Pretpostavke o meni/ 2.dio

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post na blogu! :) Prije nekih godinu dana sam napravila prvi dio ovoga posta (kojega možete pročitati klikom ovdje), a sada je vrijeme za drugi dio! Na Instagramu ste mi pisali vaše prijedloge, a ako vas zanimaju neke pretpostavke o meni i jesu li točne, nastavite čitati i ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)





















1. Mlada, odlučna i organizirana

Slažem se s tobom. :) Većinom znam što želim i to se trudim ostvariti uvijek, a što se tiče organiziranosti - i to je istina. Lakše mi je stići sve ako se dobro organiziram.



2. Da voliš puno piti kavu i čitati knjige

Ovo je netočna pretpostavka... :( Kavu nimalo ne volim piti, više volim piti čaj i cappuccino. :) Knjige sam čitala puno više u osnovnoj školi, baš puno sam ih čitala, a sada mi je žao što nemam više tu naviku, ali probat ću se vratiti tome. :D






3. Pozitivna, izuzetno komunikativna

Da! Ovo je točno! :) Uvijek se sve trudim gledati pozitivno jer smatram da u svemu lošem uvijek ima nešto dobro. Druga pretpostavka je isto točna :D Kada krenem pričati, ne mogu se ugasiti... hahahah :D


4. Voljela bi se baviti ekonomijom

I ovo je točno također. Nisam znala da će me ekonomija toliko zanimati... U budućnosti bih se svakako voljela nastaviti baviti ovime i možda malo više ići u smjeru digitalnog marketinga. :)


5. Voliš pop glazbu

Što se glazbe tiče, prije sam slušala sam pop, a sada mogu slušati sve, ali stvarno sve. Od nečega što nikako ne mogu slušati bih izdvojila nekakve depresivne pjesme jer sam po prirodi pozitivna osoba i volim življu glazbu. :D


MY STANDARD PLAYLIST

SUMMER PLAYLIST 2018

20 SONGS TAG

MUSIC TAG









6. Otvorena si za nova iskustva i nije ti problem izaći iz zone komfora

Ovo je također točno, ali ovisi za koja nova iskustva... U životu bih htjela stvarno svašta probati i doživjeti, ali neke preekstremne stvari možda ipak ne... :D Da mi netko ponudi ne znam ni ja kolike novce da probam držati zmiju na sebi, nikada ne bih pristala jer mrzim zmije... :/


7. Da si visoka. Imam tu pretpostavku kada ti gledam fotke

S obzirom da sam u osnovnoj školi uvijek bila najmanja i najsitnija, sada se iznenadim kada mi netko kaže da sam visoka. :) Nisam previsoka, ali sam zadovoljna svojom visinom koja je trenutno oko 171 cm. :)








8. Djevojka koja uživa u putovanjima

Ooo, da! Definitivno da! Želim vidjeti što više svijeta i trudit ću se i ostvariti to jer ne želim jednoga dana ostariti i imati razmišljanje: "Eh, da sam to i to kada sam bila mlađa..." Zbog toga mi je i jako drago što imam blog, pa o svakom putovanju napišem nešto ovdje i onda mi i to super posluži kao uspomena. :D Klikom ovdje možete pronaći sva moja putovanja o kojim sam vam pisala.













Kakve postove još želite čitati kod mene? :)









Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)









PROČITAJTE JOŠ:

Monastero di Montserrat, Spain

Je li 2020. već uništena godina?

Park Guell & Salvador Dali´s Museum

Intervju: Click4Chic

Gardaland, Italy


--------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com











*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 8:

  1. Znam da su neke od ovih pretpostavki iz posta upravo moje i drago mi je da sam pogodila.😊 Takođe, bilo mi je zanimljivo dok dam čitala tvoj post, odlična prilika da te svi, koji te pratimo, bolje upoznamo.❤️

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovi postovi s pretpostavkama su mi jako zanimljivi, kao i q&a. Iz njih se dosta nauči o ljudima.:)

    Savršen nered

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskrena da budem, zaista je zanimljivo i čitati pretpostavke. To su jedni od ljepših videa koje volim pogledati, ali ima i svoju čar čitanje kod blogera ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Volim ovakve postove gdje se mozemo dosta bolje upoznati :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako zanimljiv post! Drago mi je da sam saznala nešto novo i zanimljivo o tebi!
    Ilmaha |Zapratite♥️

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE