Outfit for special occasion

Pozdrav svima! Prije par dana mi je prijateljica imala krizmu pa sam odlučila napraviti post na temu kako se obući za svečane prigode. :) Sada kreće ta sezona krizmi, prvih pričesti, svatova ili nekakvih drugih prigoda... Mogla bih češće početi raditi outfit postove, ali vidjet ću jer sve to ovisi od moje volje, obaveza, vremena, ideja itd. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!





Odmalena su mi se sviđale salonke, još pogotovo kada netko obuče svečane hlače na to... Znači ajme! Djeluje mi tako lijepo i ozbiljno i nekako poslovno, ne znam... *-* Nadam se da razumijete što hoću reći. No, bila sam mala pa nisam mogla nositi štikle hehe ;) Kada je konačno došlo vrijeme kada ih mogu nositi, nisam imala dobre hlače ili nekakvu priliku gdje bih to sve mogla nositi, ali evo neki dan se spojilo sve u jednom. Pa krenimo!







Provukla sam slike kroz aplikaciju KujiCam jer mi tako nekako izgledaju još više fora. ;) Kada sam bila u Nizozemskoj u 2. mjesecu, naletjela sam na ove NAJBOLJE HLAČE IKADA!!! Želim imati što više hlača na tu foru, a kod nas su ili skupe ili ružne ili nema mog broja... Neki ljudi bi možda imali predrasude kao "joj pa žute su" itd. Ja ih baš zato i volim! Obožavam žutu boju! Iz Pull&Bear-a su i bile su na sniženju za možda 7 €! Kako ih ne uzeti?! Sviđaju mi se jer su lagane, mogu ići i na tenisice i na štikle, vežu se gore što je super!


Sve postove na tematiku mode, outfita i sl. možete pročitati klikom ovdje. :)






Na njih sam obukla običnu bijelu majicu iz New Yorkera, iako bi bila bolja možda neka bluzica bijela, ali snašla sam se kako sam mogla hehe :D Obula sam bež salonke koje više-manje možete svugdje kupiti. Ove imam godinu dana i kupila sam je u nekoj trgovini u mom gradu za koju znam da je nema drugdje haha ;)








Da to sve ne bude previše dosadno, dodala sam obične okrugle naušnice iz Primarka i bijelu torbicu koja je iz Lidla, ako se ne varam. ;)







To bi otprilike bilo to! Ne znam što da vam još kažem! Kosu sam blago nakovrčala iako je moglo i bolje...Ali eto! Sve u svemu sam zadovoljna jer je taj dan bilo lijepo vrijeme i outfit je udoban! Čak sam mislila da neću moći izdržati u štiklama jer ne hodam često u njima, ali bilo je super!







Kako se vama svidio ovaj outfit?








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)













PROČITAJTE JOŠ:

Wishlist: gradovi koje želim posjetiti

NAPOKON!

TMI tag

Rotterdam, Netherlands

Haul/ Poland

My collection of jewerly

One casual outfit for a sunny day

-----------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 7:

  1. Predivan outfit! Odlicno ti stoji cijela kombinacija, jednostavno je i svecano. Svida mi se kako si docarala outfit sa slikama 😊

    beautybydorotea.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super outfit, lijepo si sve to skombinirala! Žuta je boja sezone tako da si ju baš dobro ukomponirala. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledas divnoo ❤. Kombinacija je preslatka, svaka cast na odabiru 💕

    Novi post---
    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  4. Autfit je predobar. Pogotovo mi se dopada, jer sam tražila pantalone ovakvog tipa, ali, šta god bih vidjela po Delti i radnjama, razočarala bih se, jer nisu bile kvalitetne. Drago mi je da si ti uspjela da ih nađeš. Prelijepo ti stoji i baš mi se sviđa. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE