My collection of makeup brushes 2018


Pozdrav svima! Danas sam odlučila napraviti, po mom mišljenju, zanimljiv post, a radi se o mojoj kolekciji četkica za šminkanje! Kolekcija i nije nešto velika, ali meni je dovoljna. Reći ću vam gdje sam ih kupila/ naručila, koliko su koštale te kakve su... Slobodno napišite u komentarima ako znate još neku dobru internet trgovinu sa povoljnim kistovima (po mogućnosti da je iz Hrvatske)! Ako vas zanima o čemu se radi, nastavite čitati!

 Zamolit ću vas da se prije toga pretplatite na blog sa desne strane, u rubrici "Sljedbenici". Hvala! :)




Svoje četkice držim u običnoj, malo povećoj čaši tako da mi sve stanu. Na čaši piše moje ime koje je izrađeno tehnikom pjeskarenja. Sve četkice sam (više-manje) naručila sa Pink Pande. Inače su tamo skuplje, ali znaju biti na super sniženju, pa ih tada i kupim. ;) Mislim da se nikako ne isplati dati po 300 kn za 7 kistova, ako iste takve možemo naručiti sa ebaya za 50-ak kn. Imam nekoliko essence četkica te one što se dobiju u kovčegu za šminkanje itd. Bolje je i isplativije kupovati u setovima nego zasebno.


Prvi set četkica koji sam ikada naručila je bio ovaj Jessup sa Pink Pande! Trenutno se takav identičan set ne prodaje, ali sam pronašla približno sličan. Sastoji se od četkica za lice i oči, a pogledati ga možete klikom ovdje.



Moj set se sastoji od 7 četkica i koštao je oko 80 kn što mislim da je ok cijena s obzirom koliko inače koštaju. U setu dobijete 3 četkice za lice i 4 za oči (obrve, usne...)!




Set je crne boje i na svakoj četkici piše za što služi.




















Idući set je "Mermaids" kojeg sam naručila prošlo ljeto i koštao je oko 70 kn na sniženju.




Uzela sam ga jer su preslatke četkice i jako lijepo izgledaju. Mislim da ovakve identične više nisu u prodaji na Pink pandi, ali imaju slične.









Također se sastoji od 7 komada, od kojih su 4 za lice, 2 za oči i 1 za obrve.









To su dva seta koja imam, ali još sam par četkica zasebno kupila. Ne želim naručivati previše setova i ovo mi je sasvim dovoljno. Iako bih jednoga dana htjela isprobati Zorya beauty kistove.



U kovčegu sa šminkom sam dobila par kistova iako njih ne koristim.




Od essencea su mi kistovi super i zasigurno ću ih još kupovati. Nisu skupi, a cijena im se kreće od 12,90 kn. Preodličan mi je ljubičasti kist za blendanje.







Za iduću četkicu sam imala previsoka očekivanja! Radi se o Müllerovoj marki Bodysoul, a četkica je koštala oko 45 kn.



Radi se o četkici za konturu, okej mi je izgledala i mislila sam da će super odraditi svoj posao, ali od nje ostane samo jedna velika crta koju je nemoguće izblendati.





Sve vam četkice toplo preporučam, osim onih iz kovčega i ove zadnje. Ostale su sve za riječi hvale! Dobro me služe! Koje četkice vi koristite?



Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)

PROČITAJTE JOŠ:

My confirmation 2018/ Moja krizma 2018

Wishlist: gradovi koje želim posjetiti



-------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE