Football tag

Pozdrav svima! Za danas sam vam odlučila pripremiti jedan od najdražih i najzanimljivijih tagova do sada! Radi se o FOOTBALL TAGU! Ovaj post sam odlučila napisati jer volim pratiti nogomet itd. Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :D





1. Omiljena nogometna momčad? (Reprezentacija ili klub?)

Za reprezentaciju ću reći naravno da je to hrvatska. Vjerni sam navijač Vatrenih! Za klub ne mogu izdvojiti jedan, nego dva , a to su Juventus i Liverpool. (Ako želite, voljela bih da pročitate post koji sam napisala povodom prolaska Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva klikom ovdje. )



2. Momčad koju ne voliš? (Reprezentacija ili klub?)

S obzirom na situaciju prije i tijekom utakmice sa Engleskom na Svjetskom nogometnom prvenstvu, izdvojit ću englesku nogometnu reprezentaciju. Previše su podcjenjivali protivnika što im se na kraju obilo o glavu. Što vi mislite o tome?

3. Da možeš dati crveni karton bilo kojem igraču, tko bi to bio?

Na Svjetskom bih definitivno dala crveni karton nogometašu engleske reprezentacije. Mislim da ga zaslužuje Kyle Walker jer je toliko puta napravio prekršaj i nasrnuo na Mandžukića i nikome ništa...

4. Čija "žena nogometaša" bi bila?

Hmm... najviše volim Mandžukića, Subašića i Lovrena. S obzirom da su svi zauzeti zamislit ću da nisu. :D Težak izbor jer svaki mi se sviđa. Mandžo je skroman, Lovren smiješan, a Suba je Suba (njega ne mogu opisati). :D Ma sva trojica su super, ali nekako bih odabrala Mandžu jer je jednostavan i nije "čovjek od velikih riječi", pokušava sve držati u privatnosti koliko je moguće i to mi se sviđa.



5. Posjeduješ li ikakav dres?

Nažalost ne, ali kad tad ću si kupiti.

6. Omiljeni legendarni igrač?

U legendarne bih sada već ubrojila i Mandžukića, Subašića i Ćorluku jer su se oprostili od reprezentacije. Svaki od njih je dao veliki doprinos. <3



7. Da možeš dovesti bilo kojeg igrača u svoj klub, koga bi dovela?

Ne znam misli li se ovdje na imaginarni klub ili onaj za kojeg trenutno navijam. Reći ćemo kao da se radi o Liverpoolu. Dovela bih Subašića na gol.

8. Za kojeg nogometaša misliš da je precijenjen?

Ovo je stvarno teško pitanje i ne znam, ne bih voljela ulaziti u takve stvari. :)

9. Za kojeg nogometaša misliš da ga ne cijene dovoljno/ da zaslužuje više?

Danijel Subašić! Ono što je on pokazao na Svjetskom, nitko nije...Neću previše raspravljati o ovome. :)



10. Top 5 nogometaša?

Mandžukić, Subašić, Lovren, Salah, Perišić. :D

11. Omiljeni pogodak?



Finale Lige prvaka 2017. kada su igrali Juventus i Real Madrid. Mandžo je zabio gol škaricama, fascinantno!! I dan danas se sjećam kako sam vrištala. Bio je nominiran za nekakvu nagradu radi tog gola!



12. Jesi li bila na utakmici svog omiljenog kluba/ reprezentacije?

Trebala sam ići jednom, ali vrijeme je bilo loše pa je utakmica prebačena u drugi grad koji je još dalje od moga, pa nažalost nisam išla. Vjerujem da će biti prilike! :D

13. Tko je najljepši nogometaš?

Do sada ste već mogli skužiti da najviše volim isticati naše nogometaše i pričati o njima jer se ne volim zamarati stranima, ali to ne znači da ih "umanjujem".

Meni su najljepši Dejan Lovren, Danijel Subašić i Mario Mandžukić. Iako je i Pjaca lijep i Kramarić... Između ove trojice se ne mogu odlučiti, ali većina žena kaže da je Dejan Lovren najljepši. Mandžukić nekima nije nešto posebno lijep jer "ima grbav nos", ovakav je, onakav je... Meni se baš zato i sviđa što nije "savršen" nego je jednostavno poseban i lijep na svoj način.

Pisala sam post o najljepšim nogometašima Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji, a to možete pročitati klikom ovdje.



14. Da možeš na jedan dan igrati nogomet s bilo kojim nogometašem, tko bi to bio?

Izabrala bih Subašića, pa da mu pucam na gol hahaha :D Iako znam da bi bilo nemoguće zabiti, ali tko zna... ;)

15. Kreiraj svoju početnu jedanaestoricu! (Bilo koji igrač iz bilo kojeg kluba.)

Vratar: Subašić (teško je zapamtiti da on više ne igra za reprezentaciju :/ , ali igra za svoj klub, pa tako može i za moj :P )

Napadač: Mandžukić i Salah

Vezni: Perišić, Modrić, Rakitić, Badelj

Branič: Lovren, Vrsaljko, Vida, Ramos



Ako želite, napravite i vi ovakav tag na svom blogu (svakako stavite link u komentar) ili mi napišite odgovore u komentarima! Zanima me i vaše mišljenje! :D Imamo li istih odgovora? Čija "žena nogometaša" bi vi bile? Ne zaboravite me dodati na Instagramu jer sam tamo aktivnija (@onlymaja1).





Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)


PROČITAJTE JOŠ:

Windsor 2018

20 činjenica o meni

Madame Tussauds London 2018

Kako je nastao ovaj blog?

Makeup organization

---------------------------------------

INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com



*This post is not sponsored!*



Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE