravala objaviti ovaj post, ali nažalost nisam stigla jer sam bila u Poljskoj! No, evo me sada tu jer sam napokon našla vremena sjesti i napisati ovakvo što! :D Povodom 17. rođendana sam odlučila s vama podijeliti 17 stvari koje me čine sretnom! Ako vas zanima koje su to, nastavite čitati! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! Ovo je ujedno 100. post na ovome blogu!







1. Obitelj

Zar moram objašnjavati ovu činjenicu? :D

2. Prijatelji

Ljudi zapravo ni ne shvaćaju koliko bi im život bio dosadan bez prijatelja! Što smo stariji, krug prijatelja nam se smanjuje, ali ostaju samo oni pravi, pa makar bila dva... Ne znam, ali ja svoje toliko obožavam i tek kako sam sve starija razumijem da nam nisu svi ljudi prijatelji, nego samo par njih, a ostali su poznanici. Onda sam ja prije sve ljude smatrala prijateljima... :D Zajedno stvaramo toliko divnih uspomena, sve te fore, zgode i nezgode kojima ćemo se jednoga dana smijati... :)

3. Blog

Blog me čini sretnom jer ovdje izražavam svoju kreativnost! Detaljnije sam sve opisala u postu kojeg možete pročitati klikom ovdje. Također, možete pročitati post u kojem dajem savjete za bolji blog klikom ovdje. :)

4. Putovanja

Ovdje možete pročitati listu svih mjesta koje bih voljela posjetiti!








O B O Ž A V A M   P U T O V A T I ! Želim posjetiti što više mjesta na ovoj kugli Zemaljskoj! Što se tiče toga, ova godina mi je bila zaista izvrsna! Ni sama nisam planirala da ću posjetiti toliko država... Njemačka, Austrija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Poljska, Engleska... :D Većinu toga imate spremljeno u "highlightsima" na Instagramu!


5. Moj dom

Pošto sam u zadnje vrijeme dosta putovala, skužila sam da je stvarno istinita ona izreka "Kod kuće je najljepše!". Koliko god ti smještaj bio dobar, dom je dom. Nema mi ništa ljepše nego vratiti se s puta i leći u svoj krevet! Vjerujem da se dosta vas može poistovjetiti sa mnom.

6. Slobodno vrijeme

Obožavam slobodno vrijeme jer ga mogu isplanirati kako hoću! I samo ime mu govori da si slobodan. Najdraži su mi oni dani kad izvršim sve obveze i planove i dalje imam još vremena, osjećam se tada baš produktivno!

7. Vožnja bicikla

Prošlo ljeto sam dobila novi bicikl i gdje god mogu idem s njim. Ne odvajam se od njega i tako sam zavoljela vožnju biciklom. Kad god je lijepo vrijeme, volim se vozati po gradu!

8. Slušanje glazbe

Za mene je glazba puno više od nečega što mi svira da ubijem vrijeme. Znala sam imati period kad bih imala samo tri najdraže pjesme na mobitelu i vrtim ih stalno, a sada ih ipak imam više. Skinula sam si sve one najdraže, ali svakako mislim da  ne treba pretjerivati. Glupo mi je kada netko ima cijeli YouTube na mobitelu...ali tko što voli, nek izvoli...;)

My summer playlist 2018

My top male singers

My top 10 songs

Music tag

Voljela bih vam preporučiti divnu pjesmu u izvedbi Petra Graše koja mi se jako sviđa! :)



Slušalice u prometu nimalo ne volim nositi!!! Nikada ih ne nosim jer nikada ne znaš kada te može nekakva nezgoda zadesiti, ne možda radi tvoje nepažnje nego radi tuđe! Kada slušam glazbu, u svom sam svijetu i upravo radi toga ne volim je u prometu slušati!

9. Gledanje nogometnih utakmica

Da ste me ovo pitali prije dvije godine, sigurno vam ne bih ovo navela kao stavku koja me čini sretnom, ali sada me svakako uveseljava pogledati jednu dobru nogometnu utakmicu! Nisam nogometni stručnjak, ali mislim da sasvim dovoljno znam! ;) Obožavam pratiti utakmice naše reprezentacije i utakmice nekih većih nogometnih klubova, a finale Lige prvaka nipošto ne propuštam!





Evo par postova vezanih uz nogomet:

Hrvatska je u finalu Svjetskog nogometnog prvenstva!

The most beautiful football players of The World Cup 2018

Football tag



Koji je vama sport najdraži?
10. Breskve

Breskve obožavam od malena!

11. Uređivanje sobe

Što se tiče uređivanja sobe...Nikada nisam voljela uređivati svoju sobu jer mi nikada nije izgledala onako identično kako sam ja htjela, ali sam obožavala crtati interijere. I dan danas obožavam igrati igrice uređivanja interijera poput My new room itd. Ako i vi znate nekakvu dobru igricu, svakako mi napišite u komentarima! :)

Danas je situacija drugačija! Odlučila sam više vremena posvećivati uređenju sobe nego kupnji nove odjeće jer sam skužila da je imam sasvim dovoljno i ne želim je gomilati previše da bih nešto obukla samo 2 puta... Jednostavno nisam takav tip! ;) Obožavam Pepco za kupnju novih dekoracija!

12. Čokolada s keksom

Od svih čokolada, ova mi je bome najdraža! Nikada nije kasno za dobru čokoladu sa keksom! Uvijek ju s guštom pojedem! ;)

13. Jagode

Jednako kao i breskve me uveseljavaju, pogotovo ako dodate malo šećera! :D Uz breskve i jagode bih svakako dodala kruške i lubenicu. To mi je omiljeno voće, ali volim i ostalo! :)

PROČITAJTE JOŠ I POST 30 "GET TO KNOW ME" QUESTIONS

14. Mario Mandžukić




Ahhh... kako objasniti zašto me Mario Mandžukić čini sretnom?! Volim ga odmalena, iz istog smo grada, nekako mi je poseban jer je dokazao da uz trud i rad ništa nije nemoguće! Skroman je i voli pomagati drugima! To bi ukratko bilo! <3 Volim ja i Lovrena i Subašića, ali Mandžo je Mandžo! Doček za njega nakon Svjetskog prvenstva je bio fantastičan! Više o tome pročitajte klikom ovdje!

15. Omiljena hrana

Koga hrana ne uveseljava?! Još pogotovo ako je nešto čega si se žaželio ili ako ti je to omiljena hrana! Pošto sam ove godine dosta izbivala iz kuće, shvatila sam da je mamina kuhinja ipak najbolja!

16. Enrique Iglesias




Na neki način jednaka stvar kao i kod Mandžukića... Volim mnoge pjevače, ali otkako sam otkrila Enriquea, uvijek će on nekako imati 1. mjesto što se tiče te kategorije. Obožavam njegove pjesme i sav taj latino ritam! :) Pokušajte riješiti kviz o Enriqueu klikom ovdje!

17. Dobre ocjene

Ne bih htjela da ispadne da su ocjene nešto najbitnije u životu, ali mislim da je svatko sretan kada dobije dobru ocjenu! Nema ništa bolje nego kad budeš nagrađen za svoj trud i rad i vidiš da se isplatio! Definitivno mislim da ocjene nisu mjerilo znanja!



Voljela bih kada biste mi i vi nabrojali nekakve stvari koje vas čine sretnima u komentarima!





Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

Igra li još tko Stardoll?

SOL course

20 činjenica o meni/ 2.dio



--------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE