Makeup organization

Pozdrav svima! Danas sam vam odlučila pripremiti post o tome kako sam ja organizirala svoju šminku! Ako vas zanima, nastavite čitati, no ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)




Svu količinu šminke koju imam sam polako skupljala i sasvim mi je dovoljna jer je ne želim gomilati previše. Tako može doći do ne korištenja i isteka roka trajanja. No, uvijek dođe dobro poneki novi komad, ali svakako ne smijemo zaboraviti proći kroz kolekciju i izbaciti one stvari koje nam više ne trebaju! 


Svoju šminku sam prvo držala u kovčegu za šminkanje, a kada mi je on postao malen, sve sam nabacala u jednu ladicu. Nisam našla vremena da je sredim i samo sam ubacivala stvari unutra. Jedan dan sam odlučila da to ne može biti tako jer ne izgleda lijepo! Kupila sam 6 plastičnih crnih košarica u Jysku, a cijena im je oko 5 kn i stvarno su super!





Taman mi stanu u ladicu u kojoj držim šminku iako vjerujem da ću morati kupiti još košarica. Nisam skidala ove papire s njih jer bi mi dno košarice bilo ljepljivo, ali sam prebrisala svaku košaricu. ;)

U prvu košaricu sam stavila highlightere i olovke za usne, iako olovke mislim staviti u nekakvu čašu. 






Zatim imamo košaricu u kojoj su svi proizvodi za lice: rumenila, palete za konturiranje, kontura u sticku, bronzer, kompaktni puder.





U jednu košaricu sam stavila maskare, korektore i proizvode za obrve.




Najdraža košarica mi je upravo ova sa tekućim i običnim ruževima, sjajilima... Svakako planiram proširiti kolekciju ruževa!






Jednu sam košaricu namijenila za male palete sjenila i mono-sjenila!










A velike palete sam stavila sa strane gdje je taman bilo mjesta. ;)







U jednu košaricu sam stavila proizvode za njegu poput gela za čišćenje lica, mini micelarne vode, raznih kremica, primera...

















Na sljedećoj fotografiji možete vidjeti kako to sve na kraju izgleda!










Svakako ću kupiti još košarica i pokušat ću još bolje organizirati sve! Ima dosta proizvoda koje još planiram potrošiti jer su mi pri kraju i kupiti neke nove koje do sada nisam imala! 


Ako ste za, planiram napraviti i kolekciju šminke, ali kada baš sve to sredim!

Do tada možete pročitati moju kolekciju essence šminke i Makeup Revolution!



Nadam se da vam se svidio današnji post!

Do idućeg posta, pozdrav!  :)



PROČITAJTE JOŠ:




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*






Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE