20 songs tag

Pozdrav svima! Dok ovo čitate, ja sam vjerojatno u Nizozemskoj, ali to me nije spriječilo da vam pripremim post na vrijeme! S vremena na vrijeme, volim napraviti nekakav post koji ima veze s glazbom, pjesmama itd. Danas smo vam Marija i ja odlučile napraviti post 20 songs tag, odnosno post u kojem ćemo staviti pjesmu za određeni trenutak. :) Svakako se pretplatite na Marijin blog klikom ovdje! Ako vas zanima ovakva vrsta postova, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog jer je besplatno! :)













U prijašnjim postovima vezano za glazbu sam vam opisala svoj stil itd., ukoliko vas zanimaju i drugi postovi na ovu temu, ostavit ću vam linkove dolje! :)

Music tag    Summer playlist 2018     My top 10 songs     My top male singers

Quiz about Enrique Iglesias     Petar Grašo, koncert u Areni Zagreb

Concert of Marcus&Martinus in Zagreb! 







VAŽNO -> PRIKLJUČITE SE U GIVEAWAY KLIKOM OVDJE!




1. Omiljena pjesma? / Trenutno omiljena pjesma?

U zadnje vrijeme sam počela slušati Oliverove pjesme i baš su mi super! Izdvojit ću njegov duet sa Gibonnijem "U ljubav vjere nemam"! Sviđa mi se ritam i baš je super pjesma! :) Volim ovu pjesmu i u izvedbi Marka Kutlića i Jure Brkljače!








2. Pjesma koju ne podnosiš?

Ne da ne podnosim nego neke pjesme mi se jednostavno ne sviđaju, a trenutno mi se ne sviđa od Domenike BAŠ BAŠ jer se previše ponavlja na radiju, a nije mi nešto...


3. Pjesma uz koju se rastužiš?

Trenutno se ne mogu sjetiti baš nijedne uz koju se rastužim. Skužila sam da je glazba stvarno važan dio mog života, ali u pozitivnom smislu. ;) Nekada sam u raspoloženju kada ću slušati samo Olivera, nekada ću slušati samo Enriquea, a nekada ću sve pomiješati itd. Mogu sve slušati, ovisi kako kad! :D


"Igra bez granica" od Toše Proeskoga je pjesma koja me još kao malu rastužila i još uvijek je ne volim slušati iako je jedna od njegovih najpopularnijih  :( Voljela bih da odvojite malo vremena i pročitate jedan post klikom ovdje.





4. Pjesma koja te podsjeća na nekog?

Hmmm... pa nema baš takvih pjesama haha :D Nisam onaj tip osobe koja posvećuje pjesme nekome itd.


5. Pjesma koja te usrećuje?

Svaka od mojih omiljenih pjevača! :)


6. Pjesma koja te vrati u neki trenutak?





Definitivno me vraća na prekrasno ljeto 2018.! :)



7. Pjesma čiji tekst savršeno znaš?

Ne podnosim kada netko voli nekog stranog pjevača ili pjesmu, a ne zna tekst te pjesme onako kako uistinu ide... Zanimljivo je da mi riječi pjesama Enriquea Iglesiasa nimalo nisu teške za zapamtiti pošto obožavam njegove pjesme! :)






8. Pjesma koja te iste sekunde zove na ples?

U zadnje vrijeme jako volim slušati Lapsus Band jer imaju baš dobar ritam! :D








9. Pjesma koju voliš slušati kao uspavanku?

Ne volim slušati pjesme prije spavanja jer je nemoguće da me uspavaju. Nakon toga budem još življa hahah :D



10. Pjesma koju tajno voliš?

Nema nijedna pjesma koju tajno volim hahah :) Ne znam zašto bih uopće potajno voljela pjesme..


11. Pjesma u kojoj se prepoznaješ?

Ufff puno ih je.... iako ne mogu trenutno sada točno neku navesti!


12. Pjesma koju si nekada voljela, a sada ju mrziš?

Kao mala sam obožavala slušati Rozgine pjesme, a sada i ne baš.... :(

13. Omiljena pjesma sa tvoje playliste?

Imam YouTube playlistu i na mobitelu također ;) Mogla bih napraviti nekakav post gdje bih vam sve to pokazala! ;) Nemam omiljenu jer ih volim sve slušati, ali trenutno jedna koja mi je stalno na repeatu je "BILA JE BOLJA" i "DIŠEM ZA NAS" od Davida Temelkova! ;)






14. Omiljena pjesma koja se može odsvirati na samo jednom instrumentu?

Ne znam :(

15. Omiljena "karaoke" pjesma?

Ja svaku pjesmu mogu pretvoriti u "karaoke" pjesmu hehe :D Kao mala sam imala izmišljene koncerte po kući, a i dan-danas su moji ukućani prisiljeni slušati moje pjevanje hahahah :D

16. Pjesma tvog djetinjstva?

Bolje je da se ne prisjećam što sam slušala kao mala... Danas mi se to uopće ne sviđa hahah :D Npr. Ivan Zak, Jelena Rozga...






Kao pjesmu svog djetinjstva bih izdvojila pjesme od Toše Proeskoga jer sam njega prvoga zavoljela od svih pjevača i još uvijek ga volim! :) Jedino pjesmu "Igra bez granica" nikako ne mogu poslušati i ne slušam je već nekoliko godina jer mi je tužna... :(


17. Pjesma koju želiš da ti sviraju na dan vjenčanja?

Uuuu... zanimljivo pitanje! :D Definitivno Petra Grašu, Olivera Dragojevića itd. I jedna koja mi se poseno sviđa jeeee......








18. Pjesma koju želiš da ti sviraju na sahrani?

Nimalo nisam razmišljala o tome! :)

19. Pjesma za koju nitko ne očekuje da ti se sviđa?

Ne znam stvarno hehe :D  To treba druge pitati! ;) Mislim da već svi iz moje okoline znaju što volim slušati tako da.... :D Možda ne bi očekivali da volim slušati Marija Mioča jer mi jedino on sada pada na pamet. ;)


20. Pjesma koju voliš slušati na putu?


Hmmm... ovo vam pišem u srijedu navečer, a sutra ujutro putujem, pa ću sada razmisliti koju ću pjesmu s guštom poslušati... :D Pošto putujemo u Amsterdam, odabrat ću upravo tu pjesmu od Luke Nižetića! :D <3








To bi bilo to od današnjeg posta!Bio je relativno kratak jer sam vam dosta toga opisivala u prijašnjim postovima o glazbi, mom ukusu itd. Za sve imate linkove gore! Nadam se da ste uživali! Koje su vaše omiljene pjesme?









Do idućeg posta, pozdrav! :)






PROČITAJTE JOŠ:

Review: Wibo "Go Nude" palette

Most important dates for Croatia

Unboxing my new phone: Huawei Honor 8x

Sister tag

SEA LIFE Speyer

----------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 9:

  1. O moj Bože. Tek sada shvatam koliko se naš stil što se tiče slušanja muzike razlikuje. Sjajan tag.

    Novi post je na mom blogu. Ako imaš vremena, pogledaj: Wonderland Vibes

    OdgovoriIzbriši
  2. Super tag, uživala sam čitajući ovaj post! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Neke od ovih pjesama i izvođača znam, ali ih ne slušam baš često. Bilo mi je zanimljivo čitati tag, jer se našlo dosta pjesama koje ne znam. Takođe, primijetila sam da nam se muzički ukus u nekoj mjeri i razlikuje. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaoo koliko obozavam ove postove o pesmama. Plejliste, tagove.. idc. Bas sam uživala obzirom da ne znam vecinu pesama, pa mi je bilo zabavno da cujem nesto novo. Super post ❤

    Novi post- Q&A najavaa---

    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE