Review: Rock Filius Women`s T-Shirt Logo

Pozdrav svima! Danas imam jedan specijalan post za vas, a radi se o tome da ću vam pisati o majici koju sam nedavno naručila - Rock Filius majici!! :D Ako vas zanima kakva je, koju sam naručila, koliko dugo se čeka i još mnoštvo toga, nastavite čitati! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!









Rock Filius je brend hrvatskog nogometaša - Dejana Lovrena! On je jedan od mojih omiljenih nogometaša i kada je lansirao svoj novi brend, poželjela sam imati nekakvu stvar! Nakon nekog vremena, uspjela sam si ju priuštiti i ne mogu biti sretnija i ponosnija!


Majica je S A V R Š E N A! No, idemo mi prvo nekakvim redom...


Majica mi je stigla odmah sutradan nakon što sam ju naručila! Uistinu sam se ugodno iznenadila jer je inače rok 8-10 dana za isporuku narudžbe. Cijena poštarine za Hrvatsku je 35 kn, ali isporučuju u sve dijelove svijeta! Narudžba stigne u prekrasnoj jednostavnoj i bijeloj kutiji sa Rock Filius logom.











Nakon što otvorite kutiju, dočeka vas preslatka kartica s porukom i potpisom Dejana Lovrena! Jako mi se sviđa njihov slogan "Let´s rock together!"


Kada sam otvorila kutiju, prvo sam jedno 10 minuta samo gledala i divila se! :)



Majica je prekrasna, ali prekrasna! Sviđa mi se i etiketa koja je crne boje, a ima zlatna slova po sebi. ;) Također mi se sviđa logo brenda, odnosno tri sjedinjena trokuta koji predstavljaju Dejana, njegovog brata i najboljeg prijatelja! Dobri su od djetinjstva, a ujedno su i osnivači ove tvrtke, pa logo iza sebe ima lijepu priču! Na idućim fotografijama ću vam pokazati kako volim nositi tu majicu!








Nosila sam ju na eventu u Zagrebu, a post o eventu očekujte vrlo brzo! :D  Dok smo čekale da event počne, iskoristile smo priliku za nekoliko super fotki ispred Arene Zagreb! :)


Obožavam svoje svijetle hlače koje su kao poderane, ali su zakrpane, a skroz dolje su odrezane i vire končići i to mi je jako fora! Ovakvu majicu možete pronaći i u crnoj boji sa srebrnim slovima!







Uz majicu sam dodala i crvene patike te crveni ruksak i crnu kožnu jaknu! :) Obožavam crvene patike sa riječima "You go girl" koje sam kupila u H&M-u u Windsoru!

S obzirom da me uz Arenu Zagreb vežu jako lijepa sjećanja i koncerti, a bila sam u svojoj najdražoj majici, malo sam bila hiperaktivna hehe :D Super smo se provele!














WEB STRANICA ROCK FILIUS SHOP : www.rockfilius.com

DIREKTAN LINK ZA MAJICU: http://www.rockfilius.com/hr/zene/zene-t-shirt-logo.html


Cijena majice je inače 270 kn, ako se ne varam, ali često znaju imati super sniženja, pa ju možete uloviti puno jeftinije!



Oduševljena sam majicom, a nadam se da ste i vi! Jednostavna je, lijepa, a opet mi ima nekakvo značenje! ;) Svakako ću u budućnosti kupiti još nešto od Rock Filiusa jer se čini da je nova kolekcija nevjerojatna!! :D





Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)




PROČITAJTE JOŠ:

YouTube kanali koje pratim / 1.dio

Vodice&Šibenik 2018

Jesu li snovi ostvarivi?

--------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*





Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE