Cannes, France

Pozdrav svima! Dobrodošli u 2.mjesec i u još jedan travel post, a ovaj put se radi o Cannesu i Nici. Posjetila sam ih krajem ljeta, a iz Nice nemam baš puno slika jer smo tamo išli nakratko u posjet i već je bila noć. Iz Italije sam vam napisala već postove, a radi se o Veneciji, Veroni i Gardalandu. Pročitati ih možete klikom na naziv mjesta. Ukoliko vas zanima kako je bilo u Cannesu, nastavite čitati, ali se ne zaboravite pretplatiti na blog jer je besplatno! :)







Cannes se nalazi na jugu Francuske, a broji oko 70 000 stanovnika. Obiluje sa skupocjenim trgovinama, restoranima itd. Možete i pretpostaviti da je za imućnije ljude.









U gradu se nalazi prekrasna rivijera s palmama na kojoj možete šetati, plaža je također divna. :)









Cannes je centar zimskog i ljetnog turizma, festivala, kongresa i sajmova na Azurnoj obali.
Imam osjećaj da ljudi tamo nekako opuštenije žive, barem je meni atmosfera takva bila. Grad je užurban, ali se nekako osjećate smireno i opušteno uz sve te palme i trgovine.







Čula sam da je u jednom od ovih hotela uz obalu, gdje odsjedaju poznate osobe tijekom Filmskog festivala, noćenje čak 200 000 kn , što je oko 30 000 eura.














Većina vas je za Cannes čula radi Filmskog festivala koji se tamo održava. I sama sam poznavala Cannes samo po tome i nisam mislila da će mi grad biti nešto posebno dok nisam došla tamo. Od zgrade gdje se održava festival, možete pješke do rivijere, zatim do glavne šetnice sa svim trgovinama. Naravno da ćete vidjeti puno ljudi sa "markiranim" stvarima i mnoštvo skupih auta.










 U Cannesu nisam kupovala suvenire jer nisam ni vidjela gdje se mogu kupiti, ali u Nici možete pronaći velik izbor, a čak nije ni skupo. Od 1 eura pa do nadalje. :)












Za kraj vam ostavljam par slika iz Nice koja me isto oduševila. Bilo mi je neobično šetati po šetnici gdje je prije koju godinu bio teroristički napad i nekako ne možete vjerovati, ali u svakom slučaju je bilo lijepo. Zadnja slika je nekakav novi McFlurry koji sam probala tamo u McDonald`su, ali ne znam kako se zove. Bio je hladan i osvježavajuć. :)

















Cannes me oduševio i definitivno ću se vratiti jednoga dana! :) Što vi mislite o Azurnoj obali?









Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)














PROČITAJTE JOŠ:

Baden-Baden, Germany

INTERVJU: CLICK4CHIC

Frankfurt am Main, Germany

Celebrity crush tag

Ettlingen, Germany

The best of 2019

Mannheim, Germany

--------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com












*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

2 komentara:

  1. Velika mi je želja da posjetim Francusku i to je razlog zašto sam se posebno radovala baš postovima koji su vezani za nju. Slike su prelijepe, kao i mjesta i post. Kad si već pomenula opuštenu atmosferu u Cannesu, taj opis me je podsjetio na moj grad Bar, u kome živim. Divan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE