NAPOKON!

Zanimljivo kako mi nije odmah palo na pamet napisati post na ovu temu... Stvarno čudno za mene jer svi znamo koliki sam Mandžukićev fan! :) Evo, napisat ću i o ovome jer volim o svačemu pisati za uspomenu. Uglavnom, 19.3. u Slavonskom Brodu je bilo svečano otkrivanje brončanih spomen-ploča trojici naših reprezentativaca: Mariju Mandžukiću, Ivici Oliću i Ivanu Rakitiću. Svaki od njih je na neki način povezan s našim gradom ili županijom te su im u čast odlučili postaviti takve ploče na glavnom gradskom trgu za sav doprinos i uspjehe tijekom karijere.




Taj dan je stvarno bio zanimljiv i pamtit ću ga sigurno iz više razloga hehe :D 

1. Uspjela sam se napokon slikati s Mandžukićem (i Olićem) i dobiti autogram :)
2. Prvi put sam išla na radio, a išli smo pričati o našem iskustvu u Nizozemskoj. 
3. Ovo zadnje mi je i najsmješnije, ali po prvi put u svom životu sam dobila 2 neopravdana jer nisam došla na prva dva sata upravo radi ovoga... Mislim tko ne bi?! Heheh :D Ali nije mi žao ;)
4. Ovo je više onako usputno...Kako je bilo puno novinara i raznih TV kuća, novinarka sa RTL-a je iznenada došla do mene i pitala me par pitanja i to je na kraju završilo u prilogu na Vijestima, iako su isjekli pola toga ali nema veze... Pitala me što želim od Mandžukića: fotku, autogram..., a ja sam rekla : "Sve!" HAHHAHAHAHAH :D No dobro, u svakom slučaju ću to sve pamtiti!






Ivan Rakitić nije mogao doći jer je to bilo 2 dana prije utakmice s Afganistanom, pa je radi priprema morao ostati na treninzima. ;) Vjerujem da će biti prilike da i on dođe. 






Bila sam i kada je bio Marijev doček nakon Svjetskog prvenstva i stvarno je tada bilo previše ljudi i nije bilo teoretske šanse da se slikam s njim iako smo bile u 2.redu jer nije silazio s pozornice. Više o fantastičnom dočeku možete pročitati klikom ovdje.






Ovaj put je zato bilo prilike. Dečki su se potrudili slikati sa svima i svima dati autograme! :) Definitivno dan za pamćenje! Još jedan članak o dočeku tijekom ljeta vas čeka ovdje, ukoliko se želite prisjetiti. ;)

Ostale postove vezano za nogomet možete pročitati klikom na linkove ispod:








Nema potrebe više pisati i objašnjavati koliko cijenim Mandžukića... Bilo mi je nestvarno kada je došao kraj mene da se slikamo, kao da na trenutak nisam znala što da napravim hahahah :D I onda kada sam krenula slikati stalno sam pritiskala taj gumb hahaha, a čovjek logično mora ići dalje...Garant je mislio u sebi :"Ajde, hoćeš li više?" :D









Klikom ovdje možete pogledati reportažu iz Slavonskog Broda o njihovom dolasku. :)

Ispod ću vam ostaviti video o početcima Marijeve karijere ukoliko vas zanima. ;) Zanimljivo je čuti kakve je snove imao 18-godišnji Mario koji definitivno tada nije ni sanjao gdje će danas biti. <3







Još prekrasnih fotografija sa događaja možete vidjeti klikom ovdje. ;) A ja vam sada ostavljam svoje fotografije s Marijem Mandžukićem i Ivicom Olićem. ;)










Jeste li se vi kada slikali s poznatom osobom koju pratite? S kim biste se voljeli slikati?








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)














PROČITAJTE JOŠ:




-----------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*





Maja Poljarević

Broj komentara: 11:

  1. Baš mi je drago da si se uspjela fotkati s njim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas super sto ste se fotkali, verujem da si bioa as uzbudjena, uf to pitanje je dobro imam bas malo duzu listu sa kim bih se volela fotkati, ali neka to bude Jmaie Dornan

    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Znači neverovatno, bukvalno preko posta osećam tu atmosferu hahaha 👌😍 Mnogo mi je drago zbog tebe jer i sama znam kako bih se osećala da upoznam svoje omiljene fudbalere.

    The girl named Ana ❤️

    OdgovoriIzbriši
  4. Inače ne pratim fudbal, ali sam čula za ovog fudbalera i drago mi je zbog tebe i što ti se ovo desilo. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Joooj kako ja nisam vidjela taj prilog na RTL-u :( Baš bih voljela da jesam! Divan post! Lijepo je vidjeti jednu djevojku koja toliko voli i podržava svoju reprezentaciju! <3

    www.livinglikev.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE