Minimundus in Klagenfurt

Pozdrav svima! Sigurno već znate da sam prošlog vikenda išla u Austriju (radi mojih Instagram storyja :D ), a radi obaveza vam nisam stigla ranije napisati post! To je bio moj prvi posjet Austriji, ako ne računamo ono prije, kada sam samo prošla kroz nju. :) Išli smo u Klagenfurt, točnije Minimundus, a ako vas zanima kako je tamo, nastavite čitati! :D Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! ;)






Na početku smo odmah išli u Minimundus, a kasnije smo obilazili grad. To nisam slikala jer sam bila preumorna. Meni se jako sviđaju fotografije iz Minimundusa, a sigurna sam da će se i vama svidjeti barem neka! :) Nisam se slikala kraj svake građevine i nisam ih slikala posebno jer nemam baš veliku memoriju na mobitelu, a i takve slike možete već pronaći na internetu. Slikala sam se kraj sebi najzanimljivijih i onih koje bih jednoga dana svakako htjela uživo vidjeti u stvarnoj veličini! ;) Neke od njih sam već i vidjela! ;)





Minimundus je park minijaturnih građevina u Klagenfurtu u Austriji. Nalazi se na jezeru Wörthersee. Sadrži preko 150 minijaturnih modela arhitekture iz cijelog svijeta, napravljenih u mjerilu 1:25.
Od otvaranja 1958. godine, više od 15 milijuna posjetitelja posjetilo je 26 000 četvornih metara parka. Prihod ide ustanovi za pomoć djeci "Rettet das Kind", koja je vlasnik parka.

Neki od izloženih modela:
Kip slobode
Bazilika sv. Petra
CN toranj u Torontu
Dvorac Hochosterwitz u Austriji
Sydneyska opera
Londonski Tower
Bijela kuća
Atomium
makete europskih vlakova
Space Shuttle


Postoji i zvjezdarnica. Većina modela su prenosivi i ponekad se iznajmljuju sličnim parkovima minijatura.





Kada smo mi bili tamo, vrijeme je bilo kišovito pa smo morali na brzinu sve obići i poslikati se, inače bih sigurno imala više vremena, a i slike bi bile ljepše. ;) Super je što u zgradi imate prostor za stolni nogomet i druge igre, suvenirnicu te kino dvoranu. Unutra smo pogledali petominutni film koji ima veze s vožnjom Kineskim zidom, a film uključuje posebne efekte kao npr. vjetar, mrdanje sjedala itd. te je u 3D-u, a sve to je uključeno u cijenu ulaznice. ;)




Bilo je divno još jednom se slikati kraj telefonske govornice, ali ovaj put je kopija (nažalost... :( , ali vjerujem da će biti još prilika za slikati se kraj prave :D ). U Engleskoj je pravi telefon unutra, dok je ovdje ekran, pa većina nas nije znala kako da stane jer nemate što držati u ruci. :D
















Prekrasni Tower Bridge! Na mostu su čak poslagani automobili i popularni crveni autobus, ali ne vidite ga od mene! :D



Jako popularna operna kuća iz Sydneya je uvjerljivo napravljena!









Eiffelov toranj je jedina građevina, uz telefonsku govornicu, koja nije napravljena u skroz mini obliku. ;)






Trg sv. Petra iz Vatikana je prekrasan! :)


















Zaboravila sam se slikati sa građevinom Atomium iz Belgije. :(


Jedna od građevina koja me svakako očarala je i ova katedrala Sagrada Familia iz Barcelone jer je prepuna detalja kao i katedrala Notre-Dame iz Pariza!














Meni jedna od dražih slika je upravo ova sa CN tornjem iz Toronta radi kuta slikanja! :D






























Kao najdražu sliku uopće bih izdvojila ovu kraj Aja Sofije iz Istanbula! Imam preveliku želju posjetiti Istanbul i nadam se da će se to jednoga dana i ostvariti! :D


















Još su preostale fotografije iz Grčke i ova zadnja sa građevinom koja podsjeća na London eye-a, ali nije! Mislim da se ovakvo nešto nalazi u Austriji, ali nisam 100% sigurna! :)


Za kraj bih rekla da sam uistinu oduševljena Minimundusom i da ga svakako posjetite ako imate priliku. Ovo je samo mali dio građevina jer se sa dosta njih nisam stigla ni slikati ili slike nisu ispale baš nešto! Definitivno možete posjetiti njihovu službenu stranicu i informirati se o više detalja klikom ovdje.



Oduševio me i Space Shuttle, svakih sat vremena se iznova pokreće kao lansiranje rakete u svemir i prekrasan je doživljaj! Na mom Instagramu u "highlightsima" je video!



Jeste li vi kada posjetili Minimundus? Kakvi su vaši dojmovi? :D






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)



PROČITAJTE JOŠ:

Music tag

Top 5 domaćih dizajnera

Book collection

My confirmation 2018

Review: Rock Filius Women`s T-Shirt Logo

------------------------------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com






*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE