Ljetna ponuda/ Manzara

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na blogu! Kao što znate, već sam nekoliko puta surađivala sa web shopom Manzara i imam nekoliko njihovih stvari u ormaru koje su mi zaista divne. Pošto nam se bliži ljeto, danas ću vam predstaviti njihovu super ljetnu ponudu. :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!







Iako je situacija u svijetu takva kakva je, vjerujem da će se sve to smiriti i da ćemo uspjeti ići na ljetovanje, a i ako ne budemo mogli ići, mislim da je ok da se počastimo sa nekoliko novih stvarčica koje će nam sigurno zatrebati u vrućim ljetnim danima. Većina ljudi ne zna kako da više provede vrijeme u karanteni, a ja mislim da je to odlična prilika za napraviti nekakav declutter ormara i nabaviti nekoliko stvari. Haljine su definitivno ono što jako volim nositi i trebala bih malo povećati kolekciju. :) Izdvojit ću vam nekoliko svojih favorita sa Manzare.



1. LJETNA HALJINA PALESA


Divna mi je ova kombinacija bijele haljine i crvenih točkica. Preslatka je haljina i mislim da se može kombinirati na više načina.







2. ELEGANTNA DUGA HALJINA DAYNA 

Sve što mogu reći za ovu haljinu je samo wow! Obožavam žutu boju, lagana je i sigurno nećete ostati nezamijećeni gdje god da se pojavite. :)










3. V-IZREZ KOMBINEZON DARSHA

Ukoliko ste ipak osoba koja više voli nositi hlače ili kombinezone, našla sam također jedan prekrasan! :)







4. CVJETNI BIKINI SET LUCRETIA

Svi se nadamo da ćemo se uspjeti makar jednom okupati, bilo to u moru ili bazenu, a ovaj kupaći kostim me očarao jer obožavam motive lišća!





5. SANDALE KATHRIN

I za kraj, kako ne bismo bili bosi, vrijedi i obnoviti kolekciju sandala. :) Vjerujem da bi ove podigle svaku jednostavnu kombinaciju i dodatno je začinile!








Od svih ovih stvari, favoriti su mi definitivno prve dvije haljine, a ne smijem ni sandale izostaviti! Ne bih voljela da mislite da uljepšavam svoje riječi samo zato što surađujem s Manzarom...Uistinu sam zadovoljna svime što sam do sada dobila jer bude isto kao na fotografiji, a i dostava je jako brza!





Koja stvar se vama najviše sviđa?











Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)











PROČITAJTE JOŠ:

Barcelona, Spain

Top 5 gradova koje sam posjetila

FC Barcelona, Camp Nou

Top 7 outfita Tamare Kalinić

Pretpostavke o meni/ 2.dio

Frankfurt am Main, Germany


-----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com













*This post is sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 10:

  1. Wow! Super odabir! Obožavam Manzaru *-*

    Turist²

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow prva haljina mi je ekstra 😍

    OdgovoriIzbriši
  3. Kupaći i sandale mi se najviše dopadaju mada cela letnja kolekcija im je divna! Super post i hvala za preporuke! ❤

    http://www.iammilitza.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam odmah kliknula na žutu haljinu *.* apsolutno je prekrasna, svakako ću baciti pogled na njihov sajt i super mi je što imaju tablicu sa podatcima za sve veličine. Super post :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Stavri su sjajne. Bukvalno ne znam šta je bolje od čega.😍 Ali, kada bih morala da biram, definitivno žuta haljina i kombinezon ispod nje. Sjajan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. This yellow dress is wonderful, perfect for the upcoming summer🤍🤍

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE