Zadar, Croatia

Pozdrav svima i dobrodošli u novi post na blogu! Danas ću vam pisati o Zadru, a nakon ovoga će ići post i o Sukošanu te Maslenici. Ta mjesta sam posjetila dok sam bila na ljetovanju. :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno.










Po broju stanovnika peti je grad u RH, a drugi u Dalmaciji. Dan grada se obilježava 24. studenog, tri dana nakon mog rođendana. :)









Osobno sam u Zadru bila kao mala, ali sam ga htjela opet posjetiti. Prvo što me asocira na Zadar su naši Vatreni - Subašić, Modrić i Livaković, koji su odande, te morske orgulje itd.















Na većini slika nećete vidjeti puno ljudi jer su slikane oko pola 8 ujutro, a mislim da je tako nešto i najbolje kada dođete negdje da se ranije ustanete i obiđete sve dok nema gužve.











Morske orgulje obožavam, a ploče za Pozdrav suncu su bile ograđene jer je dio njih netko razbio.






Gradske znamenitosti su mi predivne!




Na slici iznad sam drugačije obučena jer smo i dan nakon otišli posjetiti Zadar. :)







Po meni je Zadar ljepši grad nego Split iako ne mogu sa sigurnošću potvrditi. U Splitu sam bila prije 3 godine i to na kratko. Vjerujem da bi mi se i on svidio da u njemu provedem neko vrijeme. :)











Posebno me oduševio Trg 5 bunara, kao i park koji je jako blizu. Prekrasna priroda u samom centru grada.




Koji je vama grad najljepši na jadranskoj obali? 







Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

TMI tag/ 2.dio

Kako mi je započelo ljeto?

My standard playlist

Haul/ Germany

My top 5 football players

------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com




*This post is not sponsored!*














Maja Poljarević

Broj komentara: 7:

  1. Post je sjajan i oduševljena sam Zadrom. Jako mi se dopada i podsjeća me na primorske gradove u Crnoj Gori, tipa Kotor. Odlično napisano i super slike.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Slike su prosto savrsene 😍😍 Kako bih volela da odem tamo, deluje kao mesto iz snova 😍

    Novi post--
    mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam Zadar, jedan mi je od dražih gradova, zaista imaju prekrasne ulice! :) drago mi je da si ponovno bila u Zadru

    OdgovoriIzbriši
  4. Hrvatsku općenito mnogo volim, valjda što sam rođena u julu i volim ljeto i more. Fotografije su predivne *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE