Wishlist: gradovi koje želim posjetiti

Pozdrav! Došla sam na ideju da dodam novu rubriku na svome blogu, a to će biti wishlist, odnosno želje. Pisat ću kao nekakve svoje ciljeve ili želje koje želim ostvariti u određenom razdoblju.Tu će se naći i stvari koje želim kupiti, mjesta koja želim posjetiti itd. Nadam se da će vam se svidjeti i ova rubrika kao i sve ostale! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)



Većinu toga volim podijeliti s vama, pa sam se tako i odlučila da za prvi post u ovoj rubrici podijelim s vama gradove koje želim posjetiti! Kada odrastem, voljela bih puno putovati i posjetiti što više mjesta na ovom prekrasnom svijetu! Na ovaj popis neću staviti London jer ondje idem ovo ljeto! Mislim da ljudi u današnje vrijeme ne znaju cijeniti dovoljno našu planetu. Toliko ima prekrasnih "kutaka"! Želim posjetiti i Kinu, Australiju itd., ali ovdje ću navesti samo prioritete. Vi mi svakako napišite ako ste posjetili neko od ovih mjesta!




Ova godina mi je super započela i posjetila sam puno mjesta koja sam imala dugo vremena želju posjetiti, u vrlo kratkom vremenu! U roku od dva tjedna sam posjetila 3 glavna grada! Bila sam u Zagrebu na koncertu Marcusa & Martinusa, a doživljaje pročitajte klikom ovdje

Želja mi je bila posjetiti Beograd, glavni grad Srbije, a ta želja mi se na kraju i ostvarila. Post o Beogradu možete pročitati ovdje.

 U sklopu ekskurzije sam posjetila Sarajevo, ali o njemu nisam pisala jer nisam imala baš materijala, ali zato sam pisala o Dubrovniku! Taj post pročitajte klikom ovdje

SVE MOJE TRAVEL POSTOVE MOŽETE PRONAĆI KLIKOM OVDJE. VOLIM PISATI ŠTO SAM POSJETILA JER MI OSTANE KAO USPOMENA!

Sada možemo prijeći na one gradove koje još nisam posjetila, a jako želim! :D


1. ISTANBUL


Što drugo i očekivati od mene, zar ne?! Vječito gledam turske serije (post o najdražim serijama pročitajte klikom ovdje) da imam ogromnu želju posjetiti Tursku! Nije to jedini razlog: njihova kultura, arhitektura, specijaliteti... Turski ne znam pričati, ali ga dosta razumijem (očigledno je zašto...). Jednom prilikom sam za školu napravila super prezentaciju o Istanbulu, ali nažalost ne znam mogu li je ikako prebaciti na blog (i ako da, kako?), pa ako znate napišite mi. Obavezno želim probati njihov čaj, slikati se na Bosporu, uživati u baklavi i ostalim specijalitetima te još mnogo toga!



2. BRUXELLES


Belgija me privlači već neko vrijeme i nije samo zato što imaju savršene belgijske praline! Imaju oni i vafle... :DDD Bruxelles bih voljela posjetiti radi arhitekture te zgrada Europske unije. Zanima me to nekako, pa eto! O specijalitetima neću ni govoriti, to se podrazumijeva! ;)




3. OSLO

Sa nešto relativno toplijih dijelova, prešli smo na hladno Oslo. Barem tako kažu. Sama pomisao na Norvešku i odmah se sjetimo snijega, hladnoće itd. Norveški jezik mi se čini jako interesantan te bih ga jednoga dana voljela i naučiti. Nemam previše što reći za Oslo kada je za svaki grad više-manje isto, arhitektura, specijaliteti i kultura...



4. MILANO



Milano=moda! Galerija Vittorio Emanuele II, odnosno središte najpopularnijih modnih brendova poput Guccija, Louis Vuittona, Prade, Chanela... Već vidim fantastičnu sliku ispred Duomo di Milano katedrale! :D 



5. MADRID


Madrid bih htjela posjetiti jer obožavam španjolski jezik, pa bih htjela bolje upoznati i njihovu kulturu, okusiti famozne specijalitete, ali i ne zaboravimo da je to rodni grad jednog od mojih najdražih pjevača... O kojem se radi, saznajte klikom ovdje.



6. MIAMI



Sada idemo malo preko oceana i mislim da je to trenutno jedini grad koji jako želim posjetiti, a da je izvan Europe! Njihova klima, plaže, Sunce, more, ocean... Sama pomisao da bih možda mogla sresti Enriquea Iglesiasa, koji tamo i živi me odmah odvodi tamo!





Što kažete na novu rubriku? Jeste li posjetili neki od ovih gradova ili uskoro planirate?




Nadam se da vam se svidio današnji post! 
Do idućeg posta, pozdrav! :)








PROČITAJTE JOŠ:


--------------------------------------------------------------------------------


INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*






Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE