Fun questions tag

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi tag na blogu u suradnji sa dragom Sofijom! Njen blog svakako posjetite klikom ovdje. Ovaj put se radi o 12 zanimljivih i totalno random pitanja za koja se nadam da će vam se svidjeti! Ukoliko vas zanima o čemu se radi, nastavite čitati i ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)

















1. Koja su tri načina na koje se zabavljaš?



Izlazak u klub, druženje s prijateljima i vrijeme provedeno s obitelji. :) Nije bitno gdje ste već s kim ste.












2. Koje su tvoje tri omiljene boje?

 Žutu obožavam jer je baš nekako vedra boja, zatim crvena i ljubičasta (tu boju volim otkako sam bila mala). Još volim i maslinasto zelenu boju. :D Svaka boja je lijepa na svoj način, ali više volim nositi svjetlije stvari nego tamne.



3. Tvoja tri omiljena citata?

Pisala sam post o omiljenim citatima, a pročitati ga možete klikom ovdje. :)

4. Jesi  li zavisna o YouTubeu ?

Prije sam puno više vremena provodila na YouTube-u, ali sada pogledam videe onoliko koliko mi to obaveze dopuštaju. Većinom ga sada koristim za slušanje pjesama ili gledanje nekakvih emisija.


5. Tri omiljene serije?

Pošto vjerojatno već znate da sam fan turskih serija, pisala sam post i o tome, a pročitati ga možete klikom ovdje.













6. Koje tri osobine cijeniš kod ljudi?

Iskrenost, volim kada je netko humorističan i ambiciozan. :)




7. Voliš li svoje ime?

Daaa! Nekako mi je baš lijepo i nije dugačko. Nije previše učestalo, a opet nije ni ekstremno čudno ime.


8. Koji je tvoj najluđi san?

Svaki put sanjam prelude i zanimljive snove tako da je bolje da ne počinjem sa pričom jer bi ovaj post bio predugačak.



9. Nosiš li šminku?

Više provodim vrijeme bez šminke nego sa šminkom, ali ukoliko je neki poseban događaj, onda to bude full glam! Inače se ne osjećam ugodno ako imam svaki dan šminku na licu.








10. Koje su tvoje 3 omiljene grickalice?

Jako volim rebrasti čips, nije važno je li od paprike ili je slani, zatim volim bademe i orahe (to bih svrstala u zdravije grickalice).




11. Koja su tri tvoja omiljena jela ?

Sarma, paštašuta i naravno nekakvo meso uz krupmir uvijek može proći. ;)









12. 3 omiljena pića?


Juice (od breskve ili naranče), ledena kava ili cappuccino i topla čokolada. :)








Koji su vaši odgovori na ova pitanja?





Nadam se da vam se svidio današnji post!



Do idućeg posta, pozdrav! :)









 PROČITAJTE JOŠ:




Kraj pandemije, matura? 

Park prirode Papuk, izletište Jankovac 


ILI - ILI


Barcelona, Spain 


TMI tag


Frankfurt am Main, Germany



----------------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com





 *This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 6:

  1. Zanimljiva pitanja. Osobno mi najviše razmišljanja zadaju zadnja dva. Izbirljiva sam jako po pitanju hrane, ali sve s piletinom uvijek može proći. Dok piti volim svašta, a kao 3 najdraža pića izdvojila bih kavu (bilo kakvu, ali crna favorit), čaj i limunadu. Baš sam uživala čitajući post. Pohvale! :)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
  2. E, isto, rijetko kada pogledam video nekog našeg ytubera, više nekako yt koristim za muziku i emisije. Kako sam starija sve ga manje koristim.
    Hvala ti još jednom na kolaboraciji, nadam se da će ih biti još. Drago mi je da smo sarađivale!♥

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Interesantna pitanja i zanimljive činjenice. Što se tiče mojih odgovora, ima u nekima podudarnosti sa tvojima, npr. i ja sanjam lude snove i cijenimo iskrenost kod ljudi. Uživala sam čitajući.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE