Recenzija "Makeup Revolution X Soph Extra Spice" palete

Pozdrav svima! U današnjem postu ću vam reći nešto više o paleti koju sam nedavno kupila, a radi se o Makeup Revolution x Soph paleti, a vrsta je Extra Spice. :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :D






Paleta je s Pink Pande, odakle naručujem sve svoje palete, a i vi ju možete naručiti klikom ovdje. Možete ju uloviti na super sniženju od čak 59%! Ova paleta je nastala u suradnji sa youtubericom Soph Does Nails, a sadrži 18 spicy shimmer i mat nijansi.







Pakiranje mi se baš sviđa jer je nekako bakrene boje, a kada otvorite paleta kao da ima ogledalo i izvana i iznutra.




Ova paleta mi je trenutno najdraža od svih koje imam! Sve te nijanse su toliko predivne i možete složiti jako puno makeup look-ova pomoću ove palete. Jedva čekam slagati razne nijanse zajedno na svojim očima.












Zapela mi je za oči čim je izašla, ali ipak sam se strpila da bude na sniženju. Inače ne volim gomilati puno paleta sjenila nego uzmem baš one koje mi se jako svide ili nijanse koje već nemam. Posebno se veselim isprobati žutu nijansu i ovu boje ciklame. Nijanse sam "swatchala" po 3 svaki puta, odnosno stupac po stupac.




















Paleta se meni jako sviđa i svakome bih ju preporučila! :)










Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)






PROČITAJTE JOŠ:

Zadar, Croatia

TMI tag/ 2.dio

Kako mi je započelo ljeto?

My standard playlist

-----------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com










 *This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 10:

  1. Odličan post, paleta je prekrasna! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. S obzirom na to da ne koristim ništa od šminke, nisam probala ovu paletu, ali mi djeluje jako moćno i kada bih odlučivala koju ću, definitivno bih nju kupila. Odlična recenzija. <3

    sweet-dreams-14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvo mi se jako svidja pakovanje, preslatko je, takodje mi se svidjaju boje, deluju pigmentovane, i ima ih u raznovrsnosti, i to mi je jako super.

    https://aandymm.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. paleta izgleda veoma kvalitetno, boje su zaista divne i sigurna sam da bi je i ja kupila. Hvala na iznetom mišljenju i na prelepim slikama.

    https://sweetsunshinexx.blogspot.com - upravo sam objavila svoj prvi post značilo bi mi da pogledaš xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lepa paleta ima divne boje! Bas mi se svidja post! Zapratila sam te,ako mozes da uzvratis 😄
    www.skypositive.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE