Sister tag

Pozdrav svima! Dobrodošli na moj blog i u još jedan novi post! :) Ovaj put se radi o Sister tagu, a priredila sam ga sa svojom mlađom sestrom Kristinom! Ona ima 10 godina i dala je zanimljive odgovore na moja pitanja! Ovaj put smo se odlučile da će samo ona dati odgovore na pitanja vezano za mene. ;) Ako vas zanima koji su njeni odgovori, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog jer je besplatno! :)







1. Koja je zadnja poruka koju si mi poslala?

- Poslala sam ti Snap.

2. Što mrziš kod mene?

- Mrzim što ponekad previše pjevaš na glas i što si u nekim situacijama lijena!

3. Što imamo zajedničko?

- Obje se volimo lijepo obući, šaliti...



4. Koja su naša smiješna sjećanja/ uspomene?

- Sjećam se da smo se kao male igrale trgovine ili nekakve tvrtke i uvijek si ti morala biti glavna. Isto si mi jednom odrezala šiške dok su mama i tata spavali. :D

5. Što radiš sa mnom da se zabavimo? 

- Volimo zajedno gledati videe na YouTube-u ili ići u trgovinu. Isto voliš gledati crtić nekakav sa mnom. :)

6. Opiši me u 3 riječi.

- Dobra, uredna, lijepa.

7. Voliš li moje prijatelje?

- Da!





8. Tko ima čistiju sobu?

- Obje pazimo na urednost sobe.

9. Što ti je čudno kod mene, što sam ikada pojela?

- Čudno mi je bilo što si jednom davno pojela čokoladu kojoj je prošao rok trajanja.

10. Koliko dugo mi treba da se obučem?

- Oko pola minute ako znaš što ćeš obući, ali ako ne znaš, onda sjediš pred ormarom i 10 minuta gledaš u njega.

11. Tko čita više?

-Ti! :D




12. Koja je talentiranija?

- Ja sam talentiranija... (Ne znam zašto je ovo napisala XD... Sigurno misli da ja nisam nimalo talentirana hahahah :D)

13. Koji je naš najdraži makeup brend?

- Moj je essence, a ti ih voliš više. :D

14. U čemu sam ja loša?

- U pjevanju. (HAHAHHAHHAHA :D)






Nadam se da ste shvatili ovaj post. Kristini sam postavila nekoliko pitanja, a ona je na njih odgovorila. Ako pored nekog odgovora piše nešto u zagradi, to je moj komentar na odgovor haha :D ! Meni je bilo zanimljivo pripremati ovaj post! Radi privatnosti ovdje nema Kristinine slike. 






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)




PROČITAJTE JOŠ:

SEA LIFE Speyer

Kako nastane post?

Advent u Zagrebu

Komentiramo blogove drugih blogerica

---------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE