Wrocław, Poland

Pozdrav svima! Većina vas je mogla vidjeti na mom Instagramu (@onlymaja1) da sam bila dva tjedna u Poljskoj, pa sam odlučila napisati i post o tome! :) Ako vas zanima kako mi je bilo i kakav je taj grad, nastavite čitati! :) Ne zaboravite se pretplatiti na blog jer je besplatno! :D





Napisat ću još jedan post o Poljskoj jer bi bilo previše da dva tjedna strpam u jedan post. U današnjem postu ću vam pisati o gradu općenito, o crkvi iz 17.st. koju smo posjetili, novoj hrani koju sam probala, Sky Tower-u i mislim da je to to. ;) U drugom postu ću pisati o ZOO Wroclaw, podzemnom gradu Osówka, dvorcu Książ, a taj post ću objaviti 8.12.


Kao prvo vam želim reći kako je ovo bilo nezaboravno iskustvo! :D Išla sam preko Erasmus+ projekta i ako bilo kada budete imali priliku da se prijavite i idete negdje, prijavite se! Grad je bio divan, društvo još bolje! :) Sada mi preostaje nadoknaditi dva tjedna u školi, ali već sam pola posla odradila. ;) Išli smo na stručnu praksu, svaki dan bi se stigli družiti sa ostalima, vikendom bismo išli na izlete, išla sam i na tečaj poljskog jezika. :D Na putu smo stali u Bratislavu što možete vidjeti na sljedeće dvije fotografije.




















Wrocław je 4. najveći grad u Poljskoj sa 600.000+ stanovnika. Prostire se na objema stranama rijeke Odre te grad ima 220 mostova. Bio je Europski glavni grad kulture u 2016.g. Jedan je od gradova u kojemu se održavalo Europsko prvenstvo u nogometu 2012.g. Na fotografijama dolje možete vidjeti gotičku gradsku vijećnicu (Ratusz) i srrednjovjekovni glavni gradski trg - Rynek.







































Zanimljivo je što u gradu možete naletjeti na gnomove, odnosno malene patuljke i svaki je drugačiji. Nalaze se na različitim lokacijama, a ima ih oko 300. Mi smo ih pronašli 15-ak samo što mnoge nisam slikala.











Dok smo bili tamo, probala sam tajlandsku kuhinju i sushi po pri puta u životu! Fino mi je oboje, ali naša kuhinja je naša kuhinja! :D Tajlandska mi se čak malo i više sviđa nego sushi jer je bilo začinjenije, ali ne mogu suditi jer sam probala losos kao sushi, a ne tunu itd. Išli smo i na fini hamburger te sam također probala i kebap po prvi puta u životu. Sliku nisam mogla pronaći. :(




Već sam spomenula da je grad prekrasan, pa ću vam sada staviti neke slike grada. :)























Narodni muzej u Wrocławu je i više nego prekrasan! :)





Crkva iz 17. st. je Crkva mira se nalazi u Swidnici.























Vjerojatno ste na dosta slika mogli primijetiti poljske zastave. To je tako jer su obilježavali 100 godina neovisnosti!




Kako ne otići u Starbucks ako ga tamo već imamo?!








Obišli smo i Sky Tower, odnosno neboder sa 50 katova i vidi se cijeli grad!













Dan pred naš odlazak je počeo advent, pa smo posljednju šetnju iskoristili da vidimo kako su sve uredili!







Moje dvije najdraže fotografije iz Wrocława






Nadam se da vam se svidio današnji post!
Do idućeg posta, pozdrav! :)







PROČITAJTE JOŠ:

17 stvari koje me čine sretnom

Igra li još tko Stardoll?

SOL course

20 činjenica o meni/ 2.dio

----------------------------------------------------------------------------
INSTAGRAM: @onlymaja1
MAIL: beautycorner2111@gmail.com







*This post is not sponsored!*




Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE