Review: Wibo "Go Nude" palette

Pozdrav svima! Danas sam vam napokon odlučila pripremiti recenziju, nakon 100 godina... :D Pisat ću vam o paleti sjenila koju sam kupila kada sam bila u Poljskoj! Ako vas zanimaju ostali detalji, nastavite čitati! Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! <3















Ukoliko niste pročitali dva posta o putovanju, svakako pročitajte jer smo išli na prekrasna mjesta!

Wroclaw, Poland        Podziemne Miasto Osowka, ZOO Wroclaw, Zamek Ksiaz


Vratimo se mi na paletu... :) Kada smo stigli u Poljsku, odmah sam primijetila da imaju Rossmann - jednu od najboljih drogerija ikada! Nisam odmah mogla otići vidjeti što imaju jer dok smo se smjestili i sve, a onda se potrefilo i da je nedjelja, pa su i ponedjeljak imali neradni radi praznika itd. Stigli smo u subotu, ali sam čekala do utorka hehe :D Nisam ni planirala uzeti baš ovu paletu, nego sam išla vidjeti što imaju... Nisu imali baš puno brendova ili neke kvalitetne, ali sam onda ugledala police sa Wibo brendom i jako mi se svidjelo kako izgledaju! Činilo se jako kvalitetno i odlučila sam uzeti nešto i isprobati! Ova paleta mi se najviše svidjela i još jednu drugačiju sam uzela za poklon (https://www.pinkpanda.hr/proizvod/wibo-paleta-sjenila-neutral-eyeshadow-palette) !







Paleta je bila na sniženju i koštala je oko 70-ak kuna. Točnije, radi se o WIBO GO NUDE SEX APPEAL EDITION paleti! Sadrži 12 prekrasnih nude nijansi sjenila! Teži 13 g i vijek trajanja je 24 mjeseca od otvaranja! :)






Nazivi nijansi su: NUDE, DIAMOND, SAND, PARTY, BRICK, GOLD BAR, CINNAMON, CHOCO, SEXINESS, PLAYER, SPICY, REVOLVER!







Unutra se nalazi i ogledalo te kistić sa dvije strane koji je lijepo dizajniran i ima mekanu dlaku!







Nijansa BRICK super dođe za sjenčanje i možete ju staviti u gornji kut kapka, odnosno na pregib! Svakako posjetite i WIBO službenu stranicu za više informacija!






Wibo je poljska marka i nisam imala nekakva prevelika očekivanja, ali uistinu je super! Sjenila su dosta pigmentirana i vrlo je cjenovno pristupačna marka! Nisam prije primijetila da je ima igdje u Hrvatskoj za kupiti i kada sam bila u Poljskoj, prvi put sam i čula za nju! Malo sam sada istraživala i može se nabaviti na Pink Pandi klikom ovdje! Definitivno ću morati isprobati još neke njihove proizvode! ;)






Što mislite o ovoj paleti? Sviđa li vam se? Jeste li kada isprobali neke Wibo proizvode?








Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)






PROČITAJTE JOŠ:

Most important dates for Croatia

Unboxing my new phone: Huawei Honor 8x

Schloss Heidelberg + Frankenthal

Zašto posjetiti Slavonski Brod?

Review: Zoella products

Kako je nastao ovaj blog?

-------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com








*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Broj komentara: 7:

  1. Odlicna recenzija, obozavam nude nijanse! :)
    Novi post - www.minniearts.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš mi se dopada paleta! Inače sam veliki ljubitelj nude nijansi i skoro uvek ih koristim. Tvoja recenzija je odlična, kao i slike koje na fantastičan način prikazuju samu pigmentaciju boja. Divan post! ♥ hugs ^_^

    novi post
    https://knjizevnizaljubljenik.blogspot.com/2019/02/7-carigradska-prorocica.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Paketa mi djeluje jako kvalitetno, a boje su odlične. Super recenzija.❤️

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam isprobala njihove proizvode,ali ova paletica stvarno djeluje super! Slike su ti odlične, pretpostavljam da su s novim mobitelom :))

    https://luxmakeuplover.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE