My standard playlist

Pozdrav svima! Znam da nisam baš aktivna jer je kraj škole, ali kad god uhvatim vremena sjednem i napišem nešto. Vjerujem da me svi razumijete, a uskoro će i ljeto pa ćemo svi biti odmorniji, veseliji i na kraju krajeva imat ćemo više vremena. :) Danas sam vam odlučila u suradnji s dragom Anđelom  (sa bloga Sweet Dreams ) pripremiti post vezan uz glazbu koju volim slušati, odnosno standardnu playlistu. Svakako "čekirajte" i njen blog jer je jedan od najboljih koje sam ikada vidjela i za koji jedva čekam da izbaci novi post! Ne zaboravite se pretplatiti na blog, a mi možemo krenuti na post! :)








Moguće je da kroz godine mijenjamo naš ukus ili da nam se počnu sviđati neke pjesme koje nam se prije nisu sviđale, ili obrnuto. ;) Za početak bih vam htjela ostaviti linkove svih postova vezanih uz glazbu koji se nalaze na ovom blogu te bih voljela da ih pročitate. :)

20 songs tag

Concert of Marcus&Martinus in Zagreb!

My top 10 songs

Petar Grašo u Areni Zagreb

Summer playlist 2018

My top male singers

Quiz about Enrique Iglesias

Music tag




Glazba je bitan dio mog života jer što god da radim, volim da mi svira nešto u pozadini. Nekada si pustim samo jednog izvođača, nekada samo strane pjesme, nekada samo pjesme s našeg područja, a nekada miksam sve to... :D Ovisi kako sam kada raspoložena. ;) Također, obožavam ići na koncerte i voljela bih otići na što više koncerata. Jako me veseli što jedan od mojih omiljenih izvođača - Enrique Iglesias, dolazi 1.12.2019. u Arenu Zagreb! Definitivno u planu imam da odem, pa ukoliko znate još nekoga tko će ići ili vi idete napišite u komentarima. :*





U zadnje vrijeme više slušam glazbu s naših prostora, npr. prije mi se Jala Brat i Buba Corelli nisu baš nešto sviđali jer nikako nisam mogla naučiti riječi pjesme koliko su ubrzane, ali sada mi se zaista sviđaju. :) Također, tu je i Dino Merlin, Halid Bešlić, Mile Kitić, Lapsus Band itd.





Na YouTube-u imam svoju standardnu playlistu koju pustim kada želim nešto slušati. No, s obzirom da se u njoj nalazi 100-tinjak pjesama, ovdje ću izdvojiti samo neke. Nema smisla da komentiram svaku posebno jer mi se jednostavno svaka sviđa radi teksta, ritma itd. Uživajte!




1. LAPSUS BAND & ĐANI - GREŠNA VILA






2. MILE KITIĆ - ZAŠTO BAŠ TI






3. ANASTASIJA - RANE






4. ZALUTALI POGLED - TOMISLAV BRALIĆ I KLAPA INTRADE






5. JALA BRAT & BUBA CORELLI - KLINKA






6. MARIO MIOČ - SELEKTIVNA AMNEZIJA






7. LAPSUS BAND - BARIKADE






8. BOBAN RAJOVIĆ - DIJAGNOZA 






9. NEDELJKO BAJIĆ BAJA - MOKRA DO KOŽE






10. MILE KITIĆ - KAZANOVA






11. ESAD MERULIĆ - ŽALE GODINE






12. DEJAN MATIĆ - SLEDEĆA





13. ERVIN OMEROVIĆ - PREMIJERA






14. MILE KITIĆ - LIMUZINA






15. JALA BRAT & BUBA CORELLI & COBY - ONA` E






16. BUBA CORELLI - BALENCIAGA









Za kraj bih vam ostavila Alexandrin mashup koji je genijalan! :)








Naravno da slušam punooo više izvođača, ali ovaj post onda nikada ne bi bio gotov kada bih išla sve nabrajati.. Ovo su samo neke pjesme!







Slušate li vi neke od ovih pjesama ili izvođača? 



Nažalost za neke nisam mogla ubaciti originalni spot, ali sam zato napisala ime izvođača i pjesmu, pa sami možete pronaći na YouTube-u. :) Svakako posjetite i Anđelin blog! <3








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

My top 5 football players

Haul/ Poland

Outfit for special occasion

Most important dates for Croatia

Haul/ Germany

Rotterdam, Netherlands

-------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 9:

  1. Inače ne slušam ovu vrstu muzike, ali sam čula za neke pjesme na listi i otvoriću se za to da ih poslušam, jer volim da se upoznajem s nečim novim, kad je muzika u pitanju. Post je sjajan i baš mi se dopada. Drago mi je što smo sarađivale i nadam se tome i ubuduće. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Znam neke pjesme sa liste, medjutim muzicki ukus nam uopste nije slican. U svakom slucaju, odlican post! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <———— novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Većinu ovih pjesama i izvođača i sama slušam tako da mi se jako dopao ovaj post! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. love this post !
    (づ ̄3 ̄) づ╭❤~ Love your blog, thank you for sharing.
    :)
    luxhairshop homecoming style

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE