Most important dates for Croatia

Pozdrav svima i dobrodošli na moj blog! Ako već niste, pretplatite se jer mi puno znači! :) Danas sam odlučila napraviti malo drugačiji post nego što sam radila dosadašnje! Dobila sam ideju da napišem post o najvažnijim datumima za Hrvatsku! Voljela bih vidjeti i ako netko od vas želi napraviti tako nešto za svoju zemlju, pošto će i Marija sa bloga Revolution of Style napisati za Srbiju! ;) Ovdje ću izdvojiti datume koje ja smatram najvažnijima, a svrha ovoga posta je isključivo zabava! Po statistici vidim da me prate ljudi iz različitih zemalja, pa sam mislila da bi im bilo zanimljivo doznati nešto novo! :)








Neću ići u najdalju povijest te najsitnije detalje nego okvirno nekakve datume. ;) Ni sama nisam veliki ljubitelj povijesti! Pored stranca, vjerujem da ni pola nas ne zna sve datume...






614.g. Hrvati se smještaju između Jadranskog mora te rijeka Save i Drave

925.g. prvi hrvatski kralj - Tomislav




1847.g. hrvatski postaje službeni jezik

1856. g. rođen Nikola Tesla





1918.g.-1929.g. Kraljevina SHS

1929.g.-1941.g. Jugoslavija

1990. prvi predsjednik - Franjo Tuđman




25.6.1991. proglašena samostalnost 

8.10. 1991.g. Dan neovisnosti

22.5.1992. članica UN-a

1998. bronca na SP-u u Francuskoj





1.4.2009. članica NATO-a

1.7.2013. članica EU






11.1.2015. prva predsjednica - Kolinda Grabar-Kitarović






11.7.2018. polufinale SP




15.7.2018. finale SP


Post vezan za finale SP-a možete pročitati klikom ovdje!







Nisam išla u sitne detalje,nego nekako u okvirne godine i datume. Ljubitelji sporta zasigurno zadnja dva datuma smatraju kao važnima jer i jesu za našu sportsku povijest! To su više kao zanimljivosti! ;) Ubacila sam i rođenje Nikole Tesle jer naravno izumio je nešto nama neophodno, a to je struja! Ostali datumi su više-manje jasni!









Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)











PROČITAJTE JOŠ:

Sister tag

SEA LIFE Speyer

Review: Zoella products

Igra li još tko Stardoll?

Kako je nastao ovaj blog?

---------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Broj komentara: 9:

  1. great entry :) very inspiring! I also read your post about Poland :) I live a bit from Wroclaw, when you visit my country again, I invite you to my little mountains in which I live :) I know every interesting corner here so gladly tell you what you can visit cheaply :)
    kisses <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Za dosta ovih datuma vezanih za Hrvatsku ni sama nisam znala, tako da je post bio zanimljiv. Razumijem što nisi previše detaljisala, jer ni sama nisam ljubitelj istorije. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantastičan post, veoma je važno znati historiju svoje zelje, moram priznati da sam kroz ovaj post i ja nešto naučila :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE