MY CONFIRMATION 2018/ MOJA KRIZMA 2018

Pozdrav svima! U današnjem postu sam vam odlučila pokazati što sam ja nosila za svoju krizmu! Ako me pratite na Instagramu (@onlymaja1), mogli ste već vidjeti par slika! U slučaju da vas detaljnije zanima, nastavite čitati! ;) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :)





Dugo sam iščekivala taj dan i nisam se mogla odlučiti što obući, kakvu frizuru imati... Nisam htjela komplicirati i pretjerivati, nego da sve bude više-manje jednostavno, ali ne kao za svaki dan, ;)



Odlučila sam se za nježno roznu haljinu koja je do koljena i kratkih je rukava. Gornji dio je prozirni i od čipke dok je donji dio od svile i tila. Haljina je šivana. Na noge sam obula bež salonke. ;)


Frizuru sam mislila nakovrčati i da od prednja dva pramena ispletem pletenice pa da se to iza spoji kao u vjenčić. Promijenila sam mišljenje jer gotovo nikada ne nosim punđu i uvijek sam raspuštene kose, a i taj dan je bilo dosta vruće. 


Frizura mi se previše sviđala jer je prednji dio bila pletenica spojena u punđu. Šminkala sam se sama i odlučila sam se za nježnije nijanse. :D




Ne smijem izostaviti prekrasne bukete koje sam dobila! Obožavam bukete i stvarno sam se oduševila! Prekrasni su! :)





Nadam se da vam se svidio današnji post! :D Taj dan sam se odlično provela i bilo je super!



Sviđa li vam se haljina?


Do idućeg posta, pozdrav! :)



---------------------------------------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

2 komentara:

SUBSCRIBE