Top 5 domaćih dizajnera

Pozdrav svima! U današnjem postu smo vam Isabela sa bloga Isabela Breber i ja odlučile predstaviti 5 hrvatskih dizajnera za koje smatramo da su najbolji! Predstavit ću vam dizajnere čije bih kreacije jednoga dana voljela imati i za koje mislim da su među najboljima u Hrvatskoj! Ako vas zanima koji su to, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog! :)


P.S. POVODOM GODINE DANA OVOGA BLOGA, U TIJEKU JE GIVEAWAY NA KOJI SE MOŽEŠ PRIJAVITI KLIKOM OVDJE!












 
Hrvatska ima velik izbor modnih dizajnera i svačije kreacije su posebne na svoj način! :) Zigmanove kreacije su poznate svugdje u svijetu i nose ih razne poznate osobe, kao i Nicki Minaj! Ovdje sam izdvojila one koji su nekako moj stil i čije kreacije bih i ja nosila iako poštujem svačiji rad! ;)






1. LILITH BY KATARINA BABAN

Katarina Baban je hrvatska glumica koju sam zavoljela u domaćoj seriji "Zlatni dvori", a posebno mi se svidjela kada sam saznala da kreće u dizajnerske vode! :) Nekako ima baš lijepe kreacije i posebne i baš radi toga mi se i sviđa! Prekrasno mi je to što je jako kreativna!

INSTAGRAM: @lilithbykatarinababan





Na fotografiji iznad možete vidjeti po meni najdražu kreaciju s njenim potpisom! Evo i još nekih! ;)





2. MATIJA VUICA

Matija je poznata širom svijeta i ima baš nekako čarobne kreacije!






INSTAGRAM: @matijavuica

WEB STRANICA: www.matijavuica.com



3. ALEKSANDRA DOJČINOVIĆ


Još jedna prekrasna hrvatska dizajnerica sa prekrasnim kreacijama! U njenom ateljeu ćete naći sve! Od svečanih i elegantnih haljina preko preslatkih bluza do ozbiljnih hlača! Divim se njenoj mašti! Svaka čast! :)



WEB STRANICA: www.leiloubyalex.com

INSTAGRAM: @leilou_by_alex




4. ANDREA ZVONO

Dubrovačka dizajnerica svojom maštom pokazuje kako je svaka kreacija sve bolja i bolja! Prekrasne su mi njene cvjetne haljine!













INSTAGRAM: @andreazvonodizajn



5.  IVAN ALDUK


Zadnji, ali ne manje bitan jer hrvatski dizajner Ivan Alduk! Do njega sam došla tako što sam vidjela da mnoštvo poznatih osoba na raznim hrvatskim dodjelama nagrada ili eventima nosi upravo njegove haljine! Sviđaju mi se što su njegove svečane haljine prepoznatljive po tome što nekako "padaju" do dolje i baš su prekrasne!


























INSTAGRAM: @ivan_alduk

WEB STRANICA: www.alduk.hr




Nekako sam i sama taj tip da često volim crtkarati razne kreacije i haljine i također interijere! Njih ne smijem izostaviti! :D Još kao mala sam to voljela, pa bojam raznim bojicama! Volim pratiti naše dizajnere jer ne može značiti da valja samo nešto što je iz ultra skupih svjetskih dizajnerskih trgovina! ;) Pratite li vi koje dizajnere?








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

In Memoriam - Toše Proeski

Kako je nastao ovaj blog?

My top 5 male actors

Dubrovnik

New in: PILOVE

-------------------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com





*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE