Kako mi je započelo ljeto?

Pozdrav svima! Nakon 3 tjedna sam sjela i odlučila vam napisati novi post. Nikada nije prošlo ovoliko puno vremena da me nije bilo, čak ni je nisam mislila da me toliko neće biti, ali puno stvari se izdogađalo i još je bio kraj škole, pa mi je trebalo neko vrijeme da nadođem i saberem misli. Ne mogu vjerovati da je već godinu dana prošlo od Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji, pa ako se želite podsjetiti, klikom ovdje pročitajte jedan post. :) Odlučila sam vam napisati što sam ja dosad radila preko ljeta, pa ako vas zanima, nastavite čitati te se ne zaboravite pretplatiti na blog jer je besplatno! :)






1. "Okrenila" sam sobu

Za promjenu sam odlučila krevet premjestiti uz drugi zid, pa mi soba odmah drugačije izgleda i nekako mi se čini zanimljivije ako me razumijete. Savjetujem i vama da ukoliko želite nekakvu promjenu, možete malo promijeniti raspored svoje sobe.




2. Prodala sam stare i kupila nove knjige

Ukoliko ste još uvijek školarac kao i ja, trebaju vam knjige za iduću školsku godinu. Uvijek to sve volim riješiti na početku ljeta da sam kasnije mirna. Bilježnice još nisam kupila, ali vjerujem da ću i njih uskoro da se riješim toga. Također sam oprala školsku torbu i preobuću da mi je sve spremno za iduću godinu. ;)





3. Detaljno sam pospremila sobu

Dok traje škola, vjerojatno i nemamo previše vremena da svaki put detaljno pospremimo sobu, nego samo onako "površinski". Često nam se i ne da kada pomislimo koliko je to posla, ali uključite si glazbu i bit će lakše, vjerujte mi, a i na kraju krajeva osjećat ćete se bolje. Možda i pronađete stvari za koje ste i zaboravili da postoje. Što čekate? Bacite se na posao!






4. Organizirajte ormar

Uz detaljno pospremanje sobe dolazi naravno i organiziranje ormara. Koliko puta ste samo nešto bacili u ormar ili stavili na krivo mjesto !? Ljeto je savršeno vrijeme da vidite što vam od odjeće više ne treba, što ne nosite ili vam je malo. Zašto bi ta odjeća/obuća skupljala prašinu ako nekoga može usrećiti... Ukoliko imate mlađeg brata ili sestru, darujte njima ili nekome za koga znate da će im koristiti. Kada sam si presložila ormar, vidjela sam koliko odjeće zapravo dugo nisam nosila jer sam mislila da mi lijepo ne stoji, a sada mi se jako sviđa. Nešto što mi je prije bilo veliko, sada mi je taman i veselim se nositi te stvari. Da nisam presložila ormar, vjerojatno bih kupila nešto novo od odjeće i onda se uvjerila da zapravo takvu sličnu stvar već imam...





5. Riješite se starih stvari

Za ovu stavku je najbolje da se konzultirate s roditeljima, ali npr. ukoliko imate stari mobitel koji vam više ne treba, a ispravan je, darujte ga nekome ili ga prodajte. Ne mora biti riječ o mobitelu... Koliko nas ima hrpetinu stvari/ namješaja u podrumu, garaži ili na tavanu koje smo tamo stavili kada smo kupili nešto novo... Ukoliko možete prodati ili darovati nekome, napravite to, a ako ne, riješite se tih stvari ako ničemu ne služe i samo skupljaju prašinu.








Kako je vama započelo ljeto i što sve planirate raditi? Što mislite o mojim idejama? Ukoliko imate prijedloga za nove postove, slobodno pišite. ;)








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

My standard playlist

Haul/ Germany

My top 5 football players

Haul/ Poland

Outfit for special occasion

Review: Sephora "Once Upon A Night" palette

TMI tag
--------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 18:

  1. Iskreno, svaka tebi čast što si sve ovo već uradila. Ja bukvalno ništa korisno nisam uradila do sasa. Doduše, ne znam da li nam se istog dana završila škola, ali opet. 👏 Uzgred, pomenula si na početku SP. Evo baš pre par dana je bilo tačno godinu dana od kad je Srbija igrala drugu utakmicu u grupnoj fazi i baš sam se onako iznenadila kad sam skontala da već ima godinu dana.

    thegirlnamedana.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobre ideje,jako mi se sviđaju, sve sam ih i sama radila dok sam išla u školu. I stvarno pospremanje i organiziranje odlično dođe na početku ljeta :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Moram priznati da je ovo veoma inspiratvan post i da si mene podstakla da očistim svoju sobu i uradim ormar. Super post :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast na trudu i radu. Ja nisam uradila ništa konkretno po pitanju sređivanja. Više sam putovala, išla na ronjenje, uživala, izležavala se... Ja to obično odradim negdje u avgust tako da će mi u tu svrhu ovaj post dobro doći. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je to si vec bila toliko produktivna. Ja volim kada uhvatim vremena napraviti zapravo sve sto si napisala. Cim maknem suvisne stvari, pospremim sve u sobi odmah se osjecam bolje.

    https://beautybydorotea.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Zapravo slično nešto sam uradila i ja. Mislim da je to za mene uobičajen početak ljeta jer prosto moram da se riješim svega od prethodne školske godine :)

    I'm back on my blog: https://forever-blogm.blogspot.com/2019/06/really-cool-things-you-should-do-this.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako inspirativan posr, draga! Ja pola ovih stvari nisam uradila hahaha a trebala saam. Mada najbitnije mi je to sto sam isto kao i ti ,,okrenula sobu'' i organizovala sve u ljetnjem duhu., bacila stare stvari i slicnoo. Zaista sve pohvale na napisanom.

    leylland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Definitivno s vremena na vrijeme treba "okrenuti" sobu, već neko vrijeme razmišljam o tome i ljeto je savršena prilika za baviti se s tim stvarima :)

    svrati: xshoppingholicx.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. nice post girl
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE