Technik Museum Sinsheim

Pozdrav svima! Prije tjedan dana sam objavila post o akvarijumu SEA LIFE u Speyeru, a danas ću vam pisati malo o Tehničkom muzeju u Sinsheimu! Ukratko ću vam odmah reći da je muzej jedan od najboljih u kojima sam ikada bila, a ako vas zanima o čemu se to točno radi, nastavite čitati! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno, a meni puno znači! :*














Muzej je otvoren 1981.g. i nalazi se u Sinsheimu, u Njemačkoj. Sličan takav se nalazi i u Speyeru, ali ovaj je veći i ima više atrakcija. :) Izložbeni prostor se prostire na više od 50 000 m2 , a otvoren je 365 dana u godini! Sadrži preko 3000 eksponata/izložbenih stvari koje možete pogledati, a neke možete uistinu lijepo doživjeti, kao npr. možete ući u najveći tamošnji avion Concorde! O tome ću kasnije pričati! ;) 









Dio muzeja je unutrašnji prostor, a dio vanjski! Uz muzej se nalazi i IMAX 3D kino. Muzej godišnje prima preko milijun posjetitelja i to je najveći muzej u privatnom vlasništvu u Europi! 









2003. g. zrakoplovna tvrtka Air France je donirala jedan od svojih najvećih aviona - Concorde u muzej! :) Uz ruski model aviona Tupolev Tu-144, koji se ondje nalazi od 2001.g., to je jedino mjesto gdje su prikazana tako ta dva aviona te su u potpunosti dostupna javnosti! Što znači da se možete popeti gore i ući u avion! ;) Mislim da je to super doživljaj za sve, a posebno za one koji nikada nisu letjeli avionom!




Na fotografiji možete vidjeti kako to izgleda kada iz Concorde-a pogledate dolje kroz vrata gdje bi uobičajeno putnici ulazili! Ne znam možete li vidjeti koliko je visoko...




Na fotografiji dolje možete vidjeti arenu u kojoj utakmice igra nogometni klub TSG 1899 Hoffenheim, a za njega igra naš reprezentativac Andrej Kramarić! :D Slika je mutna jer sam povećala maksimalno, a i slikala sam ju na ulazu u Concorde gdje se nisam mogla previše zadržavati jer je bilo jako visoko! ;)








Osobno sam ušla u Concorde jer je veći i činio mi se zanimljiviji od ruskog aviona, a i je. ;) Također sam još ušla i u kanader koji je bio zakrenut na jednu stranu, pa imate osjećaj kao da će se srušiti! :D







Muzej Sinsheim ima najveću stalnu kolekciju Formule 1 u Europi, zajedno sa Ferrarijem, pripadajućim motociklima, nositeljima rekordnih brzina i klasičnim automobilima!












Ono što mi se sviđa kod ovoga muzeja je što imate pregršt sadržaja i možete ga obilaziti po najmanje 2h! Uz vanjski sadržaj, odnosno avione itd., Formulu 1, unutra imate i prostor vezano za njemačku povijest, Tour de France i prostor gdje se nalaze razni popularni američki auti! Sve te slike ću vam staviti ispod! ;) Uživajte!














































Prije svega vam želim reći da me se ovaj muzej jako dojmio i uistinu možete uživati unutra i naučiti puno toga novoga! ;) Kada i pomislite da je to sve što ste vidjeli, nije! Ima još! Tako se i meni dogodilo jer uistinu imate jako puno sadržaja! Definitivno uz Madame Tussauds u Londonu, jedan od najboljih muzeja! Puno videa stavim na story na svom Instagramu (@onlymaja1), pa možete i tamo pogledati! ;)  Ukoliko imate još pitanja, možete me pitati u komentarima ili odgovore pokušajte pronaći na službenoj stranici muzeja!





Jeste li vi kada bili u nekakvom Tehničkom muzeju? Davno prije sam posjetila i onaj u Zagrebu! ;)










Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)













PROČITAJTE JOŠ:

Sister tag

Advent u Zagrebu

Top 10 quotes

Pozdiemne Miasto Osowka, ZOO Wroclaw, Zamek Ksiaz

SOL course

---------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com









*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE