Top 7 outfita Tamare Kalinić

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan novi post na blogu! Za danas smo vam divna Ana i ja napravile postove u kojima smo izdvojile 7 najboljih outfita blogerice Tamare Kalinić! Tamaru pratim već dosta dugo i sviđa mi se njen stil, pa sam odlučila i s vama podijeliti outfite koji se meni najviše sviđaju. Nakon ovog posta svakako skoknite i do Aninog klikom ovdje! Ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)




Odmah ću reći da poredak outfita nije važan jer mi se svaki jednako sviđa. :)







1. OUTFIT

Ovaj outfit je nosila na ljeto 2018.g. kada je bila u Dubrovniku i jako mi se sviđa kako je iskombinirala bijelu haljinicu sa roznom Chanel torbicom i Gucci trakom za kosu koja ima prekrasne cvjetne uzorke. :) Obula je obične crne Chanel natikače. Prekrasna haljinica je brenda Loveshackfancy, a sve je začinila s Cartier nakitom i Gucci sunčanim naočalama. :D Ovo je definitivno nešto što bih i ja nosila... <3











2. OUTFIT

Zatim imamo jedan svakodnevni outfit koji se sastoji od klasične crnobijele Versace majice i traperica. Sviđa mi se kako je ovaj outfit učinila zanimljivijim sa Balenciaga gležnjačama i Hermes crvenom torbicom. :) Obožavam Balenciagine štikle, gležnjače i one tenisice koje su nekima ružne, a nekima predivne. :D










3. OUTFIT

Cijela kombinacija je Tom Ford, a nosila ju je na promociju novog parfema istog brenda. :) Sviđa mi crna čipkasta haljina i prekrasne crvene štikle koje divno idu uz crvenu torbicu.















4. OUTFIT 

Ovaj outfit je nosila prošle godine na Paris Fashion Weeku, a definitivno do izražaja dolazi Burberry kaput koji ovu kombinaciju čini zanimljivijom. Obukla ga je na zanimljivu bijelu košulju i obične traperice, a od obuće nosi Jimmy Choo štikle u kombinaciji s bijelom Chanel torbicom.Sunčane naočale su mi prekrasne i mislim da je to njen vlastiti brend SoShady. :)











5. OUTFIT 

Morala sam izdvojiti jedan glam outfit, a ovaj put je to sa dodjele Fashion Awardsa u Londonu prošle godine! Predivna haljina je brenda Zuhair Murad, a štikle su Jimmy Choo. :)











6. OUTFIT

Još jedan outfit za svaki dan koji mi je baš lijep jer nije običan i unijela je malo boje. Predivna crna bluzica u kombinaciji s običnim trapericama, ali nažalost za to dvoje nisam uspjela pronaći odakle su. Cijelu kombinaciju je začinila Fendi plavom torbicom i plavim Bottega Veneta sandalama na petu. :) Mislim da se i ovaj prljavo rozni sako isto lijepo uklapa. :D











7. OUTFIT

Cijeli ovaj outfit mi je prekrasan! Radi se o suradnji Tommy Hilfigera i Levi´sa, a nosila ga je na njihovu reviju u Londonu u veljači. :) Crna torbica je Prada i jako mi se sviđa kako je sve iskombinirala, a i ovaj top se može nositi na više načina. :)











Koja se vama kombinacija najviše sviđa?





Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:



---------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 7:

  1. Odličan post, jako mi se dopadaju modne kombinacije koje si izabrala. Hvala ti na divnoj saradnji!💖💖💖

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam za nju i prije, ali nisam bila usredotočena. Uglavnom, predivna je i svi outfiti su specifični na svoj način! Super post :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš sam sada došla sa Aninog bloga i odličan vam je post. Iskrena da budem ne pratim Tamaru, ali dopadaju mi se neke kombinacije koje si odabrala ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    OdgovoriIzbriši
  4. Tamara je moja velika inspiracija i obožavam njen stil.Zaista sam uživala u post,imamo dosta istih favorita i post je o d l i č a n!

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE