Vatreni u Rusiji, Ivica Pezelj + GIVEAWAY

Pozdrav svima i dobrodošli u još jedan post na mom blogu! Danas vam pišem jedan od svojih najdražih postova, a čeka vas i iznenađenje na kraju! Prvo pročitajte cijeli post i ne zaboravite se pretplatiti na blog! :) Prije svog putovanja u Poljsku u 11.mjesecu prošle godine sam si kupila knjigu Ivice Pezelja - Vatreni u Rusiji! Već znate kako obožavam našu reprezentaciju i ova knjiga mi se učinila jako zanimljiva pa sam ju morala kupiti! Super mi je došla jer sam ju čitala na putu do Poljske! Danas ću vam pisati upravo o njoj i provesti vas malo kroz unutrašnjost! :)







Sredinom 10. mjeseca je izašla knjiga u prodaju i možete ju nabaviti u raznim knjižarama po cijeni od 99,00 kn. Svoju sam kupila u VBZ knjižari jer sam htjela imati nešto za uspomenu sa ovog SP-a! Super je što ukoliko nemate tu knjižaru u svome gradu, možete naručiti što god poželite sa njihovog web shopa! Dostavljaju u sve zemlje svijeta, a više informacija možete pronaći na njihovoj stranici ili Instagramu! Ovu knjigu možete naručiti klikom ovdje!








Sve moje postove vezano za Svjetsko nogometno prvenstvo u Rusiji možete pročitati klikom na neki od navedenih linkova:

The most beautiful football players of The World Cup 2018  The best of summer 2018

Football tag     The best of 2018     17 stvari koje me čine sretnom

Hrvatska je u finalu Svjetskog prvenstva!







Ovdje možete pogledati kako je bilo na predstavljanju knjige!

Divan članak Sportskih novosti - > ovdje!






Na prethodnim fotografijama ste mogli vidjeti prekrasnu naslovnicu ove knjige, te zadnju stranu i iznad sam vam ostavila popis poglavlja koje ću vam detaljnije slikati ispod! :) Kao što možete vidjeti, sastoji se od četiri poglavlja! Knjiga broji 188 str. tako da imate što za čitati!









U prvom poglavlju možete doznati nešto o, pa usudila bih se reći, najomiljenijem izborniku hrvatske reprezentacije i još puno toga! :D










Ono što mi se najviše sviđa kod ove knjige je to što je opisano apsolutno sve i nijedan dio nije izostavljen! Možete pronaći nešto o svakom nogometašu, popis postava na svakoj utakmici, statistiku, cijeli put od kvalifikacija do prvenstva itd.












Fotografije su također prekrasne i mnoštvo njih nije nikada nigdje objavljeno! :) Ubacili su čak i fotografije sa dočeka Vatrenih u rodnim gradovima itd. Uistinu predivno!








Sada ću vam ostaviti neke od fotografija statistika itd.







DARIVANJE

Meni se ova knjiga previše sviđa! Slikala sam vam samo mali dio jer vam želim dati priliku da ostalo otkrijete sami! Jako mi se sviđa što je napisano o svakom nogometašu, fotografije itd. Stoga vam u suradnji sa VBZ knjižarom želim podijeliti 2x1 knjigu! Odnosno, dvoje od vas će osvojiti jednu ovakvu knjigu! Možete igrati ukoliko želite osvojiti knjigu za sebe ili za nekoga drugoga jer vjerujem da je divan poklon! Pogotovo za nekoga tko voli sport i nogomet! Darivanje će trajati do 19.2., a otvoreno je samo za područje Republike Hrvatske!


Pravila:

1. Pratite me na Instagramu: @onlymaja1
2. Pratite VBZ knjižaru na Instagramu: @vbz_online_bookshop
3. Pretplatite se na ovaj blog! (Sa desne strane, u rubrici SLJEDBENICI kliknite PRATI!)
4. U komentarima napišite koji vam je omiljeni nogometaš te ostavite username svog Instagram profila s kojega me pratite na Instagramu! :)


*Pobjednice su Dora Mikić i Ana Rubil! Čestitke! *

SRETNO SVIMA! :) <3





Nadam se da vam se svidio današnji post i da ćete se priključiti darivanju!
Do idućeg posta, pozdrav! :)











PROČITAJTE JOŠ:

Most important dates for Croatia

Unboxing my new phone: Huawei Honor 8x

Schloss Heidelberg + Frankenthal

Kako je nastao ovaj blog?

Makeup organization

---------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com












*This post is sponsored!*


Maja Poljarević

Broj komentara: 9:

  1. Insta: @doramikic0803
    Najdrazi nogometas mi je Mario Mandžukić :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Insta: @ana__rubil
    Moj najdrazi nogometas je Dejan Lovren ❤

    OdgovoriIzbriši
  3. Definitivno Ante Rebić i Andrej Kramarić! Hahah, nisam se mogla odlučiti za jednog! Jako bi voljela imati tu knjigu, pročitala bi ju radije nego neku lektiru😂❤

    @petrabajss @peany.official

    OdgovoriIzbriši
  4. Knjiga je fantastično urađena, zaista svaka čast autoru. Videla sam i u Srbiji nešto na tu foru, samo što nije samo u vezi sa našom reprezentacijom već sa celokupnim Svetskim prventsvom i ne znam da li je do mene, tj. da se ja ne sećam ili ih stvarno nije bilo, ali prethodnih godina (2014 i '10, jer sam pre toga bila premala da bih znala 😂) nisam viđala knjige tog tipa (dok su sličice bile u prodaji, koliko ja znam) a mislim da su baš dobra ideja i da je super što tako nešto postoji. Odličan post ❤️
    Uzgred, srećno svima koji učestvuju u darivanju ❤️😊

    The girl named Ana

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, odličan giveaway! ❤❤

    Vildana from Living Like V

    OdgovoriIzbriši
  6. Knjiga je zaista dobro urađena, i verujem da bi kao veliki fan fudbala uživala u ovoj knjizi. Giveaway je divan. ♥

    Novi post je na mom blogu, ako imaš vremena, pogledaj: Wonderland Vibes

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE