Welcome 2020!

Pozdrav svima i dobrodošli u post vezan za 2020.g. Najavila sam vam da ću vam napisati ovaj post, ali neću pisati "moji ciljevi za 2020.g." itd. nego nekakve "novosti" što sam odlučila napraviti vezano uz blog. Također sam napisala i post o mojoj 2019.g. pa ga možete pročitati klikom ovdje. Ne zaboravite se pretplatiti na blog! :)










Neke od ovih promjena sam mislila napraviti i prije početka godine, ali uvijek vas nešto spriječi. Potrudit ću se dati sve od sebe da sve od ovoga izvršim što prije. Ovaj blog vodim od listopada 2017.g. i slobodno mogu reći da je 2018.g. bila najbolja što se tiče postova itd. Pisala sam većinom 2 posta tjedno, a nekada i više i to nisam preskakala, pa smo krajem godine imali 91 objavljen post. Sa 2019.g. je druga stvar. Započela sam dobro, ali kasnije nisam bila dobro organizirana ili nisam imala volje, a nema smisla nešto na silu raditi. Preko ljeta uopće nisam pisala radi nekakvih drugih razloga, ali krajem godine sam baš bila aktivna. :) Svoju aktivnost planiram nastaviti i u 2020.g. i baš se potruditi oko bloga. Pregledi mi nisu bitni i ja ću pisati sve dok to budem voljela, pa makar 1 osoba čitala svaki post.







1. Novi dizajn bloga

Otkako sam napravila blog, mijenjala sam jedno 2 ili 3 slična templatesa, ali planiram to malo osvježiti i naći nekakav još bolji. :) Slobodno mi pišite gdje mogu naći dobre templatese.



2. Novi banner

Uz novi templates ide i novi banner. Ovaj imam od samih početaka i definitivno je vrijeme da ga promijenim i stavim nekakav u skladu s današnjim vremenom. Znate li nekakve super programe za izradu bannera?






3. Nova rubrika

Od lipnja 2018.g. planiram uvesti novu rubriku, ali nikako da ideju pretvorim u djelo. Stvar je u tome što iziskuje puno truda, rada i ideja, ali nadam se da će ta ideja što prije zaživjeti, ali neću vam još reći o čemu se radi. :)



4. Media kit

Ukoliko ne znate, media kit je nešto što šaljete tvrtkama koje vas žele sponzorirati. Nije potrebno svima to slati, ali za neke ozbiljnije suradnje jest. Do sada me većinom nisu tražili, ali ja ipak želim biti spremna i to pokazuje nekakvu ozbiljnost. Media kit je u principu dokument koji prikazuje statistike bloga, društvenih mreža itd., kao nekakav portfolio u kojemu se predstavljate zainteresiranoj osobi.




5. Novi raspored objavljivanja

Do sada sam postove objavljivala 2 puta tjedno, utorkom i petkom, ali sada ću srijedom i subotom. Za sate nisam sigurna, ali većinom će to biti u poslijepodnevnom terminu. Ukoliko bude prilike, objavljivati ću i češće. Svakako želim poboljšati i kvalitetu postova jer je bitnija kvaliteta, a ne kvantiteta. Ideja imam puno, ali uvijek mi možete pisati što želite vidjeti jer volim čuti vaše mišljenje i čitati komentare!


Također se trudim biti što aktivnija i na Instagramu, a ukoliko me ne pratite to možete učiniti klikom ovdje. :)










Za sve ovo si neću postavljati nikakve rokove jer sam i maturant, pa imam puno obaveza, ali stvarno ću se potruditi dati sve od sebe! Svakako se pretplatite na blog tako što ćete sa desne strane u rubrici "pratitelji" kliknuti "prati", a možete se i pretplatiti na newsletter kako biste bili obaviješteni kada god objavim novi post. :) I sama se često volim vratiti na starije postove, pa ih pročitati i podsjetiti se malo o čemu sam sve pisala, a isto preporučam i vama! <3






Koji su vaši ciljevi za 2020.g., a što je to što od mene želite vidjeti u ovoj godini?













Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)













PROČITAJTE JOŠ:

Blooming Jelly

Venice, Italy

Mercedes Benz Museum, Stuttgart

Plitvice Lakes National Park, Croatia

Godišnji makeup favoriti - 2019.

Karlsruhe, Germany
-----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*


Maja Poljarević

4 komentara:

  1. Prvo da ti odgovorim na post pitanje vezano uz banner. Ja takve stvari radim u Adobe Illustratoru, ali on se mora skinuti na kompjuter i nisam sigurna postoji li nešto slično na netu. I želim ti sreću s ostvarivanjem svega, držim fige! ♡

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajni ciljevi i nadam se da ćeš ih sprovesti u djelo. Što se mene tiče, kada je blog u pitanju, najveći cilj mi je, pošto nemam vremena da pišem previše redovno, da povećam kvalitet svojih tekstova. I vidim da mi uspijeva, jer su mi noviji tekstovi bolji od starih. Sjajan post.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Držim fige da svoje ciljeve isto uspiješ ostvariti! :)

      Izbriši

SUBSCRIBE