Petra i ja komentiramo outfite sa dodjele Oscara/ pt.3

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na blogu! :) 3.godinu za redom divna Petra sa bloga Peany i ja smo odlučile prokomentirati outfite sa dodjele Oscara. Post iz 2018. možete pročitati klikom ovdje, a iz 2019. klikom ovdje. Ne zaboravite se pretplatiti na Petrin i moj blog jer je besplatno! :)





10.2.2020. se održala 92. dodjela Oscara i kao što svake godine ima super izdanja, tako ima i onih "propalih"... Ovakav tip postova mi je među najomiljenijima za pisati, pa se veselim što s vama mogu podijeliti svoje mišljenje. :) Nakon ovoga posta, obavezno skoknite na Petrin i pročitajte njeno mišljenje.


Započet ću sa (po meni) top izdanjima... :)





1. SCARLETT JOHANSSON

Ona me oduševila svojim izdanjem i na dodjeli Oscara i na after partyju. Obje haljine joj prelijepo stoje i naglašavaju njenu figuru. Sviđa mi se ta boja šampanjca, a ona je prekrasna! Obje haljine su brenda Oscar de la Renta.






2. SHAY MITCHELL

Shay nosi haljinu brenda Honayda i ovo mi je uvjerljivo jedna od najboljih kreacija! Savršeno joj stoji! Jednostavna je i decentna, a daje "wow" efekt! :) Obožavam haljine s prorezima!




3. MINDY KALING

Volim žutu boju jer nije klasična te isto tako mislim da ova haljina super pristaje Mindy radi kroja, a i nakit je jako lijep! Haljina je Dolce&Gabbana i jako je elegantna. :)







4. NATALIE PORTMAN

Natalie je nosila Diorovu haljinu i ogrtač, a na ogrtaču su pisala imena ženskih režisera koje nisu nominirane za Oscara. Nakit je Cartier i sviđa mi se kako nije napadan. Također smatram da je ovo jedan od boljih stylinga!






5. SIGOURNEY WEAVER

Sigourney ova Diorova haljina divno pristaje kao i boja. Ono što bih ja promijenila je remen koji je kao neka špaga što mi se nimalo ne sviđa te bih još stavila nekakvu ogrlicu da joj vrat dođe do izražaja. :)







6. BRIE LARSON

Brie nosi Celine rose gold haljinu koja mi je prekasna! Savršeno joj pristaje i prati njen oblik tijela!





7.  ADRIANA LIMA

Ova haljina je vrh vrhova!!! Ne da je savršena nego mi je presavršena! Drugačija od ostalih i ove šljokice što idu po nozi su mi prelijepe! Haljina je brenda Ralph&Russo, a prekrasna Adriana joj daje dodatni sjaj!




8. HAILEY BIEBER

Kao i prethodna haljina, ova me također očarala! Prekrasno joj pristaje ova Versace kreacija, a vidimo da se i cipele s platformom vraćaju u modu! To mi je super, ali ne prevelika platforma!





9. TESSA THOMPSON

Još jedna Versace kreacija koja je neobična kao i boja, ali meni se jako sviđa! Super joj pristaje kao i torbica i štikle!





10. CANDICE SWANEPOEL

Brend Zuhair Murad ni ovaj put nas nije razočarao svojim kreacijama! Ova haljina Candice pristaje savršeno! Ističejoj oči, a boja je i više nego divna!







Sada prelazimo na one "flop" kreacije što bi se reklo...









1. SANDRA OH

Ova haljina mi djeluje kao da ju je dizajner pitao : "Što želiš na haljini?", a ona je rekla: "Sve!" Brend Elie Saab mi inače ima divne haljine, ali ova je definitivno "too much"...













2. FLORENCE PUGH 

Ova Louis Vuittonova kreacija mi je zapravo jako lijepa i boja je prekrasna, ali ovaj remen mi definitivno ne ide na to sve, kao ni nakit...








3. REBEL WILSON

Ova haljina je brenda Jason Wu i smatram da ovoj zvijezdi nimalo ne pristaje jer ju (po mom mišljenju) dodatno proširuje. Izgleda kao disco kugla... Njena faca djeluje kao da joj je dosta svih.







4. ROONEY MARA

Ona izgleda kao da joj je netko umro i da nimalo nema volje, a ni želje biti na ovoj dodjeli Oscara. Haljina je brenda Alexander McQueen i iskreno mi je grozna... Još joj se i vide silikonski umetci za grudi..







5. BEANIE FELDSTEIN

Frizura je divna, a Miu Miu haljina je uzorka stoljnjaka ili neke zavjese...







6. GAL GADOT

Ova haljina mi je ništa s ničim... Brend je Givenchy, ali nekako mislim da ipak i nije toliko loša samo da je stavila drugi ruž i drugačiju frizuru. Puno bolju kreaciju je imala na dodjeli Oscara 2018.g.





7. JANELLE MONAE

A što je tek ovo?  Hahahhahaha... Ako sam Rebel Wilson nazvala disco kuglom, e pa to je ipak ova kreacija... Prenapadna mi je ova Ralph Lauren kreacija...








8. BILLIE EILISH

Ova djevojka je moje godište, čak je i mlađa od mene i poštujem ju jer je talentirana i ima dobre pjesme te je dospjela tu gdje je...Njena zelena kosa je njen zaštitni znak i to mi je ok, ali ovi nokti... KATASTROFA! Još je stala kao :"Gledajte mi nokte!" Fora mi je što "fura" svoj stil i što nije došla u haljini, ali ovo odijelo joj katastrofa stoji...Puno bolje mi izgleda Senidah kada obuče tako nešto...









9. KIM KARDASHIAN

Negdje sam pročitala da Kim izgleda "prljavo" jer joj šminka ne stoji dobro itd. Slažem se s time, a s druge strane ova haljina je toliko grozna i izgleda kao da je napravljena od nekih ostataka...Djeluje mi kao nešto što bi išlo dobro na nekakav glamurozan Halloween party...Kylie mi se super obukla!











To bi bilo to za danas! Ovim postom nikoga ne vrijeđam nego samo iznosim svoje mišljenje i zabavila sam se dok sam ga pisala!



Koje su vama najljepše kreacije, a koje najgore?











Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)











PROČITAJTE JOŠ:

Monte-Carlo, Monaco

Jeffree Star X Shane Dawson Conspiracy palette

Venice, Italy

Welcome 2020!

Plitvice Lakes National Park, Croatia

----------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com











*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 6:

  1. Uhh... bilo je svega xD Super post draga, baš mi je drago što nam je ovo već 3. zajednički post na ovu temu!

    OdgovoriIzbriši
  2. S obzirom da ne pratim nešto puno ovaj događaj, bilo mi je zanimljivo da pročitam tvoje mišljenje i sa većinom izrečenih stavova de slažem. Divan post i ideja.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Natali Portman mi je jedina po ukusu 😊

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE