ILI - ILI

Pozdrav svima! Ovakva tema postova i videa je već neko vrijeme aktualna pa sam i ja odlučila to napraviti. Prije nekoliko dana sam vam na Instagramu rekla da mi postavljate "ILI ILI" pitanja i hvala vam svima koji ste ih postavili. <3 Bilo ih je dosta zanimljivih, a neka su se i ponavljala. Nadam se da ćete uživati čitajući i ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)









1. FASHION ILI TRAVEL TEME NA BLOGU?

Volim čitati o objema temama, ali nekako više preferiram travel teme. Zanimljivo mi je čitati i upoznavati nova mjesta te također i osobno pisati o mjestima koja sam posjetila. :) Sve moje travel postove možete pročitati klikom ovdje.








2. McDONALD`S ILI KFC?

KFC sam prvi put posjetila kad sam bila u Poljskoj i oduševila sam se. Žao mi je što ga nemamo u mom gradu i nadam se da će ubrzo doći jer mi je ponuda nekako zanimljivija od McDonald`sa, iako naravno da i McDonald`s volim. :)








3. LINO LADA ILI NUTELLA?

Definitivno Linolada! *-*







4. DAN ILI NOĆ?

Dan jer sam tokom dana produktivnija, iako se nekada zna dogoditi da se preko dana ulijenim i nisam ni za što, a tijekom noći onda radim nešto jer nekako "svijet spava" i bolje mi je. Kako kada, ali definitivno nisam onaj tip osobe koja će zamijeniti dan za noć.



5. FILMOVI ILI SERIJE?

Ja sam tip koji obožava gledati turske serije, teško da ću krenuti gledati neke strane serije kao sa Netflixa. Volim gledati i serije u kojima glumi crnogorski glumac Momčilo Otašević jer se baš vidi da je profesionalac. Češće gledam serije nego filmove i pogledala sam jako puno serija, a vi ako znate neke dobre turske serije ili strane filmove, pišite mi u komentarima. :) Bila sam pisala i postove o svojim omiljenim filmovima i serijama, pa ću ostaviti linkove. :)

My top 5 male actors

Top 5 series

My top 5 movies















6. MLAĐI ILI STARIJI?

Trenutno mi 2 godine gore-dolje nije nikakav problem, a mislim da kasnije u budućnosti će i razlika od 5 godina biti ok. :) Sve je ok dok se ljudi vole.






7. BIJELO ILI CRNO VINO?

Uopće ne volim piti vino i nimalo se ne razumijem u vina tako da ne znam što reći... Ja sam ljubitelj nekih drugih pića. ;D






8. BRONZER ILI RUMENILO?

Jednako volim oboje, iako u zadnje vrijeme češće stavljam rumenilo jer više daje nekakav " fresh look". :)







9. RAZUM ILI SRCE?

Ispravan odgovor bi bio da jednako treba slušati oboje, ali ja sam osoba koja više sluša srce koliko god to nekada loše bilo... :)





10. PARIZ ILI BEČ?

Ni u jednom od ovih gradova nisam bila i nadam se da ću ih što prije posjetiti jer mi se oba čine zanimljivima!









11. KAVA ILI ČAJ?

Kavu ne volim i ne pijem ju. Čaj obožavam, u zadnje vrijeme ga stvarno puno pijem. A od vrsti kava pijem jedinu ledenu kavu i cappuccino, ako se to ubraja u tu skupinu. Mogu i "nessicu", ali sa puno mlijeka.



12. HALJINA ILI TRAPERICE?

Oboje! Tijekom ljeta obožavam nositi haljine iako mi je dobra kombinacija i salonke sa nekakvim hlačama. Traperice su svakako "lakše" za nositi i ne moramo se brinuti kako sjedimo itd.





13. MORE ILI PLANINA?

Definitivno more iako nije loše nekada otići i planinariti, ali nikako nisam taj tip.





14. ESSENCE ILI CATRICE?

To su dvije sestrinske tvrtke i ne mogu se odlučiti jer imaju sličan asortiman proizvoda i jednake su kvalitete. Obje marke imaju i loše i dobre proizvode. :)



15. KAPUTI ILI BALONERI?

Baloner do sada još nijedan nisam imala i želim si kupiti jer su mi prekrasni, ali volim i kapute nositi, tako da ću se ovaj put odlučiti za kapute.












Nadam se da vam se svidio post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)










PROČITAJTE JOŠ:

Barcelona, Spain

Ljetna ponuda/ Manzara

Top 5 gradova koje sam posjetila

Frankfurt am Main, Germany

Plitvice Lakes National Park, Croatia

The best of 2019


-------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

4 komentara:

  1. Odličan post!Svidja mi se što si odabrala dosta aktuelnu temu o kojoj su svi snimali ili pisali a opet si to odradila zanimljivo! <3
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljiv post. Volim čitati postove i gledati videe na ovu temu. :)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE