Blooming Jelly

Pozdrav svima! Za danas sam vam pripremila post u kojem vam predstavljam još jednu Internet trgovinu. Radi se o Blooming Jelly shopu, a ukoliko želite doznati nešto više, nastavite čitati! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno!








Blooming Jelly je Internet trgovina utemeljena u Kini 2014. godine, a nude velik izbor odjeće! :) Narudžba vam stigne za 10-ak dana ili 2 tjedna, toliko je otprilike trebalo za moju. Sve vam dođe uredno zapakirano i složeno, a super je što prozirne vrećice u kojima vam dođe odjeća kasnije možete prenamijeniti za nešto drugo!




Kod ove trgovine mi se sviđa što odjeća nije preskupa te ju često možete uloviti na super sniženjima! Cijelu njihovu ponudu možete pogledati klikom ovdje.

Ja sam prvi put čula za ovu trgovinu i odlučila naručiti nešto, ali definitivno ću opet jer mi se sviđaju stvari koje su mi stigle! Više o brendu pročitajte klikom ovdje.




Shipping je besplatan za narudžbe iznad 49$ , a sve detalje možete pročitati na njihovoj stranici!





Naručila sam si:


V- Neck Button Up Wrap Dress







Jako lijepa ljetna haljina! Jedina mana joj je što se lako gužva, ali mislim da svima može divno pristajati!









Ugodna je za nositi i sviđa mi se što se lako kopča, a i sa strane imate "rajfešlus".





Boja mi je prekrasna, pogotovo što moja boja kože dođe do izražaja kako sam pocrnila na moru. :) Haljina je dostupna još u smeđoj, roznoj i crnoj varijanti.







Sviđa mi se što nije ni kratka, a ni skroz dugačka te ju lako možete kombinirati uz razne torbice, obuću, nakit itd.








Svoju možete kupiti klikom ovdje!






O Neck Striped Belted Waist Blouse





Iduće sam si uzela jednu bluzu jer mi je trebalo nešto za svečanije prigode!






Dostupna je još i u crnoj varijanti!








Bluza mi se jako sviđa jer je neobična i ima mašnu koju možete zavezati ili na leđima ili s prednje strane. Ja sam se odlučila za prvu varijantu. :) Zbog te mašne mi je baš nekako posebna!






Još jedna pozitivna stvar je što uz  jednostavan nakit dodatno dođe do izražaja i sve skupa nekako djeluje elegantno!







Kratkih je rukava te je materijal kao i svaka druga bluza, meni osobno ugodan za nositi. Mislim da pristaje najbolje uz bijele hlače. Ja sam je nosila s kratkima, ali za hladnije dane ću vjerojatno duge, no moram ih prvo kupiti. :)






Svoju možete kupiti klikom ovdje!








Jeste li ikada naručivali s ove stranice? Kako vam se sviđaju stvari koje sam si naručila?











Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)













PROČITAJTE JOŠ:

Sukošan i Maslenica, Croatia

TMI tag

Zadar, Croatia

Haul/ Poland

Most important dates for Croatia

Pretpostavke o meni

-----------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com











*This post is sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 11:

  1. Oduševljena sam svime što si naručila, pogotovo zato što prvi put čujem za ovaj sajt za kupovinu. Ovo je definitivno jedan od boljih haul-ova koje sam pročitala u posljednje vrijeme.💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. nikad nisam poručivala sa ovog sajta, a da budem iskrena, prvi put čujem za njega, ali po tvojim slikama vidim da ima veoma kvalitetnu robu xx

    https://sweetsunshinexx.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Haljina mi je baš prekrasnaaa!! Divno si odabrala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čula sam za Blooming Jelly, ali iskreno nikada se nisam usudila naručiti ništa. Možda me ovaj tvoj post ohrabri da ipaknešto naručim. :)
    savrsennered.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE